FENDER Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Od tygodnia jestem posiadaczem Subaru SVX 93r. Mam problem z silnikiem. Proszę o opinie i porady na ten temat. Silnik odpala dobrze. Wolne obroty spadają do 500-700 i silnik zaczyna pracować nie równo. Często gaśnie. Jaka może być usterka i gdzie się znajduję. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 gdzie się znajduję. no jak to gdzie? na The Forum! a na powaznie: co juz sprawdzales? swiece, przewody, filtr paliwa? przplywomierz? a jak sie zachowuje podczas jazdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FENDER Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Jeszcze nic nie sprawdzałem, zacznę o świec... Jest problem tylko na wolnych obrotach. Kiedy wkręcam w obroty zachowuję śię normalnie. Nic nie przerywa. silnik pracuję równo. [ Dodano: Nie Lis 30, 2008 2:45 am ] Dziękuję w ogóle za odpowiedź. A jak się sprawdzić przepływomierz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roman Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 gaz ?? benzyna ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FENDER Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Benzyna. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Wymien tez filtr paliwa, zrob te swiece i kable. To sa elementy eksploatacyjne, ktore sie wymienia co jakis czas. Jak nie pomoze to bedziesz dalej szukal. Szkoda robic klopot, tam gdzie go nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FENDER Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Dzięki. Czy jest coś takiego jak czujnik wolnych obrotów? Myśle o tym że może być brudna przepustnica? Dziwnie, bo jak silnik dostaję temperatury, po wyłączeniu ssania zaczynasię nierówna praca i obrotu spadają mędzy 500 a 700. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Przy przepustnicy jest silnik krokowy od wolnych obrotow, jak jest brudny to moze sie zacinac. Jest do wyczyszczenia, opic jest chyba na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FENDER Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 W poniedzałek sprobuję wyszyścić silnik krokowy. Ale teraz pojawił się wiekszy problem - skrzynia do remontu. Kto ma pojęcie, jak przerobić na manualną. Na świecie trochę tego jezdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_Jr Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 http://www.svx-iw.com/svxiw/article/?article=95 http://www.smallcar.com/index.php?act=v ... oductId=82 tu masz to co jest w necie, ogolnie to ja sie dopiero do tego przymierzam;) zastanow sie jeszcze nad wypadem do Niemiec po dawce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Fender to chyba ty dzwoniles do mnie w kwestii skrzyni z mojego wolnossaka? Co do swapu to ja swapowalem do siebie skrzynie z Turbo wywalając stara skrzynie, do SVX nie założyłbym raczej skrzyni z wolnego ssaka bo cenowo niema wielkiej różnicy ze skrzynia z turbo a wytrzymałość sporo większa i skrzynia mniej kapeluszowo zestopniowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FENDER Opublikowano 4 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Fender to chyba ty dzwoniles do mnie w kwestii skrzyni z mojego wolnossaka?Co do swapu to ja swapowalem do siebie skrzynie z Turbo wywalając stara skrzynie, do SVX nie założyłbym raczej skrzyni z wolnego ssaka bo cenowo niema wielkiej różnicy ze skrzynia z turbo a wytrzymałość sporo większa i skrzynia mniej kapeluszowo zestopniowana. Szukam od kilku dni rozwiązania. Bardzo możliwe ze dzwoniłem w sprawie skszyni. Dzieki za radę. Nadal nie mam ostatecznej decyzji. [ Dodano: Nie Sty 04, 2009 2:56 am ] http://www.svx-iw.com/svxiw/article/?article=95http://www.smallcar.com/index.php?act=v ... oductId=82 tu masz to co jest w necie, ogolnie to ja sie dopiero do tego przymierzam;) zastanow sie jeszcze nad wypadem do Niemiec po dawce. Dzięki za linki. Smallcar spotkałem na ebayu. Trochę za drogo wychodzi. Jeśli da się dobrze poznać temat, można samemu zrobić. Reperować starą skrzynie nie ma sensu. Dawce, masz na myśli do swapu, czy założyć drugą w automacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_Jr Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 powiem Ci tak: ja mam juz 2 svx'a, w pierwszym wlasnie padla mi skrzynia, naprawa trwala bardzo dlugo i duzo tez kosztowala - nie polecam. Teraz masz 3 opcje: 1.kupic w usa albo w niemczech skrzynie(orginalny automat) tak zeby miala niski mozliwie najnizszy przebieg - i ja wsadzic i wtedy od razu(!!) zalozyc dodatkowa chlodnice oleju ze skrzyni. 2.pojechac do niemiec po svx'a w ktorym skrzynia jeszcze dziala, wyciagnac z niego ta skrzynie (i jw), i co tam jeszcze bys uznal za potrzebne, i albo sprzedac na czesci na allegro, albo jezeli planujesz dluzsza przygode z svx'em to zostawic go sobie na czesci;) - tyle, ze zarowno z 1 jak i z 2 opcja nie masz gwarancji, ze to bedzie dlugoterminowe bo z przebiegiem jest jak z wiekiem pomalowanej kobiety 3.wlozyc manualna skrzynie z wolnossacej imprezy (intruskcje masz wyzej) tyle, ze to troche potrwa a i cenowo nie wiem jak Cie mechanik skasuje, bo jest tam troche zabawy. Ja osobiscie psychicznie i merytorycznie szykuje sie do manualnej (patrz tu: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=121823 ) bo uwazam, ze jest to najlepsze rozwiazanie. Tylko, ze ja mam troche inna sytuacje bo moj ojciec jest wlascicielem warsztatu samochodowego w ktorym nomenomen codziennie auto parkuje, takze mam latwiej :roll: Decyzja nalezy do Ciebie, a uzaleznialbym ja od tego czy svx ma byc dla Ciebie przygoda czy miloscia na duzo dluzej :razz: tu masz jedna skrzynie z usa: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Ac ... 240%3A1318 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FENDER Opublikowano 4 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Piękne autko. Gratuluję. Ja jeszcze nie zdążyłem nacieszyć się. Kupiłem SVX i chcę go zrobić. Samochód jest naprawdę ciekawy. Jestem gotów pakować w niego, ale sensownie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 nie rozumiem jaki sens jest wsadzać skrzynie z wolnossaka skoro z turbo jest mocniejsza, lepiej zestopniowana i koszty sa podobne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_Jr Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 ja swoja teorie ze skrzynia z wolnossaka motywuje tym, ze wszedzie znajduje informacje ze jak ktos juz wsadzil manual to wszyscy wkladaja z wolnossakow. I uwierz mi, ze naprawde duzo poszukalem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshii Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Proszę o opinie i porady na ten temat. Silnik odpala dobrze. Wolne obroty spadają do 500-700 i silnik zaczyna pracować nie równo. Często gaśnie. witam. Nie wiem ,czy juz rozwiązałeś "ten" problem,ale przyczyną może być czujnik temperatury spalin. najlepiej podpiąć pod kompa.Dokladnie takie same objawy mialem z wrx. Koszt czujnika w aso do wrx'a to 270 PLN Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się