Adi Opublikowano 12 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2004 Witam, mam pytanko do użytkowników forum, którzy mieli doświadczenie z innymi terenówkami poza Foresterem. Jak się ma porównanie Forestera w warunkach terenowych do konkurencji innych marek?, chodzi mi o auta wysokiej klasy, a nie o popierdółki w stylu Rav4 . Jeżdziłem kilkoma terenówkami, ale niestety tylko po płaskim, Forester wywarł na mnie nie małe wrażenie w terenie i ciekawy jestem jak reszta sobie radzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 12 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2004 Witam Forester to nie terenówka. W porównaniu do np. patrola. W ciężkim terenie nie dorasta do pięt terenowym autkom. A co do poperdułek to nawet susuki samuraj lepiej sobie poradzi w lesie... PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 12 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2004 Dodac nalezy ze Suzuki Samurai to klasyczne auto terenowe, Jeep willis tez jest pewnie lepszy od Forestera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 12 Listopada 2004 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2004 Wszystko zależy od warunków. Teren i Teren to zupełnie różne rzeczy. Tam gdzie Samurai przejeżdża spokojnie między drzewami i czy wjeżdża po mokrym, gliniastym zboczu skąd inąd znakomity Patrol po prostu się nie mieści, lub nezsilnie zapada w glinę. Tam gdzie Patrol po b.nierównej, kamienistej drodze wspina sie pod niebotyczne wzniesienie Samurai traci kontakt z podłożem a minimalny moment obrotowy sprawia, że zostaje "bez pary". Tam, gdzie na piaszczystym wzniesieniu Samurai ma o wiele za mało mocy, a Patrol bezsilnie się zakopuje Forester XT przechodzi jak burza (na piaszczystym zboczu pokonywanym w czasie Zlotu zakopał się G, a po przejechaniu uczestników 4-litrowy Cherokee !). W porównaniu z typowym samochodem terenowym Forester ma ledwie wystarczający prześwit, stosunkowo niewielkie wykrzyżowanie osi, ledwie wystarczające kąty natarcia / zejścia / rampowy. ponadto stosunkowo "miękkie" szpery środkowego i tylnego dyfra. Ale ma też znakomite własności trakcyjne, b.szeroki zakres obrotów użytecznych, niewielki ciężar własny, dobry promień skrętu i absolutnie najlepszy dopuszczalny kąt pochylenia bocznego. :wink: Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 12 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2004 Forester jest alternatywa. Przebrnie pustynie Bledowska a na szosie bdzie sie zachwywal jak WRX. Terenówka pustynie moze przejedzie lepiej ale na szosie co zakret................ to irokez. Bulwarówka, to tylko szpanerski wygld i zero trakcji. Tak samo gówniana w terenie, co na asfalcie. Jezdze S-turbo - polecam. Jezeli wicej lekkiego terenu niz szosy, to raczej GX z przekladni terenowa. Mmausia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikona Opublikowano 13 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2004 Czy koszty serwisowania i napraw są bardzo wysokie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się