Jump to content

Subaru Impreza Turbo 2000 ??


RoniN_
 Share

Recommended Posts

Mam Impreze z 1997r. weksja UK- 218 koni w standardzie, ale...

Mam tez certyfikat z firmy PRODRIVE i po telefonie do nich potwierdzilem fakt ze auto u nich bylo lekko grzebane w sensie remap i wydech. W sumie wszystko byloby jasne gdyby nie moja walka z wezykami miedzy turbo - solenoid - wg.

Kruk powiedzial mi co bym sprawdzil czy nie mam czarnej kostki przy wiazce ECU tzn FUEL CUT DEFENDER, czyli kostra ktora "wylacza" odciecie, podobno bardzo lubiana przez w/w firme. No wiec odslonilem dzisiaj wyklladzine i zamiast wspomnianej przez Kruka kostki, znalalzem to :shock: :

58134207kw6.th.jpgthpix.gif

17171342em2.th.jpgthpix.gif

 

Nr na ecu:

STI SP

1001056010

A18-000 DV8

 

Silnik mam EJ20, wiec chyba normalny

... i co jest grane, kto pomoze mi to rozszyfrowac??

Link to comment
Share on other sites

Kruk powiedzial mi co bym sprawdzil czy nie mam czarnej kostki przy wiazce ECU tzn FUEL CUT DEFENDER, czyli kostra ktora "wylacza" odciecie, podobno bardzo lubiana przez w/w firme.

Ja miałem GTka ze Szwajcarii, u mnie FCD wyglądał tak:

48d329b8ecad97fam.jpg

 

Był wlutowany w ECU.

Link to comment
Share on other sites

AAA jednak w ecu byl wlutowany. U mnie nie ma nic na zewnatrz, kable ida od wiazek tak jak powinny isc. Do srodka nie zagladalem. Ale moze zagladne dzisiaj. Noo z hamownia to bobry pomysl jest, tylko musze znalesc jakas w okolocach lincoln

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...