Olleo Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 szczur75, jak tam bylo wg opisu? Od 3 do 6 bar? Ale empirycznie moglbym tez sprawdzic, tylko gdzie we Wroclawiu mi to zmierza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Olleo, a nie mówiłem? :cool: Ja byłem pierwszy. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 szczur75, jak tam bylo wg opisu? Od 3 do 6 bar? Ale empirycznie moglbym tez sprawdzic, tylko gdzie we Wroclawiu mi to zmierza? Jetronik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 a ktoś zna orientacyjna cenę takiego badania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 a ktoś zna orientacyjna cenę takiego badania? za afr nie powinni brac wiecej niz 100-150 pln - podlaczasz szerokopasmowke w wydech i jedziesz pare kilometrow z roznymi predkosciami obrotowymi Olleo powiedz jakiej firmy jest ta pompa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Hm nawet nie wiem. Musze spojrzec na pudelko, jak bede w aucie. Sporo 100-150zl przy cenie pompy 200... A jakis bardziej tradycyjny pomiar cisnienia paliwa? Albo inaczej - jak podlaczalem monitor do Nubiry, to mozna bylo zczytac rozne parametry - lacznie z mieszanka paliwo/powietrze. Czy w SSM tez tak mozna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Olleo, o ile pamiętam rom raider logger pokazuje ciśnienie paliwa, więc chyba będziesz w stanie to sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Stało się, Walbro leży na stole Jutro montaż. Mam pytanie do osób które mają juz to za sobą. Nie chciałbym popełnić jakiegoś błędu. Pompa wydaje mi się bardzo mała i mam wątpliwości czy fabryczna obejma ją utrzyma. Przewód zasilający jest tylko z jednej strony zakończony wsuwkami które pasują do pompy. Z drugiej strony trzeba coś dolutować? Prosiłbym o sugestie co do montażu, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 A demontowales juz stara? U mnie nie bylo zadnej obejmy - z jednej strony pompe trzymaja zaciski na gumowym wezyku, a z drugiej strony zagieta koncowka stelazu trzymajaca pompe przez gumowa podkladke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Jeszcze go nie wyjąłem starej pompy, mam wyjazd dzisiaj i nie chciałem unieruchamiać auta. To co napisałeś ma sens Dzięki za odpowiedź. Wiesz może co zrobić z kablem zasilającym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Tzn? Ja na przyklad odlaczylem ;-) A na serio, to u mnie z dekla pompy wychodzily trzy krocce na paliwo oraz wtyczka elektryczka. Pod deklem, juz do samej pompy, kable byly przykrecone do dwoch koncowek. Nie bardzo rozumiem pytanie... [ Dodano: Wto Sie 05, 2008 9:53 pm ] Uwazaj na jedno - jak bedziesz zakladal pompe z powrotem, to zwroc uwage na uszczelke pod deklem pompy. Mialem to samo w Nubirze i teraz sie powtorzylo - albo uszczelka juz twarda i nie trzyma, albo cos sie podwinela i bede musial ja uszczelnic jakims siliconem (w Nubirze uzylem czerwonego dwa lata temu i trzyma, a sie nie kruszy i nie wysycha). W sumie sie nawet nie zdziwilem dzis na stacji, jak z litr wachy mi pod auto wyciekl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Tzn? Ja na przyklad odlaczylem ;-) A na serio, to u mnie z dekla pompy wychodzily trzy krocce na paliwo oraz wtyczka elektryczka. Pod deklem, juz do samej pompy, kable byly przykrecone do dwoch koncowek. Nie bardzo rozumiem pytanie... Chodzi o to że wraz z pompą dostałem kabel zasilający dwużyłowy. Tylko z jednej strony jest zakończony konektorami które podłączam do pompy. Pytanie moje dotyczyło drugiego końca. Trzeba zainstalować jakieś wsuwki czy jak to się łączy z deklem pompy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 No jesli u ciebie jest tak samo, a nie widze przyczyny, dla ktorej mialoby byc inaczej, to do pompy przykrecisz juz istniejace kable, a tamten ci zostanie jako tzw. spare part ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 oki, dzięki, jutro będę walczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Nie wie ktos, jak w Subaru dziala rezerwa? W Nubirze na pewnym poziomie byl umieszczony termistor, a tutaj czegos takiego nie widzialem. Rzecz w tym, ze obecnie rezerwa zaswieca mi sie pol kreski za szybko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Nie wie ktos, jak w Subaru dziala rezerwa? W Nubirze na pewnym poziomie byl umieszczony termistor, a tutaj czegos takiego nie widzialem. Rzecz w tym, ze obecnie rezerwa zaswieca mi sie pol kreski za szybko... przy koszu pompy masz plywak - moze sie przycina po wymianie pompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Ale poziom wskazuje raczej dobrze... Zazwyczaj na poczatku rezerwy wlewalem 50l, a wskazowka byla na ostatniej kresce. Ostatnio lampka zaswiecila sie gdzies miedzy przedostatnia, a ostatnia i wlalem 46... z czego z pol litra, albo i litr sie wylalo przez nieszczelny dekiel od pompy. p.s. czerwony silikon zdaje sie jest odporny na benzyne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon666666 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 u mnie tez wystepowal ten sam problem, zeby bylo smieszniej po wymianie pompy plywak sie zawiesil i poziom tez, naszczescie stalo sie to blisko domu, pojechalem na stacje zatankowalem do pelna i jest dobrze, co do uszczelki to mialem taka sama z modelu 05 i obylo sie bez silikonu, wszystko szczelne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Okazalo sie, ze uszczelka sie podwinela lekko - ucialem te cycki, co to ja trzymaly do dekielka, polazylem ladnie na baku i ulozylem, dodalem ciutke, ale doslownie ciutke na krawedzi baku czerwonego silikonu i zakrecilem - teraz nic nie cieknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon666666 Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 musze podzielic sie moimi obserwacjami po wymianie calego dekla ukladu paliwowego z modelu wrx05 oprucz czujnika poziomu paliwa. Moje spostrzezenia dotycza glownie poziomu paliwa, przed wymiana poziom paliwa opadal sporo za kreske min i jeszcze mialem paliwo, teraz wskaznik opadnie min ponizej kreski i juz zaczyna mi szarpac wiec wnioskuje ze paliwo sie konczy, to samo tyczy sie lampki od rezerwy, ta poprostu sie nie swieci. Zastanawiam sie czy ramie ktore trzyma pompe jest w wrx i s-turbo wymiarowo takie samo?? A co do czujnika od rezerwy to ja jakiej zasadzie on dziala?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się