EDDY Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Znowu zaczeły sie cyrki mam tak ze na początku jazdy po około pieciu minutach wskaznik idzie bardzo wysoko i tak sie utrzymuje dopóki go nie pogonie ostro wtedy spada na normalne miejsce po srodku i jest git czyzby termostat?? bo czasem nawet po długeij jezdzie chłodnica jest zimna druga sprawa zapaliło sie Check Engine i predkościomierz skacze jak s tarych mercedesach :wink: i wentylatory zaczynają świrować :/ dzis po nocy i całym dniu postoju po przekręceniu kluczyka sie włonczył któryś :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgen Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Przy termostacie wskazówka nie idzie szybko, silnik musi się nagrzać do około 90 c i dopiero wtedy termostat sie otwiera, z tego co opisujesz to wskazówka idzie bardzo szybko. Zobacz jakie masz węże jeżeli termostat nie puszcza to któryś bedzie cały czas zimny. Może też być pompa wody ale chyba powinno ją wtedy słychać. Najgorsza wersja to uszczelka pod głowicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDY Opublikowano 19 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 ten dolny wąż jest zimny ale potem juz jak termo pusci to chłodnica robi sie ciepła i ten wąż tez problem w tym ze robi to jak sie mu podoba raz wolniej raz szybciej :???: a gdzie w legacy jest termostat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieldd48 Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Cze, Jeżeli się szybko grzeje, to może być termostat, choć jego typową wadą jest nie domykanie się na zimnie, a nie odwrotnie. CE zaświecił się bo wykrył błąd. Podłącz czarne wtyczki pod kierownicą po lewej stronie i odczytaj co sygnalizuje. A wiatrak włącza się gdy się świeci CE - tzw. tryb awaryjny. Sprawdź poziom płynu. Przypedałuj i sprawdź czy bąblelki nie lecą w zbiorniku wyrównawczym. Daj więcej szczegółów, to subaruspece Ci pomogą bardziej profesjonalnie niż ja, Pozdrówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDY Opublikowano 19 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 ok ale kurde chłodnica jest cały czas zimna :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieldd48 Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 jeżeli odkręcisz kurek w chłodnicy i widzisz płyn, lub spróbujesz dolać i wejdzie może szklanka, to znaczy że zawór, ale może być tak, że puszcza Ci uszczelka pod głowicą i masz zapowietrzoną chłodnicę i układ chłodzący. A czujnik temp. jest, jak dobrze pamiętam na bloku. Zawór masz przy wężu dolnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 tak mialem jak nie odpowietrzylem ukladu po wymiane plynu tyle ze check sie nie palil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDY Opublikowano 20 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 czyli jak wtedy miałem przebitego węża i potem zmieniałem go dolałem płynu i nie odpowietzyłem mozliwe [ Dodano: Pon Paź 20, 2008 2:21 pm ] niema dwóch czarnych sa dwie ziolone połonczyłem i coś cyka jak przekaznik i załancza sie wiatrak i wyłancza naprzemian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieldd48 Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 [ Dodano: Pon Paź 27, 2008 2:01 pm ] I jak :?: poradziłeś coś :?: bo u mnie też trochę układ chłodzący świruje, chociaz w trochę inny sposób... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDY Opublikowano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 i lipa wywaliłem termo i dalej to samo chłodnica cała zimna tyle ze wskaznik juz nie idzie wysoko co to moze byc a i wogóle juz nie leci ciepłe powietrze nawet jak długo posmigam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieldd48 Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 słyszałem o takich przypadkach, że wirnik pompy był tak "zjedzony" że nie pompował płynu (akurat tam było podejrzenie uszczelki, bo gotowało płyn i szły bąbelki) za to u ciebie jest to możliwe także, usunąłeś termosta więc grawitacyjnie łatwiej jest płynowi przez chłodnicę śmigać, choć nie całkiem w obwodzie, bo górną rurą to musi pompa przelewać a zasysa od dołu chłodnicy. Nagrzewnica Ci nie grzeje, bo tam idą cienkie przewody i bez wirnika nie zrobi obiegu. Obawiam się że musisz pompę wodną wybebeszyć, chyba