fredek Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Witam Czy byly jakies rocznikowe roznice w wahaczach przednich? Czy pasuja wahacze od WRX do GT? widzialem takie rozwiazanie, ale byly chyba jeszcze inne laczniki stabilizatora. Po co, ktos to wsadzil i co to mialo na celu? Gdzie kupic sprezyny przednie, ktore sa 10% twardsze niz seryjne w GT? Jaka maja twardosc seryjne - moze jest gdzies dokumentacja do tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Witam Czy byly jakies rocznikowe roznice w wahaczach przednich? Czy pasuja wahacze od WRX do GT? widzialem takie rozwiazanie, ale byly chyba jeszcze inne laczniki stabilizatora. Po co, ktos to wsadzil i co to mialo na celu? (...) tak, o ile wiem, whacze od new age WRX pasuja plug & play do GT... tylko taka zamiana troche bez sensu jest, bo i te, i te sa ze stali :smile: imho jezeli juz zmieniac, to na alu wahacze od STi (w tym przypadku trzeba tez zakladac inne/odpiwednie laczniki przedniego stabilizatora) wahacz od GT/WRX wahacz od STi (od GC8, w nowszych STI chyba sa takie same) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredek Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 a czy wahacz od sti cos daje poza tym, ze jest od sti?:-) Wymiary sa takie same, czy zmieniaja sie katy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 a czy wahacz od sti cos daje poza tym, ze jest od sti?:-) Wymiary sa takie same, czy zmieniaja sie katy? Masa jest inna. Kąty zmieniasz nieco inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Tuleja wahacza wchodząca w belkę przedniego zawieszenia jest inna, w aluminowym wahaczu od 2001- jest szersza niż w blaszanym GTkowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 emotorsport, ale mi chodziło o alu wahacze do gc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 emotorsport, ale mi chodziło o alu wahacze do gc. sorki, nie zajarzyłem, ale szczerze mówiąc jeszcze takich nie spotkałem, muszą byc bardzo rzadkie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 w UK mozna bez wiekszego problemu kupic aluminiowe wahacze do gc8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 emotorsport, ale mi chodziło o alu wahacze do gc. sorki, nie zajarzyłem, ale szczerze mówiąc jeszcze takich nie spotkałem, muszą byc bardzo rzadkie... wersje sti gc8 w takie są ubrane seryjnie (nie wiem czy wszystkie) zakładałem do mojego gacka, trzeba tylko łączniki wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdabros Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Pytanie z innej beczki. Może mi ktoś podać numer katalogowy wahaczy do mojego forka s-turbo 2001r ? znalazlem na allegro ale nie jestem pewny czy beda pasowaly http://www.allegro.pl/item571356425_sub ... 2_07r.html jakieś opinie? propozycje ? [ Dodano: Wto Mar 31, 2009 10:51 pm ] oczywiście chodzi mi o tuleje wahacza (sinerbloki) [ Dodano: Wto Mar 31, 2009 10:57 pm ] apropo sprężyn i zawieszenia samopoziomującego! Wylał mi sie amor, niestety cena mnie przerazila wiec kupilem w usa za 110$ po kursie 2,1pln okazalo sie ze jest to amor kyab niesamopoziomujacy. po zalozeniu forek dalej sziedzial tylkiem na asfalcie a jazda po dolkach byla ciezkim przezyciem nie mowiac o wozeniu kogokolwiek na tylnej kanapie. rozwiazalem problem w nastepujacy sposob: wyjalem sprezyne, zawiozlem do fabryki sprezyn i zrobili mi sprezyny z grubszego drutu i o jeden zwoj wieksze, teraz forek wreszcie wyglada, ma duzy przeswit, duza ladownosc (5 osob + bagarze i nie dobija nawet na duzych dolkach) koszt w sumie to 730zl + robocizna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Wylał mi sie amor, niestety cena mnie przerazila wiec kupilem w usa za 110$ po kursie 2,1pln zawiozlem do fabryki sprezyn i zrobili mi sprezyny z grubszego drutu i o jeden zwoj wieksze, teraz forek wreszcie wyglada, ma duzy przeswit, duza ladownosc (5 osob + bagarze i nie dobija nawet na duzych dolkach) koszt w sumie to 730zl + robocizna A komplet nowych samopoziomujących w USA to coś koło 600 dolarów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się