RoniN_ Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Mam Impreze z 1997r. weksja UK- 218 koni w standardzie, ale... Mam tez certyfikat z firmy PRODRIVE i po telefonie do nich potwierdzilem fakt ze auto u nich bylo lekko grzebane w sensie remap i wydech. W sumie wszystko byloby jasne gdyby nie moja walka z wezykami miedzy turbo - solenoid - wg. Kruk powiedzial mi co bym sprawdzil czy nie mam czarnej kostki przy wiazce ECU tzn FUEL CUT DEFENDER, czyli kostra ktora "wylacza" odciecie, podobno bardzo lubiana przez w/w firme. No wiec odslonilem dzisiaj wyklladzine i zamiast wspomnianej przez Kruka kostki, znalalzem to :shock: : Nr na ecu: STI SP 1001056010 A18-000 DV8 Silnik mam EJ20, wiec chyba normalny ... i co jest grane, kto pomoze mi to rozszyfrowac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 EJ20 to w sumie tylko jakby czesc prawdy o Twoim silniku Moze poprzedni wlasciciel swapowal silnik razem z wiazka i komputerem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoniN_ Opublikowano 23 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Moze poprzedni wlasciciel swapowal silnik razem z wiazka i komputerem? to bym sie strasznie ucieszyl jak dowiedziec sie wiecej prawdy o silniku?? znalazlem tylko EJ20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castrol Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Zmierz auto na hamowni i wszystko powinno byc jasne:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Kruk powiedzial mi co bym sprawdzil czy nie mam czarnej kostki przy wiazce ECU tzn FUEL CUT DEFENDER, czyli kostra ktora "wylacza" odciecie, podobno bardzo lubiana przez w/w firme. Ja miałem GTka ze Szwajcarii, u mnie FCD wyglądał tak: Był wlutowany w ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoniN_ Opublikowano 24 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 AAA jednak w ecu byl wlutowany. U mnie nie ma nic na zewnatrz, kable ida od wiazek tak jak powinny isc. Do srodka nie zagladalem. Ale moze zagladne dzisiaj. Noo z hamownia to bobry pomysl jest, tylko musze znalesc jakas w okolocach lincoln Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Do srodka nie zagladalem. Ale moze zagladne dzisiaj. Zajrzyj i zobacz czy nie masz podobnej płytki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 RoniN_ mam fotki, sam pamietalem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoniN_ Opublikowano 24 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Zaptam wiec tak. Czy jest mozliwosc podlaczenia ecu z STI tak poprostu do silnika z GT?? [ Dodano: Czw Paź 30, 2008 6:10 am ] Zajrzyj i zobacz czy nie masz podobnej płytki. Hogi, nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się