mac paul Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Witam mam pytanie. Używam już ponad 2 lata imprezę 2.0R (160 KM). Przebieg 100 000 km. Wszystko ok ale ponarzekam na przepalające się żarówki. Średnio co 3 miesiące. Czy to jest normalne ??? . Przebiegi roczne ok 35-40 000 km. W sumie nie byłby to spory problem ale ta wymiana żarówek ! Prawa - jeszcze w miarę dostępna ale lewa - wg instr - wyjąć akumulator - udać się do ASO. Serwis sprawdzał wielokrotnie (Poznań) i nie znalazł niczego podejrzanego. W oplu (astra) też używam H7 , przebiegi podobne a wystarczają na ok rok jazdy (a nie 3 miesiące). Ktoś ma podobne problemy. A może ktoś ma jakąś radę ? pozdrawiam i czekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateoos Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Proponuję podłączyć voltomierz do klem akumulatora i tak pojeździć, jednocześnie kontrolując napięcie ładowania. Może co jakiś czas wyskakuje jakaś szpileczka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac paul Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Witam w serwisie sprawdzali nie było kłopotów z prądem ładowania,itp co to sa szpileczki ? - bezpieczniki >? nie wyskakiwały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Chodziło pewnie o chwilowy pik napięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycha Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 W poprzednim modelu miałem to samo , i w sumie próbowałem szukać itd. le w końcu poddałem się, a ciągle używasz tych samych żarówek czy zmieniłeś producenta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateoos Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 w serwisie sprawdzali nie było kłopotów z prądem ładowania Jak znam mechaników to sprawdzali to przez osiem sekund, a silnik pracował na wolnych obrotach Skok napięcia może pojawiać się np. co trzy dni, w serwisie tego nie znajdą. A może reflektory masz nieszczelne i woda tam stoi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac paul Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Witam dzięki za próby pomocy. Reflektory szczelne. Co robił serwis nie wiem - ale nie było to tylko raz. Bardziej zależy mi na info czy to jest normalne zjawisko czy mam podstawy do interwencji w Subaru Import. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedros Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Też mam wersję 2.0R (160KM) i muszę przyznać, że u mnie takiego problemu nie ma. Co prawda mam auto od 1,5 roku, ale na razie nie musiałem żadnej żarówki wymieniać - może dlatego, że mam xenony :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się