tomson156 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 mam legacy 2,5l.z 2000r. automat,czy jest możliwość wymiany skrzyni na manualną bez większych przeróbek ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistee Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Temat był niegdyś poruszany na forum. Mam osobiste doświadczenia z BMW 525iA (E34) i ZDECYDOWANIE odradzam. Zabieg bardzo kosztowny i wymaga szeregu modyfikacji powiązanych z przeróbką AT na MT (np. deska rozdzielcza). Przeniesienie napędu 4x4 i skrzynią automatyczną są ze sobą integralnie związane. W AT w skrzyni rozdzielczej siedzi sprzęgło wielopłytkowe sterowane elektronicznie, w MT zupełnie inaczej (wiskoza). To tak zdaniem laika. Nawet z manualem Twój Legacy nie będzie rakietą. Darowałbym sobie. pozdrawiam mistee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Odpuść, bez sensu, drogo i trzeba dużo gratów. Lepiej sprzedać i kupić pasowne auto :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 mam legacy 2,5l.z 2000r. automat,czy jest możliwość wymiany skrzyni na manualną bez większych przeróbek ?? Jeśli masz skrzynię, koło zamachowe, rozrusznik, sprzęgło wraz ze sterowaniem, wał napędowy, dyfer, wiązkę el. i ecu od M/T, to większych przeróbek nie będziesz musiał robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 mam legacy 2,5l.z 2000r. automat,czy jest możliwość wymiany skrzyni na manualną bez większych przeróbek ?? Jeśli masz skrzynię, koło zamachowe, rozrusznik, sprzęgło wraz ze sterowaniem, wał napędowy, dyfer, wiązkę el. i ecu od M/T, to większych przeróbek nie będziesz musiał robić. Drobiazg, prawie drugie auto w gratach.... i miesiąc roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 mam legacy 2,5l.z 2000r. automat,czy jest możliwość wymiany skrzyni na manualną bez większych przeróbek ?? Jeśli masz skrzynię, koło zamachowe, rozrusznik, sprzęgło wraz ze sterowaniem, wał napędowy, dyfer, wiązkę el. i ecu od M/T, to większych przeróbek nie będziesz musiał robić. Drobiazg, prawie drugie auto w gratach.... i miesiąc roboty U mnie trwało to pięć dni. Od wjechania do wyjechania z warsztatu. Dodatkowo był przekładany silnik z 2.2 n/a na 2.0t wraz z wiązką, deską i zawieszeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomson156 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 macie racje nie warto.ciekawi mnie tylko czy prędkość max. się zmieni.mam wersje z usa i na blacie jest tylko 120 mil/h ok.200 k/h. licznik zamknełem bez trudu.ile taki model może pociągnąć maksymalnie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistee Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Myślę, że nie więcej niż 200 km/h. Jeżeli zamknąłeś licznik to dlatego, że licznik przekłamuje. Silnik ma już swoje lata, a z każdą kolejną kreską na cyferblacie samochodzik doświadcza większych oporów powietrza. bezwzględność ajerodynamiki ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomson156 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 a jest możliwość założyć europejski licznik i czy nie będzie oszukiwał. druga rzecz to obrotościomierz.zamiast niego jest zaślepka,przy ewentualnej wymianie zegarów gdzie go podlączyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistee Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 a jest możliwość założyć europejski licznik i czy nie będzie oszukiwał. druga rzecz to obrotościomierz.zamiast niego jest zaślepka,przy ewentualnej wymianie zegarów gdzie go podlączyć? Nawet po zamianie licznika na europejski (a raczej nie licznika a "tła" dla wskazówki prędkościomierza) i tak będzie miało miejsce przekłamanie prędkości. To taki trik producentów, aby zwiększyć bezpieczeństwo ruchu drogowego, na liczniku jest 80 km/h a faktycznie GPS pokazuje, że poruszasz się z prędkością np. 72 km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomson156 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 u mnie sie zgadza prętkość licznika z tym co pokazuje gps. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 u mnie sie zgadza prętkość licznika z tym co pokazuje gps. prętkość się może zgadać, co nie znaczy że prędkość się zgadza :D Skoro ci się zgadza, to może masz jakiś inny niż standardowy rozmiar kół? Ja mam przekłamanie ok +7-10km na liczniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Padło stwierdzenie o przekłamaniu licznika o 7-10kmh, błąd licznika jest całkowicie normalnym zjawiskiem, prawie wszystkie auta tak mają, żaden licznik nie pokazuje co do kilometra, na ogół pokazują ciut ,,optymistyczniej", nie masz co się tym przejmować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 tomson156, temat przerabiałem bardzo dokładnie. Bez ok. 13-15 tys. PLN (na tyle wyszacowano bowiem koszt części i robocizny dla profi przekładki w moim S-Turbo) nie podchodż, inaczej drut drutem poganiał będzie. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomson156 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 wieć jestem skazany na automat i zaczynam sie do niego pozytywnie nastawiać. słyszałem kilka opini że automat może przeżyć manual tylko boi się dużych prędkości.czy to prawda :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się