pit.o Opublikowano 6 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Powinien przyspieszac płynnie słabo. A on to robi dopóki obroty nie dojdą do 4500r/min. Potem przyspiesza jakby miał ponad 150 KM. To jest dla mnie nie zrozummiałe. Jeździłem róznymi dziwactwami ale z takim czymś się nie spotkałem. Mój ojciec mówi na to że " auto ma odpał" a na co dzień jeździ Vectrą GT 150 KM więć coś w tym jest. Chętnie podeślę zainteresowanym jakieś multimedia i podzielę się tym zjawiskiem. Gdyby to auto nie schodziło obrotami poniżej 4500r/min to jazda była by jako taką frajdą. Pozdrawiam PIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Nie wiem jak jest w innych ubarakach ale mój to 4500r/min jedzie jak osioł a po przekroczeniu tej granicy jedzie jak szalony. Ktoś już miał ten problem - chyba się nawet wyjaśniło jaki... niestety nie mogę sobie przypomnieć nazwy wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 To tak przy okazji zapytam:- chcąc uzyskać najszybsze możliwe przyspieszenie w Foresterze 2.0 N/A z 2000 r. do ilu należy go kręcić? Tak z ciekawości pytam ... Ja wychodzę z założenia że na każdym biegu do końca, ponieważ co z tego że zmienimy bieg na wyższy wcześniej i silnik będzie pracował w zakresie obrotów pomiędzy max momentem i max mocą skoro opory związane z innym (wiekszym) przełożeniem będą dużo wyższe i w rezultacie stracimy na dynamice rozpędzania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 pit.o, znalazłem... też - jako autor tamtego wątku - powinieneś. http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=683293#683293 Tylko tam miałeś odwrotny problem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Hogi co miales jeszcze wygrzebane, ze przy 1,2 bara bylo prawie 270 koni? No właśnie nic. Seria wydech, tylko MBC i FCD, ładowało to 1.25 w peaku i jeździło. A to wykres na LPG :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielsDS Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 A on to robi dopóki obroty nie dojdą do 4500r/min. Potem przyspiesza jakby miał ponad 150 KM Moja Impreza 1.8 tez ciągnie od ok 4500, a od 5500-6500 dostaje jeszcze jednego dodatkowego kopa, a odcina przy ok6800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 To dlatego ze wtedy wlacza sie VTEC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit.o Opublikowano 13 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 pit.o, znalazłem... też - jako autor tamtego wątku - powinieneś. http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=683293#683293 Tylko tam miałeś odwrotny problem... Witaj, Wszak miałęm problem bo wówczas wogóle nie było przyspieszenia i jechał w całym zakresie jak flaki z olejem. Suma sumarum chciałem coś tam z tego lichego motorku wyciągnąć ale może nawet nie potrzebnie. POjechałem w finałowym kryterium Toru Kielce i jedno od czego należało zacząć to felgi i opony a nie obroty silnika. Wszytkim dziękuję za uwagi i życzę samych soczystych postów. Tutaj mini video kolegi Kwapisa. Jam jest ten zielony co wyginał gumy śmiało ile się dało!! Pozdrawiam PIT A tak to wygląda na IMG ..i tak.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Po prostu skojarzyłem problem, nie wiedziałem, że Ty jesteś autorem wątku. A rozwiązania problemu niestety nie znam. 1:17s -to Ty? Mało co i by Ci ta szykana pierwszeństwo wymusiła Super filmik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit.o Opublikowano 13 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Po prostu skojarzyłem problem, nie wiedziałem, że Ty jesteś autorem wątku. A rozwiązania problemu niestety nie znam. 1:17s -to Ty? Mało co i by Ci ta szykana pierwszeństwo wymusiła Super filmik. Hejka, Tak od 1:16 do 1:26 to ja a potem od 2:09 do 2:22. Jak na pierwszy raz w jakiejkolwiek imprezie to zauważenie małego zielonego żuczka całkiem fajnie. POjechałem dla zabawy- maksymalnie się ślizgając i nawet nie byłem ostatni - a startowały POTWORY. Nawet Citron AX miał chyba 140KM. Wszyscy po 3 kpl opon itp. Imprezy tego typu polecam gdyż tam dopiero widać jaki margines bezpieczeństwa mamy w postaci Subaraka pięknego z czterech lap czlapiacego. Pozdrawiam PIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się