Skocz do zawartości

Ciśnienie w układzie klimatyzacji ??


Loucyphre

Rekomendowane odpowiedzi

1. Za wysokie ciśnienie w układzie, przyczyny - filterek, za dużo freonu, brudne chłodnice (zdaża się, że pomiędzy chłodnicami uzbiera się warstwa suchego błota), coś zatkane/zasyfione w przewodach na tłoczeniu sprężarki

 

A to by sie zgadzało z chłodnicami - musze z Karcherem podejsc do tematu.

 

Tylko trzeba dokładnie prostopadle do chłodnicy sikać, żeby lamelek nie pokrzywić, i szerokim, płaskim strumieniem. Jest jeszcze opcja, że między chłodnicami będzie skorupa, wtedy trzeba odkręcić górne mocowanie chłodnicy i ją lekko odchylić, żeby się dostać w szparę między chłodnicami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swoją drogą, gość w końcu przeniósł się z Polanki na Kołobrzeską

To TEN gosc tak zrobil?! Czyli potoczna opinia, ze to "kowal", sie sprawdza...

Ale 2 auta u niego serwisowalem :mrgreen: .

siekla napisał/a:

Olleo u mnei jest podobnie z praca klimy - zalaczenie, praca, wylaczenie, zalaczenie praca,wylaczenie, czasem mnie to do szalu doprowadzalo. Bylem w 2 niezaleznych zakładach, sprawdzili wszyystko, dobili uklad do pelna i mowia ze tak ma byc. Widocznie TTTM

 

 

1. Za wysokie ciśnienie w układzie, przyczyny - filterek, za dużo freonu, brudne chłodnice (zdaża się, że pomiędzy chłodnicami uzbiera się warstwa suchego błota), coś zatkane/zasyfione w przewodach na tłoczeniu sprężarki,

2. Przekłamuje czujnik ciśnienia i sterownik wyłącza sprężarkę, a ciśnienie jest w rzeczywistości ok; podstawa, to sprawdzić u gościa od klimy, czy na jego manometrze w momencie wyłączania się sprężarki jest ciśnienie powyżej 27-28 atmosfer, jeżeli tak - patrz pkt.1.

A czy ktos bierze pod uwage, ze to moze byc presostat niskiego cisnienia?

Bo widze, ze kierunek jest tylko jeden...Za wysokie cisnienie.

Dalej - jesli uklad jest w pelni sprawni i napelniony jak trzeba, to co dziwnego w tym, ze sprezarka sie odstawia na postoju, skoro skraplacz nie ma prawie chlodzenia, wiec wzrasta cisnienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To TEN gosc tak zrobil?! Czyli potoczna opinia, ze to "kowal", sie sprawdza...

Ale 2 auta u niego serwisowalem :mrgreen: .

 

Dalej - jesli uklad jest w pelni sprawni i napelniony jak trzeba, to co dziwnego w tym, ze sprezarka sie odstawia na postoju, skoro skraplacz nie ma prawie chlodzenia, wiec wzrasta cisnienie?

 

Kowal, ale skuteczny i nie boi się podejmować "trudnych tematów", jak co niektórzy w Gdańsku :wink: Co do naturalnego odstawiania się sprężarki z powodu słabego chłodzenia na postoju - w sumie logiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...