Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 11 Lutego 2005 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 W takim przypadku przyda się szczególnie PTO - do napędu śmigła Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RWD tamer Opublikowano 12 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 Ponadto nie bardzo wobrażam sobie sytuację, w której podział 100:0 miał by byc celowy... Pozdrowienia Tak to widzę: 1. Stałe napędzanie 4 kół jest okupione większymi oporami układu przeniesienia napędu i wyższym zużyciem paliwa, więc możliwość 'odciążenia' jednej osi mogłoby mieć uzasadnienie ekonomiczne (np. jazda autostradą z przyczepą kempingową). 2. Coś dla fanów driftingu Po prostu dla odmiany. Np. tylny napęd też ma swój urok, a w ogóle możliwość zmiany właściwości jezdnych w pełnym zakresie byłaby czymś niewątpliwie interesującym dla najbardziej wymagających. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 100:0 = FWD..... i to chyba szanowna Dyrekcja miał na nyśli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RWD tamer Opublikowano 12 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 Rzeczywiście, nie zwróciłem na to uwagi. Zatem czekam na Subaru z ręcznie regulowanym centralnym dyfrem 50:50 - 0:100 ze stałymi proporcjami rozdziału momentu między osie w każdej konfiguracji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 Rzeczywiście, nie zwróciłem na to uwagi. Zatem czekam na Subaru z ręcznie regulowanym centralnym dyfrem 50:50 - 0:100 ze stałymi proporcjami rozdziału momentu między osie w każdej konfiguracji... Chyba nie doczekasz się takiego czegoś. Ale polecam Porsche one mają taki system, ja osobiście chyba wolę jednak zachować mechaniczny centralny dyfer a nie tylko jakieś sprzęgła lepkościowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 14 Lutego 2005 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2005 Nie bardzo rozumiem, dlaczego stały napęd ma miec większe opory od dołączanego (wyjątek: samochody terenowe ze sprzęgiełkami przy przednich kołach). To, czy od centralnego dyfra dalej napęd jest przekazywany "odsilnikowo", czy tez od kół praktycznie nie ma znaczenia: i tak wszystko sie kręci :wink: Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się