Jump to content

Dolot Apexi - zostawić czy zmienić?


filester
 Share

Recommended Posts

Mam u siebie zmodyfikowany dolot. Jest założony stożek Apexi. Z tego co widziałem zdania na temat takich modyfikacji są podzielone. Lepiej dla silnika będzie jeśli zmienię na boxa z dobrą wkładką? Jakie mogą być konsekwensje jazdy z dolotem w postaci stożka?

Link to comment
Share on other sites

Jakie mogą być konsekwensje jazdy z dolotem w postaci stożka?

 

padnięta przepływka

 

Lepiej dla silnika będzie jeśli zmienię na boxa z dobrą wkładką?

 

ja bym zmienił, seryjny dolot jest bardzo dobry. Możesz natomiast wywalić silencer z błotnika daje dobry efekt :cool:

Link to comment
Share on other sites

Mam u siebie zmodyfikowany dolot. Jest założony stożek Apexi. Z tego co widziałem zdania na temat takich modyfikacji są podzielone. Lepiej dla silnika będzie jeśli zmienię na boxa z dobrą wkładką? Jakie mogą być konsekwensje jazdy z dolotem w postaci stożka?

 

Jezeli to jest ten "suchy" Apexi to chyba nic nie bedzie. Tak przynajmniej gdzies tutaj wyczytalem. Wypadalo by go tylko jaos obudowac co by nie bylo mu za cieplo :mrgreen:

 

ATB

Link to comment
Share on other sites

Tez tak myślałem, ale ktoś na forum miał apexi i zmieniał przepływke kilka razy. Fakt faktem, że lepiej mieć suchy stożek.

 

No ale skoro nie ma tam tego oleju to niby dlaczego przeplywka miala by sie uszkodzic?

 

ATB

Link to comment
Share on other sites

Tez tak myślałem, ale ktoś na forum miał apexi i zmieniał przepływke kilka razy. Fakt faktem, że lepiej mieć suchy stożek.

 

No ale skoro nie ma tam tego oleju to niby dlaczego przeplywka miala by sie uszkodzic?

 

Tylko czemu kombinowac? Jesli auto jest na seryjnym setupie to po co sobie zycie utrudniac? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Przepływka przepływką, ale wraca wałkowany w nieskończoność temat gorącego powietrza z komory silnika....albo odizoluj i zrób wlot zimnego luftu z zewnątrz albo wyrzuć i załóż serię, która jest bardzo dobra, i lepsza od wielu nibysportowych zamienników :lol:

Link to comment
Share on other sites

Przepływka przepływką, ale wraca wałkowany w nieskończoność temat gorącego powietrza z komory silnika....albo odizoluj i zrób wlot zimnego luftu z zewnątrz albo wyrzuć i załóż serię, która jest bardzo dobra, i lepsza od wielu nibysportowych zamienników :lol:

Drugi kurnik wrzucający z zewnątrz powietrze do stożka już jest. Tylko zostanie jeszcze dobra izolacja.

Link to comment
Share on other sites

Przepływka przepływką, ale wraca wałkowany w nieskończoność temat gorącego powietrza z komory silnika....albo odizoluj i zrób wlot zimnego luftu z zewnątrz albo wyrzuć i załóż serię, która jest bardzo dobra, i lepsza od wielu nibysportowych zamienników :lol:

 

Auto filistera ma nawiew na stozek. Tu bardziej chodzi o to czy zostawiac czy wymieniac i jak widac jestesmy wszystcy zgodni zeby jednak wrocic do serii :mrgreen:

 

Edit: filister byl o kilka sekund szybszy. BTW> Gratuluje ci autka, bo przymiarzelam sie do niego ale ubiegles mnie z rezerwacja doslowanie o kilka godzin :wink:

Link to comment
Share on other sites

Heh, tutaj na wyspach niektorzy twierdza, ze stozki sa super i w ogole zostalem zbesztany za wywalenie rezonatora i pobieranie powietrza z nadkola (wszystkie otwory na komore zostaly zaizolowane), bo to juz stozek lepszy... I tak nie moze byc i musze z tym przed remapem cos zrobic.

 

No fakt, ze na razie biore prosto z nadkola, bez rury idacej w otwor w zderzaku, ale i tak nie wydaje mi sie, by powietrze w nadkolu mialo byc jakies szczegolnie gorace, zwlaszcza, ze z kratki wentylacyjnej w zderzaku powietrze w nadkole i tak idzie...

 

No ale moze ja dzieciol jestem kompletny i ise nie znam.

Link to comment
Share on other sites

Tez tak myślałem, ale ktoś na forum miał apexi i zmieniał przepływke kilka razy. Fakt faktem, że lepiej mieć suchy stożek.

 

No ale skoro nie ma tam tego oleju to niby dlaczego przeplywka miala by sie uszkodzic?

 

ATB

 

Nie wiem, może to ze przepływka przy Apexi również padała to czysty przypadek.

Link to comment
Share on other sites

Ale ty masz 96 rok i tam przeplywka tak latwo niepada:D

Pozatym filtr byl nasmarowany czy jak to sie fachowo mowi.

Teraz przydalo by go sie nanowo umyc bo troche sie zabrudzil. Kup sobie srodek do mysia i pamietaj o oliwce do natluszczenia go pozniej.

Link to comment
Share on other sites

Już dziś się wyposażyłem na wszelki wypadek w przepływkę :razz:

 

Janussz, pamiętasz czy tam jest ta seryjna GT96 czy po modach poszła jakaś inna?

Nie mam dziś jak sprawdzić bo samochód już u lekarza stoi i kurują napęd.

Link to comment
Share on other sites

Heh, tutaj na wyspach niektorzy twierdza, ze stozki sa super i w ogole zostalem zbesztany za wywalenie rezonatora i pobieranie powietrza z nadkola (wszystkie otwory na komore zostaly zaizolowane), bo to juz stozek lepszy... I tak nie moze byc i musze z tym przed remapem cos zrobic.

Tez to dawno zauwazylem, szukajac czegos do swojego auta!

Zasada jest taka, stozek:

- UK - good

- PL - buee(d)

No i badz tu madry!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...