Skocz do zawartości

Układ kierowniczy GT 99 - diagnoza problemu


pumex1

Rekomendowane odpowiedzi

od jakiegos czasu mam w GT-ku objaw "tarki" odczuwalnej na kierownicy - przy skrecaniu kol. Najbardziej odczuwalny jest rano, kiedy samochod jest nierozgrzany. Do tego dochodzi odglos - przypuszczam z pompy wspomagania - przy ruszeniu kierownica juz o 1/4-1/3 obrotu kierownica.

Domyslam sie, ze pojawily sie niedomagania maglownicy - ale to tylko moje przypuszczenia.

Czy ktos moze potwierdzic moje przypuszczenia - lub podrzucic inne mozliwe przyczyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to tak, pasek. Natomiast ja mam przy mniejszym skrecie - wiec zaczne od tego co sugeruje Az i mati - czyli sprawdzenie plynu i pompy.

Samochod idzie i tak na wymiane oleju wtym tygodniu, wiec bedzie okazja zlokalizowac problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

przy przegladzie uzupelniony zostal plyn - byl zauwazalny ubytek, ale nie bylo jakos tragicznie :wink:

W kazdym razie po dolaniu poprawilo sie znaczaco. Nie ma juz tak mocnej "tarki". Mimo, ze jest jeszcze delikatnie wyczuwalna, to juz nie przeszkadza :)

Dzieki za porady :)

pozdr.

Szymon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...