AdaSch Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 cześć, mam szybkie pytanie, Zaraz mam przegląd na 75kkm i muszę wymienić seryjne tarcze i klocki na nowe, bo obecne są już zmasakrowane. Bawić się w coś innego niż OEM subaru? Czy może nie ma sensu. Głownie mam na myśli skuteczność hamowania. Musi wszystko pasować bez przeróbek aby aso dało radę założyć Pozdrawiam p.s. zmieniać będę tylko dla zimę, bo zimówki mam 16". Do letnich 17" kupiłem komplet hamulców brembo z sti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 zmieniać będę tylko dla zimę, bo zimówki mam 16". no to raczej ciężko Ci będzie coś znaleźć (EBC Brakes...?), choć moim zdaniem wszystko jest lepsze niż seria Do letnich 17" kupiłem komplet hamulców brembo z sti I bardzo słusznie. Ogólnie polecam wymianę - mój na tym bardzo zyskał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 31 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Hej, a da się wymienić te nieszcześne przewody hamulcowe z gumowych na coś w oplocie z ze stajni subaru?? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Przerost formy nad treścią Aż tak piłujesz hamulce, że rozpycha zbytnio gumowe przewody ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 a da się wymienić te nieszcześne przewody hamulcowe z gumowych na coś w oplocie z ze stajni subaru?? Da się. Tylko nie wiem co masz na myśli z tą "stajnią Subaru"...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Przerost formy nad treścią Aż tak piłujesz hamulce, że rozpycha zbytnio gumowe przewody ? Nie zgadzam się z Tobą, nigdy nie zagotowałeś płynu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 1. W WRX przy tarczach EBC Turbo Grooooove i tych czerwoncyh klocka EBC spaliłem klocki, ale płynu nie zagotowałem 2. To stalowy oplot od razu niweluje gotowanie płynu? 3. Jak chcesz Foresterem jeździć w sposób, który mogłby doprowadzić do zagotowania płynu, to lepiej kupić samochód wyczynowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 31 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 zimą zawsze jeżdze w góry i niejednokrotnie już w nissanie zdażało mi się dawac odpocząć hamulcom inaczej mne już by tu nie było. Po zmianie płynu na jakiś lepszy było o niebo lepiej. Niestety nie wiem co subarak ma zalane. co do stajni subaru to mam na myśli przewody od innego subaru, żeby nie montowac jakiegoś zaminnika który się zaraz rozpadnie. od jakiego modelu będą pasowac?? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Po zmianie płynu na jakiś lepszy było o niebo lepiej. Niestety nie wiem co subarak ma zalane.pozdrawiam Tym bardziej wymień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 co do stajni subaru to mam na myśli przewody od innego subaru, żeby nie montowac jakiegoś zaminnika który się zaraz rozpadnie. od jakiego modelu będą pasowac?? nic Ci się nie rozpadnie :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 zimą zawsze jeżdze w góry i niejednokrotnie już w nissanie zdażało mi się dawac odpocząć hamulcom inaczej mne już by tu nie było. Po zmianie płynu na jakiś lepszy było o niebo lepiej. Niestety nie wiem co subarak ma zalane. co do stajni subaru to mam na myśli przewody od innego subaru, żeby nie montowac jakiegoś zaminnika który się zaraz rozpadnie. od jakiego modelu będą pasowac?? pozdrawiam Przewody beda pasowac od GT/WRX/STI , przewody nie maja na celu zniwelowanie gotowania płynu, tylko lepsze "czucie " hamulca Zalej dobrym markowym płynem , pamietaj czym lepszy , tym częściej go musisz wymieniać , max co 6 miesiecy. Jeśli musisz wymienić tarcze i klocki, to akurat forester turbo , ma nienajgorsze seryjne, oceń sam jeśli zestaw tarcz i klocków Cie wyniesie ponad 1000zł, to nie warto,i można w tych piniądzach coś lepszego założyc, jesli mniej to chyba tak, ale to zalezy od Twojej sytuacji finansowej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 2. To stalowy oplot od razu niweluje gotowanie płynu? Myślałem, że nie trzeba szczegółowo tłumaczyć Ci, po co wymienia się przewody hamulcowe na te w stalowym oplocie. :roll: W WRX przy tarczach EBC Turbo Grooooove i tych czerwoncyh klocka EBC spaliłem klocki, ale płynu nie zagotowałem Wnioskuję, że jeździsz jak "kapelusz". :razz: 3. Jak chcesz Foresterem jeździć w sposób, który mogłby doprowadzić do zagotowania płynu, to lepiej kupić samochód wyczynowy Mój forek jest wyczynowy [ Dodano: Pią Paź 31, 2008 3:03 pm ] przewody nie maja na celu zniwelowanie gotowania płynu, tylko lepsze "czucie " hamulca Chodziło mi o to, że bardzo gorący płyn powoduje rozszerzanie się zwykłych gumowych przewodów hamulcowych. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 31 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Dzieki, Operacja w aso wyniesie mnie grubo ponad 1k bo tarcze przód to minimu 550 pln plus tył plus komplet klocków. Myślałem juz o załezeniu tych brembo od sti ale, to wymaga kupienia opon zimowych a moje to w świetnym stanie michelin 16". W przyszłym roku kupię 18" na lato plus potenza ra50a a zimówki prawdopodobnie sprzedam i na 17" kupię micheliny. Jeszcze nie wiem dokładnie jak będze, czekam na tylne zwrotnice od sti i na wiosnę szukam kogoś profesjonalnego który sobie z tym wszyskim poradzi. Hamulce już kupiłem co mnie kosztowało nie mało i już jest za późno na rezygnacje, ma być profesjonalnie, nie mam zamiaru się rozwalić przez druciarstwo. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 myślałem juz o załezeniu tych brembo od sti ale, to wymaga kupienia opon zimowych ...i odpowiednich felg. Chyba, że podpytasz carfita - on ma sposoby na montaż pod seryjnymi felgami :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 31 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 wiem, wiem, Kolega bardzo mocno pomógł jak kupowałem brembo. pozdrawiam. p.s. jaki jest koszt kompletu przewodów z oplotem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 jaki jest koszt kompletu przewodów z oplotem? AMI ma do Imprezy za 360 zł. http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=119725 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się