Skocz do zawartości

Performance Gauge Pack do WRX02


ALEX

Rekomendowane odpowiedzi

korzystając z linka http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=101600 znalazłem zestaw o symbolu H5010FC015.

Jest przy nim opis:

"Displays engine manifold vacuum, voltage and oil temperature. Replaces standard clock.

 

1998 - 2002 - Impreza Sedan, Wagon, Coupe, Outback and Forester"

 

Na wszelki wypadek zapytam tylko, czy ten zestaw pasuje do wersji europejskiej WRX MY02. Może ktoś z forumowiczów wie,czy są różnice pomiędzy wersją US a europejską, które nie pozwolą mi zainstalować ten element w moim Subaraku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od wpisania symbolu tej czesci w Google, dostaniesz kilka uzytecznych linkow.

Po pierwsze, pod tym symbolem kryja sie same wskazniki i prostokatna ramka wokol nich. Obudowa calosci ma inny symbol i najczesciej jest sprzedawana oddzielnie (napisz do sklepu i zapytaj jak jest u nich). W tym sklepie jest niby drozej http://www.subarupartsmall.com/product_info.php?cPath=41_43&products_id=903 ale jest wyraznie napisane ze obudowa jest wliczona i sa kolory do wyboru. Nie wiem czy obudowa od Forestera pasuje do WRX'a, specjalna do WRX'a kosztuje okolo 60$. Kolejna sprawa to wskaznik cisnienia, mozliwe ze na tym wskazniku nie ma pomiaru doladowania. Za sam wskaznik doladowania trzeba zaplacic 177$. Volty i temperatura oleju powinny pasowac bez problemu.

Moim zdaniemfabryczny zestaw wskaznikow ma mizerna uzytecznoesc (moj kolega ma to w swoim WRX wiec mam porownanie). Wskaznik doladowania dziala slabo (powoli i nieprecyzyjnie), monitorowanie napiecia jest chyba malo potrzebne, wskaznik oleju ma zamontowana sonde w bardzo zlym miejscu, raz ze sa problemy przy zmianie oleju (nietypowy klucz) ale najwazniejsze jest to ze nie pokazuje temperatury poprawnie. Jadac po autostradzie, wskaznik pokazuje temperature 70 stopni a zaraz po zatrzymaniu podskakuje ona do 90 stopni, w tym samym czasie, u mnie jest caly czas na poziomie pomiedzy 90 a 100 stopni.

Osobiscie polecam Ci odlozyc troche wiecej kasy na cos lepszego. Na zdjeciu ponizej jest moj komplet wskaznikow, kosztowaly mnie okolo 400$ za obudowe AutoMeter, oraz trzy elektroniczne wskazniki Greddy 52mm (boos, oil i EGT).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alex, lepiej kup zegari Omori - naprawdę polecam.

Sa estetyczne i czytelne, a do tego mają precyzyjne pomiary - szczególnie w wersji elektrycznej (w tym np. pamięc najwyższej wartości, itd.). Chyba nawet teraz można zmieniać kolory podświetlenia.

Kontakt: marcin@klubsubaru.pl

 

pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wprawdzie elektroniczne Omori 52mm maja swiatelko ostrzegawcze, ale cena nie jest najnizsza. Boost i EGT kosztuja po 170$ kiedy Greddy sa po 115$ i 145$, temperatura oleju u Omori 135$ a Greddy 100$. Greddy pasuje dobrze do zegarow WRX'a 02.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wprawdzie elektroniczne Omori 52mm maja swiatelko ostrzegawcze, ale cena nie jest najnizsza. Boost i EGT kosztuja po 170$ kiedy Greddy sa po 115$ i 145$, temperatura oleju u Omori 135$ a Greddy 100$. Greddy pasuje dobrze do zegarow WRX'a 02.

Kuba, moglbys mi napisac gdzie w USA mozna nabyc po powyzszych cenach te wskazniki?

Mi sie jak narazie najtaniej Greddy (52mm, elektr.) udalo znalezc boost - 126$, egt - 150$, oil press. - 150$.

 

Mam nadzieje, ze skoro w WRX bylo wszystko ok to w GT tez beda pasowac bez problemu :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52mm, ta obudowa nie przyjmuje 60. Chodzilo mi o efekt najbardziej zblizony do seryjnego.

Ok, dzieki. To jest Autometer numer 20018 tak?

 

To jak juz tak mecze to powiedz mi prosze czy jest szansa na to, ze ta obudowa bedzie pasowala przy nieduzym nakladzie sil do GT czy to by musiala byc totalna rzezba?

Wiem, ze pewnie trudno Ci bedzie powiedziec ale chcialbym uslyszec co sadzisz, w koncu trzymales ja w rekach i montowales :wink: .

Pytam, bo strasznie mi sie spodobala i chetnie bym taka sobie zaadoptowal do GT 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzieki. To jest Autometer numer 20018 tak?

Tak.

 

Trudno mi powiedziec czy bedzie pasowalo do GT. Na zdjeciu ponizej masz zegarek od WRX'a. Po jego wyjeciu zostaje otwor o takim ksztalcie. Obudowa wskaznikow, wchodzi nad ten otwor (rowno z powierzchnia deski), nie do srodka. W WRX trzeba wywiercic dodatkow jeden otwor pod wkret (pozostale trzy sa juz od razu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...