Olleo Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Witam, prosilbym o nominalna wartosc doladowania w peaku (tak to sie okresla?) w Foresterze S-turbo MY'99 (170KM). Mozna liczyc na taka informacje? Ostatnio mialem robiony pomiar i wyszlo, ze doladowanie jest na poziomie 0.55 bara, przy czym w srodkowej czesci obrotow jest ciut za wysokie AFR, a doladowanie sie "zbyt pozno buduje". Z parametrow odczytanych z ECU wynika, iz mapy sa z roku zdaje sie '94 (ze starego Legacy turbo?). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Olleo, u mnie chyba dochodziło do 0,65 w peaku 0,55-0,60 stałe. (ja mam 177 KM) zapytaj Jako na PW, dużo danych odczytywał ostatnio, na pewno wie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Witam, prosilbym o nominalna wartosc doladowania w peaku (tak to sie okresla?) w Foresterze S-turbo MY'99 (170KM). Mozna liczyc na taka informacje? Ostatnio mialem robiony pomiar i wyszlo, ze doladowanie jest na poziomie 0.55 bara, przy czym w srodkowej czesci obrotow jest ciut za wysokie AFR, a doladowanie sie "zbyt pozno buduje". Z parametrow odczytanych z ECU wynika, iz mapy sa z roku zdaje sie '94 (ze starego Legacy turbo?). Olleo co ty wygadujesz. Kto ci takich bzdur nagadał?!!!!!. Ciśnienie prawidłowe. Afr za wysoki, znaczy ubogo? Mapy z antyka!!!!!!... proszę, zastanów się. Pozdrawiam, jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Eee no nie wiem - tak mam napisane na wydruku od Mariusza z MTS Rally :roll: Mowil, ze brakuje (jesli dobrze zrozumialem) peaku... A auto rzeczywiscie wydaje mi sie cholernie mulowate - raz idzie jak mul, raz (jak chlodniej, niby oczywiste, ale az taka roznica?) zapiernicza, raz zapiernicza z zaksztuszaniem, a jeszcze kiedy indziej (jak dzis kolo 22) ledwo co przyspieszalo, choc rownomiernie od 2krpm. p.s. a soft mi powiedzial, ze jest zdaje sie z 94r. Moze nie mapy, a wersja softu? p.s.2. nie chcialbym, zeby przez moja ignorancje wygladalo, jakby Maniek nagadal mi bzdur :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 raczej data produkcji procka 0,55 bara to prawidłowo z czasem siłownikreg. turbo siada, i moga być równiż delikatne nieszczelności... to również mocno wpływa na to jak buduje się ciśnienie doładowania, oprócz wysokiej temp zew, która potrafi zdjąc nawet do 20-30 kM w takiej konfiguracji osprzętowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Silownik regulacji turbo, to ten zawor elektromagnetyczny do wastegate'a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 siłownik to puszka ciśnieniowa ( membranowa) z pałąkiem ( połącznie z WD w turbo) przy turbinie, elektrozawór reguluje pulsacyjnie zasilenie właśnie tej puszki czyli siłownika... pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 A co to w ogole znaczy budowanie cisnienia doladowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 think!! don t ask... budowanie = narastanie a co to narastanie? termin medyczny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 A ja tam sie rozeznaje w zargonie? Thinkowac to mozna, ze chodzi o narastania, ale moze chodzi o jakis jego specyficzny sposob? Stopniowe? Skokowe? Inne? [ Dodano: Pią Sie 22, 2008 6:44 pm ] PKocial, Jako, cisnienie 0.55bara to prawidlowo stale, czy prawidlowo w peaku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Olleo u mnie na fabrycznej turbinie mialem w peaku mialem 0,55 a stale 0,5. Teraz mam inne turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Moze ja tez bym sobie inna turbawke zamontowal? Tylko skad wziac taka w stanie nawet lepszym od mojej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Moze ja tez bym sobie inna turbawke zamontowal? Tylko skad wziac taka w stanie nawet lepszym od mojej? Mówisz i masz... Moja poprzednia - jeździła chwilkę u mnie - leży u Marka. TD04L. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 A przed toba tez chwilke jezdzila? Ile sobie ja cenisz? Ostatnio mi Marek zrobil wyklad, ze on jest zwolennikiem teorii, iz fabryka robi auta akurat na taki % marginesu, zeby bylo akurat (choc to bylo chyba o remapie), wiec on by nic u mnie nie radzil modyfikowac. Z drugiej strony poltorej roku temu powiedzial, ze jak mi zacznie przeciekac turbinka, to da sie TD04L i bedzie git, wiec sam juz nie wiem :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 A przed toba tez chwilke jezdzila? Ponoć kilkadziesiąt tysięcy. Z jakiegoś WRXa. Cena rynkowa :cool: - nie martw się, będzie dobrze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 A ta pompa od ciebie da rade takiej turbince rozkreconej przez downpipe + backbox? Remap bedzie potrzebny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Olleo nie marudz tylko wkladaj TD 04 L - warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 A ta pompa od ciebie da rade takiej turbince rozkreconej przez downpipe + backbox? Remap bedzie potrzebny? Atakuj Lorda Vadera o pompę. Tak dla pewności. Lepiej mieć nadmiar paliwa przed regulatorem niż nieco za mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Kurna, drugi raz w ciagu miesiaca wymieniac pompe :roll: Coz, zastanowie sie nad tym wszystkim. Musze podliczyc koszty i zobaczyc ile tej polrocznej premii bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Kurna, drugi raz w ciagu miesiaca wymieniac pompe :roll: Coz, zastanowie sie nad tym wszystkim. Musze podliczyc koszty i zobaczyc ile tej polrocznej premii bedzie. Z wiekiem dziecka rosną ceny zabawek :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Poslucham na jutrzejszych Chlejadach kilka wydechow, moze jeszcze cos sie poslucha w Srebrnej Gorze (jesli nie bede mial dyzuru) i wrocimy do tej dyskusji ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Polecam pompy Walbro, dostępne nowe na Alledrogo za niedużą kasę, poniżej 400zeta, malina! :wink: Za mało paliwa-za gorąco-dziura w tłoku! To z doświadczenia... :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi