filester Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Mam u siebie zmodyfikowany dolot. Jest założony stożek Apexi. Z tego co widziałem zdania na temat takich modyfikacji są podzielone. Lepiej dla silnika będzie jeśli zmienię na boxa z dobrą wkładką? Jakie mogą być konsekwensje jazdy z dolotem w postaci stożka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Jakie mogą być konsekwensje jazdy z dolotem w postaci stożka? padnięta przepływka Lepiej dla silnika będzie jeśli zmienię na boxa z dobrą wkładką? ja bym zmienił, seryjny dolot jest bardzo dobry. Możesz natomiast wywalić silencer z błotnika daje dobry efekt :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Mam u siebie zmodyfikowany dolot. Jest założony stożek Apexi. Z tego co widziałem zdania na temat takich modyfikacji są podzielone. Lepiej dla silnika będzie jeśli zmienię na boxa z dobrą wkładką? Jakie mogą być konsekwensje jazdy z dolotem w postaci stożka? Jezeli to jest ten "suchy" Apexi to chyba nic nie bedzie. Tak przynajmniej gdzies tutaj wyczytalem. Wypadalo by go tylko jaos obudowac co by nie bylo mu za cieplo ATB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Jezeli to jest ten "suchy" Apexi to chyba nic nie bedzie. Tak przynajmniej gdzies tutaj wyczytalem. Tez tak myślałem, ale ktoś na forum miał apexi i zmieniał przepływke kilka razy. Fakt faktem, że lepiej mieć suchy stożek. edit: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Tez tak myślałem, ale ktoś na forum miał apexi i zmieniał przepływke kilka razy. Fakt faktem, że lepiej mieć suchy stożek. No ale skoro nie ma tam tego oleju to niby dlaczego przeplywka miala by sie uszkodzic? ATB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mervin Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Tez tak myślałem, ale ktoś na forum miał apexi i zmieniał przepływke kilka razy. Fakt faktem, że lepiej mieć suchy stożek. No ale skoro nie ma tam tego oleju to niby dlaczego przeplywka miala by sie uszkodzic? Tylko czemu kombinowac? Jesli auto jest na seryjnym setupie to po co sobie zycie utrudniac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Przepływka przepływką, ale wraca wałkowany w nieskończoność temat gorącego powietrza z komory silnika....albo odizoluj i zrób wlot zimnego luftu z zewnątrz albo wyrzuć i załóż serię, która jest bardzo dobra, i lepsza od wielu nibysportowych zamienników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 2 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Przepływka przepływką, ale wraca wałkowany w nieskończoność temat gorącego powietrza z komory silnika....albo odizoluj i zrób wlot zimnego luftu z zewnątrz albo wyrzuć i załóż serię, która jest bardzo dobra, i lepsza od wielu nibysportowych zamienników Drugi kurnik wrzucający z zewnątrz powietrze do stożka już jest. Tylko zostanie jeszcze dobra izolacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mervin Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Przepływka przepływką, ale wraca wałkowany w nieskończoność temat gorącego powietrza z komory silnika....albo odizoluj i zrób wlot zimnego luftu z zewnątrz albo wyrzuć i załóż serię, która jest bardzo dobra, i lepsza od wielu nibysportowych zamienników Auto filistera ma nawiew na stozek. Tu bardziej chodzi o to czy zostawiac czy wymieniac i jak widac jestesmy wszystcy zgodni zeby jednak wrocic do serii Edit: filister byl o kilka sekund szybszy. BTW> Gratuluje ci autka, bo przymiarzelam sie do niego ale ubiegles mnie z rezerwacja doslowanie o kilka godzin :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Heh, tutaj na wyspach niektorzy twierdza, ze stozki sa super i w ogole zostalem zbesztany za wywalenie rezonatora i pobieranie powietrza z nadkola (wszystkie otwory na komore zostaly zaizolowane), bo to juz stozek lepszy... I tak nie moze byc i musze z tym przed remapem cos zrobic. No fakt, ze na razie biore prosto z nadkola, bez rury idacej w otwor w zderzaku, ale i tak nie wydaje mi sie, by powietrze w nadkolu mialo byc jakies szczegolnie gorace, zwlaszcza, ze z kratki wentylacyjnej w zderzaku powietrze w nadkole i tak idzie... No ale moze ja dzieciol jestem kompletny i ise nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Tez tak myślałem, ale ktoś na forum miał apexi i zmieniał przepływke kilka razy. Fakt faktem, że lepiej mieć suchy stożek. No ale skoro nie ma tam tego oleju to niby dlaczego przeplywka miala by sie uszkodzic? ATB Nie wiem, może to ze przepływka przy Apexi również padała to czysty przypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janussz Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Ale ty masz 96 rok i tam przeplywka tak latwo niepada:D Pozatym filtr byl nasmarowany czy jak to sie fachowo mowi. Teraz przydalo by go sie nanowo umyc bo troche sie zabrudzil. Kup sobie srodek do mysia i pamietaj o oliwce do natluszczenia go pozniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 2 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Już dziś się wyposażyłem na wszelki wypadek w przepływkę :razz: Janussz, pamiętasz czy tam jest ta seryjna GT96 czy po modach poszła jakaś inna? Nie mam dziś jak sprawdzić bo samochód już u lekarza stoi i kurują napęd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Heh, tutaj na wyspach niektorzy twierdza, ze stozki sa super i w ogole zostalem zbesztany za wywalenie rezonatora i pobieranie powietrza z nadkola (wszystkie otwory na komore zostaly zaizolowane), bo to juz stozek lepszy... I tak nie moze byc i musze z tym przed remapem cos zrobic. Tez to dawno zauwazylem, szukajac czegos do swojego auta! Zasada jest taka, stozek: - UK - good - PL - buee(d) No i badz tu madry! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 jak stożek, to i w zasadzie można wyrzucić IC, bo to tylko zbędny ciężar... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janussz Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Tak seryjna. Jak cos to mam zapasowa przeplywke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się