burzum Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Witam, czy ECM majac informacje od czujnika spalania stukowego o detonacjach najpierw reguluje wyprzedzenie zaplonu na "bezpieczne", a potem obcina boost ("fail-safe mode") ? Czy silnik po jakims czasie probuje wyregulowac timing z powrotem i podniesc cisnienie, czy wymaga resetu ? Czy w ogole wszystko pokrecilem ? Acha, sytuacja dotyczy EcuTeka, nie serii. Ale moze jest podobnie jak w serii. Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 czy ECM majac informacje od czujnika spalania stukowego o detonacjach najpierw reguluje wyprzedzenie zaplonu na "bezpieczne" tak potem obcina boost ("fail-safe mode") ? dokladnie tak Czy silnik po jakims czasie probuje wyregulowac timing z powrotem i podniesc cisnienie, czy wymaga resetu ? zazwyczaj samoczynnie, ale tez zalezy co powoduje owy stuk (piston slap, a moze rzeczywiscie jakies wypadanie zaplonu?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 20 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 detonacje powodowalo marne paliwo przy mapach zrobionych na 98 oktanow. pozdrawiam i dziekuje, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariosol Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 odświeżam kotleta co by nie zakładać nowego tematu, w mojej puszcze od czasu do czasu zapala się check. Nieregularnie, raz na sekundę raz na parę sekund lub wcale. Zalałem mu do około 10l 95 do pelna 98,zrobiłem z 50km i podjechałem podpiąć pod kompa. A tam tylko błąd czujnika stukowego. Mechanior twierdzi żeby wyjeździć troch wachy lepszej to może przejdzie. Lecz ja nie lubię półśrodków i zamówiłem nowy czujnik ori. Czy po wymianie trza go jakoś ustawiać pod kompem czy wyjecie ,włożenie nowego zakańcza prawidłowo operacje? Jaką wachę lać do niego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Czujnik spalania stukowego montuje się w odpowiedni sposób. Musi się zgadzać jego kierunek i siła dokręcenia --> manual. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariosol Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) Ok. Dzieks. A co z mapami ? Rozumiem ze dotyczy to tylko tuningu kompa? A w moim wolnossaku nic nie trza ingerowac w kompa bo samistnie sie ustawi po wlozeniu nowego czujnika? Po konsultacji tel. mój mechanior twierdzi ze się ustawi i ma być dokręcony nie mniej ni więcej niż 25nm. Edytowane 5 Marca 2015 przez mariosol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Nic nie trzeba robić poza prawidłowym montażem stukowca. Ewentualnie gdyby check był bardzo uparty i nie chciał zgasnąć sam,to reset kompa przez odpięcie klem akumulatora na kilkanaście minut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariosol Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Czujnik wymieniony. Od 2dni checka nie widze takze dzieki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się