Kajzer Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Witam, i mam małą prośbę o radę... w Imprezie mam zrobiony wydech i zastanawiam się nad dodaniem czegoś z drugiej strony No i pytanie czy taki zestaw będzie pasował (od WRX): http://www.allegro.pl/item346576268_ukl ... x_aem.html Czy lepiej nie bawić się w doloty i po prostu założyć wkład K&N ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 nie bawic sie w doloty. zostawic seryjny papierowy filtr. seryjny dolot w gt sprawdza sie bardzo dobrze i nie ma potrzeby przy nim dlubac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 AEM od WRX'a nie będzie pasował do GT. Najlepiej nic nie robić, tylko w miarę często wymieniać seryjny filtr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 A tak podpinajac sie pod temat - co sadzicie o usuwaniu rezonatora w blotniku? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Ja mam usunięty, jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 A tak podpinajac sie pod temat - co sadzicie o usuwaniu rezonatora w blotniku? Pozdrawiam usuwac, gdzie wklejalem artykul na forum , trzeba poszukac w archiwum. Warto wywalic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 dobra, ide po srubokret Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 dobra, ide po srubokret pamietaj ze jak wywalisz teraz tlumik szmerow to do obudowy zacznie naplywac cieple powietrze z komory silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 dobra, ide po srubokret pamietaj ze jak wywalisz teraz tlumik szmerow to do obudowy zacznie naplywac cieple powietrze z komory silnika w jaki sposob? Jak zrobi tak jak Gracowy(pokazal u siebie w "Gracjarni" to wszystko bedzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 dobra, ide po srubokret pamietaj ze jak wywalisz teraz tlumik szmerow to do obudowy zacznie naplywac cieple powietrze z komory silnika w jaki sposob? Jak zrobi tak jak Gracowy(pokazal u siebie w "Gracjarni" to wszystko bedzie ok ale AMI napisal ze wywali sam tlumik a nie ze jeszcze cos dolozy :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 na razie to napisalem, ze ide po srubokret No dobra, to wezme ze soba jeszcze tasme klejaca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się