Skocz do zawartości

Cisnienie doladowania w Foresterze S-turbo MY'99


Olleo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

prosilbym o nominalna wartosc doladowania w peaku (tak to sie okresla?) w Foresterze S-turbo MY'99 (170KM). Mozna liczyc na taka informacje?

 

Ostatnio mialem robiony pomiar i wyszlo, ze doladowanie jest na poziomie 0.55 bara, przy czym w srodkowej czesci obrotow jest ciut za wysokie AFR, a doladowanie sie "zbyt pozno buduje". Z parametrow odczytanych z ECU wynika, iz mapy sa z roku zdaje sie '94 (ze starego Legacy turbo?).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

prosilbym o nominalna wartosc doladowania w peaku (tak to sie okresla?) w Foresterze S-turbo MY'99 (170KM). Mozna liczyc na taka informacje?

 

Ostatnio mialem robiony pomiar i wyszlo, ze doladowanie jest na poziomie 0.55 bara, przy czym w srodkowej czesci obrotow jest ciut za wysokie AFR, a doladowanie sie "zbyt pozno buduje". Z parametrow odczytanych z ECU wynika, iz mapy sa z roku zdaje sie '94 (ze starego Legacy turbo?).

 

Olleo co ty wygadujesz. Kto ci takich bzdur nagadał?!!!!!.

 

Ciśnienie prawidłowe.

Afr za wysoki, znaczy ubogo?

Mapy z antyka!!!!!!... proszę, zastanów się.

 

Pozdrawiam,

jako

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee no nie wiem - tak mam napisane na wydruku od Mariusza z MTS Rally :roll: Mowil, ze brakuje (jesli dobrze zrozumialem) peaku...

 

A auto rzeczywiscie wydaje mi sie cholernie mulowate - raz idzie jak mul, raz (jak chlodniej, niby oczywiste, ale az taka roznica?) zapiernicza, raz zapiernicza z zaksztuszaniem, a jeszcze kiedy indziej (jak dzis kolo 22) ledwo co przyspieszalo, choc rownomiernie od 2krpm.

 

p.s. a soft mi powiedzial, ze jest zdaje sie z 94r. Moze nie mapy, a wersja softu?

 

p.s.2. nie chcialbym, zeby przez moja ignorancje wygladalo, jakby Maniek nagadal mi bzdur :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej data produkcji procka

0,55 bara to prawidłowo

z czasem siłownikreg. turbo siada, i moga być równiż delikatne nieszczelności... to również mocno wpływa na to jak buduje się ciśnienie doładowania, oprócz wysokiej temp zew, która potrafi zdjąc nawet do 20-30 kM w takiej konfiguracji osprzętowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tam sie rozeznaje w zargonie? Thinkowac to mozna, ze chodzi o narastania, ale moze chodzi o jakis jego specyficzny sposob? Stopniowe? Skokowe? Inne?

 

[ Dodano: Pią Sie 22, 2008 6:44 pm ]

PKocial, Jako, cisnienie 0.55bara to prawidlowo stale, czy prawidlowo w peaku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przed toba tez chwilke jezdzila? ;) Ile sobie ja cenisz? Ostatnio mi Marek zrobil wyklad, ze on jest zwolennikiem teorii, iz fabryka robi auta akurat na taki % marginesu, zeby bylo akurat (choc to bylo chyba o remapie), wiec on by nic u mnie nie radzil modyfikowac. Z drugiej strony poltorej roku temu powiedzial, ze jak mi zacznie przeciekac turbinka, to da sie TD04L i bedzie git, wiec sam juz nie wiem :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...