Skocz do zawartości

Kontrolka Tire Pressure Monitor - co z nią zrobić


TP_S

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich

 

Walczę z kontrolką od ciśnienia opon. Ponieważ w moim OBK trzeba było założyć nowe felgi gdyż jedna z oryginalnych nie nadawała się do dalszej jazdy pojawił się problem. Otóż kontrolka od ciśnienia w oponach cały czas się świeci i ASO nie może sobie z tym poradzić. Byłem również w firmie ATEQ, która miała na nowo aktywować przełożone czujniki do nowych felg ale niestety nie udało im się to. Zależy mi na tym aby tę chol$%ę wyłączyć na stałe (w końcu poczuję kiedy będę miał mało AIRu w oponie) albo zaktywować na nowo.

 

Czy ktoś z Was walczył z TPM?

 

Tom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może GUGEL to skomentuje tak jak mój temat "nie pali" On ma taki serwis który załatwia taki problem w mig . Swoją drogą to coś ostatnio z tymi programami jest coś nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka możliwości- oryginalna felga, lub wyłaczyć przez przeprogramowanie, no i jeszcze jedno-wyjąć zarówkę albo ją zakleić, żeby nie wkurzała...

 

Oryginalne felgi musiałbym ciągnąć z USA, wyłączyć przez soft nie dało rady w dwóch ASO, wyjąć żarówkę - hmm - no można ale to jest grzebanie w liczniku a zaklejenie to wiejskie takie :???:

 

Tom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miejskie jest kupić oryginalną felgę i nie zaklejać po wiejsku kontrolki. Zdecyduj się czego tak naprawdę oczekujesz, bo jeżeli nie chcesz ściągać felgi ze stanów, bo za daleko, ASO nie daje rady, zaklejenie kontrolki takie wiejskie, to chyba pozostał Ci jedynie murzyński szaman, może zaczaruje tę złośliwą lampkę...

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miejskie jest kupić oryginalną felgę i nie zaklejać po wiejsku kontrolki. Zdecyduj się czego tak naprawdę oczekujesz, bo jeżeli nie chcesz ściągać felgi ze stanów, bo za daleko, ASO nie daje rady, zaklejenie kontrolki takie wiejskie, to chyba pozostał Ci jedynie murzyński szaman, może zaczaruje tę złośliwą lampkę...

 

Pytanie tylko czy kupienie oryginalnych felg rozwiąże mój problem? Jeśli tak - to czemu nie tak właściwie? Pewnie felgę muszę kupić wraz z czujką?

 

Tom

 

[ Dodano: Wto Lut 24, 2009 11:18 am ]

Może GUGEL to skomentuje tak jak mój temat "nie pali" On ma taki serwis który załatwia taki problem w mig . Swoją drogą to coś ostatnio z tymi programami jest coś nie tak.

 

Poczytałem fora w USA dot Outbacka i TMP i tam też maja z tym problem. Znalazłem tez czujniki na e-bay za 136 USD za komplet plus 27 shipment. Obiecałem sobie, że się nie poddam :)

 

Howgh

 

Tom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 12 lat później...

Mam r czujniki z USA do sprzedania. Odpowiednie 315Mhz + nowe kominki (wentyle) Daję gwarancję rozruchową i Fv jak trzeba. czujniki i ich baterie są roczne i oryginalne i będą działać jeszcze minimum 8 do 10 lat

Piszcie na priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, UciekajZaMiasto.pl napisał:

widzę, że autor jest z Łodzi więc mogę podpowiedzieć w jaki m warsztacie sobie z tym poradzą...

myślisz, że po 11latach, autor wątku nie dał sobie rady z czujnikami TPMS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 4 czujniki z USA do sprzedania. Odpowiednie 315Mhz + nowe kominki (wentyle) Daję gwarancję rozruchową i Fv jak trzeba. czujniki i ich baterie są roczne i oryginalne i będą działać jeszcze minimum 8 do 10 lat

Piszcie na priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...