Jump to content

Układ kierowniczy GT 99 - diagnoza problemu


pumex1

Recommended Posts

od jakiegos czasu mam w GT-ku objaw "tarki" odczuwalnej na kierownicy - przy skrecaniu kol. Najbardziej odczuwalny jest rano, kiedy samochod jest nierozgrzany. Do tego dochodzi odglos - przypuszczam z pompy wspomagania - przy ruszeniu kierownica juz o 1/4-1/3 obrotu kierownica.

Domyslam sie, ze pojawily sie niedomagania maglownicy - ale to tylko moje przypuszczenia.

Czy ktos moze potwierdzic moje przypuszczenia - lub podrzucic inne mozliwe przyczyny?

Link to comment
Share on other sites

a to tak, pasek. Natomiast ja mam przy mniejszym skrecie - wiec zaczne od tego co sugeruje Az i mati - czyli sprawdzenie plynu i pompy.

Samochod idzie i tak na wymiane oleju wtym tygodniu, wiec bedzie okazja zlokalizowac problem.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

przy przegladzie uzupelniony zostal plyn - byl zauwazalny ubytek, ale nie bylo jakos tragicznie :wink:

W kazdym razie po dolaniu poprawilo sie znaczaco. Nie ma juz tak mocnej "tarki". Mimo, ze jest jeszcze delikatnie wyczuwalna, to juz nie przeszkadza :)

Dzieki za porady :)

pozdr.

Szymon

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...