Skocz do zawartości

2002 STI (bug-eye) vs 2003 (MY03) WRX


JED

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 184
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

[/b]JED, jestem świeżo upieczonym właścicielem STI '03. Ja wybierałem między Bugeye STI a STI '03...zakup w związku z różnicą w cenie pomiędzy tymi dwoma modelami musiałem odłożyć w czasie ale nie żałuje, mam taki samochód o jakim marzyłem.

Używam STI na co dzień, komfort naprawdę ok. Spalanie nie jest tragiczne, rewelacji też nie ma...ale to już zależy od budżetu każdego z nas.

 

Kupisz WRX, pojeździsz trochę, potem siądziesz za sterami jakiegoś STI i stwierdzisz, że to jest to :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gracowy, towiele razy było liczone, GT szybsze od STi wyjdzie bliżej 120-150 tys. i będzie niekomfortowe w użytkowaniu na ulicy w porównaniu z STi.

 

eeee... w Tychach jakos swoim Gtkiem , w ktorgo nie wsadzilem ... jeszcze 120 tys zostawilem mase STI za soba .... z tego co pamietam to chyba tylko 2 byly przed nami ( seryjny hebel, seryjna skrzynia, super poAdamusowe opony :roll: :wink: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abt ma słabsze auto od CIebie i leje ludzi

auto ma slabsze , ale hebel duzo lepszy ,szpere i skrzynke RA ... :wink:

 

Gracowy, kwestia modyfikacji kierowcy i stopnia ich zaawansowania.

 

znaczy JED powinien kupic WRX i zainwestowac w modyfikacje kierownika :mrgreen: ... zartuje JED kupuj STI !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JED daj spokoj kup dobrego GTka a reszte kasy wpakuj w kucizne, skrzynke, hebel i dyfry... kazdego STI bedziesz ganial jak tylko zechcesz :twisted: :!:

 

Jeżeli samochód ma służyć do jazdy na co dzień, to bardzo kiepskie rozwiązanie.

Seryjnym STI (ew z minimalnymi zmianami) możesz przejeździć w cholerę kilometrów i nic się nie dzieje, możesz jechać na drugi koniec europy i nie drżysz, czy coś się w każdej chwili nie wysra.

Wszystkie mocno przerobione samochody, co zresztą pokazują przykłady z forum (w dodatku przykłady, o których trudno powiedzieć żeby były robione oszczędzając na tym co najlepsze), nadają się tylko do zabawy jako drugi/trzeci samochód. Na pewno nie do codziennej eksploatacji, kiedy chcesz po prostu rano wsiąść i dojechać tam gdzie potrzebujesz. I tak samo jutro, pojutrze, za tydzień...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie mocno przerobione samochody, co zresztą pokazują przykłady z forum (w dodatku przykłady, o których trudno powiedzieć żeby były robione oszczędzając na tym co najlepsze), nadają się tylko do zabawy jako drugi/trzeci samochód. Na pewno nie do codziennej eksploatacji, kiedy chcesz po prostu rano wsiąść i dojechać tam gdzie potrzebujesz. I tak samo jutro, pojutrze, za tydzień...

 

... jezdze swoim GT na codzien do biura i upalam regularnie.

Owszem dbam o to auto na maxa, czesto serwisuje, i inwesuje , ale na luzie wsiadam i trzepie traske z Wawy do 3ki i spowrotem jednego dnia ... nie kumam dlaczego ma byc tylko do zabawy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze inna kwestia, jeżdżenie STi po europie daje pewność że nic się nie zepsuje. Ale jest to mechanika więc wszystko może nawalić, napewno mniejsze prawdopodobieństwo jest w STi niż w GC8. Jednak jeśli dodamy do tego kwestie porównania seri STi ze zmodyfikowanym GC8 dochodzi nam problem serwisu jak coś się stanie np we włoszech oraz dostępności nieseryjnych części

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...