że masz dowód na jej sprawne działanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDY Opublikowano 29 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 usczelka pod głową jest ok bo sprawdzałem tez jak był stary nie otwierający sie termostat to grzało normalnie więc pompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieldd48 Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Nie, nie uszczelka, podałem tylko przykład - leciały bąbelki w zbiorniku i wydawało się że uszczelka, a to pompa nie pchała i gotowało płyn - to inna kwestia. W tym przypadku stawiam na pompę - obraca się, ale wirnik juz nie ten - gdy termostat nie otwierał się, to coś tam obracał i miałeś ciepło (bo obieg wtedy jest tylko na nagrzewnicę i spowrotem do silnika z drugiej strony), ale jak wyciągnąłeś to masz teraz grubą rurę do chłodnicy i tam się trochę miesza. Jak by dał radę pchnąć cały obieg, to by temp. była normalna, albo nawet niższa niż powinna być, bo chłodziło by na maxa - bez termostatu który utrzymuje tam chyba coś koło 90 stopni. Więc pasek rozrządu out i pompa do sprawdzenia, ale zajedź sobie gdzieś do jakiegoś mechanika i dopytaj - nie słuchaj faceta po ekonomii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDY Opublikowano 29 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 troche odpowietrzyłem i leci ciepłe powietrze ale auto kompletnie nie chce jechac tak jak by turbo nie pompowało :/ [ Dodano: Czw Paź 30, 2008 10:51 am ] tak pozatym jest ok chłodnica gorąca wystarczyło odpowietrzyc ale auto jest sttraszliwie zmulone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieldd48 Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Jeśli temperatura OK - nie skacze, to powinno być z pompą wszystko dobrze. A co z CE świeci dalej, może jakiś błąd i turbinę wyłączyło czy cóś :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDY Opublikowano 30 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 no błąd chce sprawdzic ale mam dwie zielone kostki ja je zepne to wentylatory sie włanczają i wyłanczają i cos tika jak przekaznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieldd48 Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Sprawdź dobrze, tę samą wiązkę. Ja też myślałem że nie mam, ale jak dobrze pogrzebałem okazało się, że są wciśnięte gdzieś wysoko i nie było widać. Zielone są do kasowania błędów. szukaj czarnych (trochę mniejsze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDY Opublikowano 31 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Chyba znalazłem wine podnosze w nocy maske a tam iskierki skaczą prawdopodobnie kable WN zawiniły ale czy to takie objawy były by zamouloego totalnie auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieldd48 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 zwykle słyszałem o przerywaniu, szarpaniu, ale tyle tych czujników i ECM moga powodować zmulenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDY Opublikowano 1 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 nie no masakra wczoraj to juz kąpletnie nie chce ciągnąć jak jest zimny to ok na ssaniu idzie ja trzeba zagrzeje sie i ledwo co sie ciągnie :sad: pozatym jak przycisne i szybko zmienie bieg to nie schodzi z obrotów wogóle [ Dodano: Nie Lis 02, 2008 1:57 pm ] im wyzszy bieg tym słabiej ciągnie na piątce 3, 3,5 tys i dalej sie nie wkreci popmpa paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 ostatnio u mnie zrobiło się tak, że dwa razy temperatura wzrosła pod czerwone pole i sama spadła.... (nigdy wcześniej nic takiego sie nie dzialo, zawsze temp. na swoim miejscu) ...o co chodzi :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Zapowietrzył się układ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Zapowietrzył się układ? tez to obstawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Albo zaczyna świrować termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Co do tego check engine mi też się paliła w moim Nissanie raz się paliła dość długo, potem zgasła na trochę i teraz mi się paliła od wakacji, a dziś po zabawie na śniegu zgasła... Sam nie wiem co to jest. Na forum Nissana czytałem, że często to jest woda zbierająca się w fitrze paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się