boryna Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 dlaczego moze sie grzać alternator zaraz po odpaleniu co może byc powodem tego nie przez łozyska bo on robi sie goroący 5 min po odpaleniu i dlaczego nie zawsze odpala na P i N w automacie co moze byc tego powodem? czekam na info Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 dlaczego moze sie grzać alternator zaraz po odpaleniu co może byc powodem tego nie przez łozyska bo on robi sie goroący 5 min po odpaleniu Prawdopodobnie łożyska - powinien jeszcze głośno pracować. Proponuję oddać go do naprawy. Widziałem kiedyś jak kolesiowi z tego powodu spłonął Seat Ibiza więc potraktuj sprawę poważnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boryna Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 no nie łożysko tak odrazu nie nagrzeje alternatora a poza tym to sie grzeje chyba uzwojenie tez stary mi padł a tego jeszcze uratuje jak bede wiedział jaka jest przyczyna i łozyska nie szumią a ten drugi temat napisałem w tym drugim technicznym bo myąlałem ze to cos innego i mi przezuciło tytaj jestem nowy i nie wiedziałem pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Zamiast gdybać czy to łożysko a może coś innego pierwszą rzeczą którą bym zrobił na twoim miejscu to oddał alternator do sprawdzenia - jeśli będzie ok to masz pewność że jest dobry trzeba szukać gdzie indziej. A jak znajdą usterkę to naprawią lub każą kupić nowy i po problemie - nad czym tu się jeszcze zastanawiać :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boryna Opublikowano 7 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 dzieki!!! Jacy wy pomocni jesteście blokujecie mi temat i w ogóle super rady, sam sobie dałem rade. Co do nie palenia na P i N w automacie to jest pierdolnik przełącznik ale bardzo dziwnie umiejscowiony trzeba wleźć w kanał i go tam odnaleźć poczyściłem kostki jego tez trudno się go wykręca i jest OK. Pisze to dla tych którzy mieli by taki problem i chcieli by to zrobić samemu a nie jeździć po serwisach bo to jest prosta sprawa. A co do alternatora to kupiłem drugi i jest dobrze jest ciepły ale taki widocznie ma być innej przyczyny się nie doszukałem. Dla tych co mi blokują temat dziękiiii !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 boryna, do usług :cool: ps. Najwidoczniej nie czytasz co się do Ciebie pisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Dla tych co mi blokują temat dziękiiii !!!! ale o co chodzi? kto blokuje i w jaki sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Kruk, chodzi o to, że boryna zaspamował nas dwa razy tym samym tematem, więc jeden zamknąłem by nie mnożyć bytów, ale jak widać nie każdy to rozumie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.