Skocz do zawartości

Sprzęgło ...


mario-wrx

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 91
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

adamusmax, ależ nie musisz. Ja wiem, gdzie coś takiego kupić i wcale to nie jest tam, gdzie myślisz :D.

 

nie chodzi mi o dany sklep tylko o dany model sprzegla :razz: a ze wkleje tamten link o ktorym Ty myslisz ze ja mysle to dlatego ze to mi jako pierwsze przychodzi na mysl :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja 2 tysiące kilometrów temu wymieniłem sprzegło na takie właśnie od Exedy i jest gites majonez ;>

 

Choć wjeżdżając ostatnio (na spota forumowego) na dach GM - chcąć być cool przyśmierdziałem zdrowo - co niektórzy forumowicze odnotowali, zakrywając nosy :mrgreen:

 

to nie musialo byc sprzeglo tylko moglo byc wisko ;) a na serio moje Exedy bylo przypalone juz kilkanascie razy ostatnio bylo rozbierane i jeszcze polata a bylo wymienione w maju 2006 i ok 60kkm temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq, jeżdżę na Exedy organicznym od czasu pierwszych Tych (4T) i zrobiłem od tego czasu kilka ładnych KJS-ów (a wiesz, jak tam się startuje) - zero problemów. Ze swojej strony polecam.

czy to moze jest ciagle to sprzeglo z hameryki ? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq, coś Ci doradzę o ile można :wink: . Miałem kilkanaście przeróżnych sprzegieł i doradzę Ci tak, kup Nkowy docisk STI i do tego OEM-ową tarcze, osobiście uważam ze nie ma lepszego rozwiązania na co dzień, ( patrząc na różne aspekty ). Exedy organic, to nie jest to samo co w STI06 oem :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, mówiąc szczerze na Twoją wypowiedź w tym wątku liczyłem 8).

 

Bądź tylko tak miły i rozwiń poniższą myśl, a będę zupełnie spokojny 8).

 

Exedy organic, to nie jest to samo co w STI06 oem

 

:cool:

 

Exedy organic to dobre sprzęgło, ale żeby działało od początku tip top, powinno byc nowe koło zamachowe/lub idealnie zplanowane, oraz powinno takie sprzegło się " układać ". Sama tarcza sprzęgła jest troche z innego materiału jak OEM. Ma jedną wadę lubi przypalac się i śmierdziec przy manewrach parkingowych, szczególnie zaraz po założeniu, moga występowac drgania przy ruszaniu. ( nieznaczne )

Zestaw jaki Ci mówiłem (docisk Ngrupa, i tarcza OEM), ma ta zalete że docisk jest trochę trwardszy od seryjnego, czy od EXEDY, szybciej działa, a to wpływa na szybsze i mniejsze ślizganie tarczy wzgledem koła zamachowego i docisku. Siła potrzebna do wcisniecia pedału sprzegła ciut większa jak seryjnego, ale moim zdaniem jest pomijalana. Ja osobioście jezdze na całym zestawie Ngrupowym ( tarcza spiekowa) , i uważam to za najlepsze sprzegło jakie miałem, z kilku powodów, startujesz jak z procy, nie przegrzewa sie na jakiś KJS-ach, upalaniach, jest mocne, jest tanie, wytrzymuje tyle samo co EXEDY dwutarczowe. Ma natomiast wady, jest głośne przy ruszaniu, zaleca sie wymiane poduszek silnika i skrzyni na mocniejsze, drgania całego napędu przy ruszaniu i manewrach parkiingowych. Ale ja mało jezdze na co dzień więc mi to nie przeszkadza zupełnie.

 

P.S. Słyszałem od bardzo wiarygodnego źródła że zestaw sprzęgła z logiem STI , działa bardzo dobrze, ale cena może być równie i kawiorowa, ale to chyba w Twoim przypadku żaden problem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

to ja mam pytanie! ostatnio trochę przysmierdziałem sprzęgło, bo miałem nieodpowiednie obuwie , i mi trochę ( trochę bardzo) zaśmierdziało, i od tamtej pory , na zimnym zaczęło szarpać przy ruszaniu! kiedyś tez sie to zdarzało, ale nie tak bardzo jak teraz? czy to już jest koniec sprzęgła ? czy to może dopiero początek końca ?

 

jeśli chodzi o ślizganie, to szczerze mówiąc nie zauważyłem jeszcze nic takiego ?!

 

jeśli trzeba wymienić to czy " EXEDY ORGANIC" bedzie ok ? cena za nowe to 430 zł , chyba nie jest zle ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emgie01 napisał/a:

 

 

jeśli trzeba wymienić to czy " EXEDY ORGANIC" bedzie ok ? cena za nowe to 430 zł , chyba nie jest zle ?

 

 

chyba 2 zjadles przed ta cena :roll:

 

 

można dostać to sprzęgło za 100 funtów , co przy obecnym kursie daje cene około 450zł ?! mówię o częściach , nie zawierając montażu

 

a co części technicznej? trzeba je już wymienić? teraz będzie tylko gorzej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emgie01 napisał/a:

 

 

jeśli trzeba wymienić to czy " EXEDY ORGANIC" bedzie ok ? cena za nowe to 430 zł , chyba nie jest zle ?

 

 

chyba 2 zjadles przed ta cena :roll:

 

 

można dostać to sprzęgło za 100 funtów , co przy obecnym kursie daje cene około 450zł ?! mówię o częściach , nie zawierając montażu

 

a co części technicznej? trzeba je już wymienić? teraz będzie tylko gorzej?

 

temat mam przebadany na wszystkie mozliwe sposoby te sprzegla za 100 gbp to po pierwsze nie organic tylko OEM a po drugi 225 mm czyli do GT sprzed 98 roku :roll:

 

takie sprzegla u nas mozna za ok 800 pln znalezc

 

sprzeglo 230 mm OEM exedy w UK to ponad 200 GBP

 

 

ale jezeli sie upierasz to dam Ci 4500 PLN a Ty mi dostarcz 10 kompletow sprzegiel EXEDY ORGANIC - ale jezeli nie dasz rady to oddasz mi dwukrotnosc tej kwoty - co Ty na to :?: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...