owoc666 Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Kupując STi masz dwa w jednym. W końcu Subaru Impreza WRX STi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 [/b]JED, jestem świeżo upieczonym właścicielem STI '03. Ja wybierałem między Bugeye STI a STI '03...zakup w związku z różnicą w cenie pomiędzy tymi dwoma modelami musiałem odłożyć w czasie ale nie żałuje, mam taki samochód o jakim marzyłem. Używam STI na co dzień, komfort naprawdę ok. Spalanie nie jest tragiczne, rewelacji też nie ma...ale to już zależy od budżetu każdego z nas. Kupisz WRX, pojeździsz trochę, potem siądziesz za sterami jakiegoś STI i stwierdzisz, że to jest to :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 JED daj spokoj kup dobrego GTka a reszte kasy wpakuj w kucizne, skrzynke, hebel i dyfry... kazdego STI bedziesz ganial jak tylko zechcesz :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Gracowy, i wyjdzie go jak 2x STi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 eeee za dobrego STI musi polozyc ok 80tys Za dobrego GT 40tys + - skrzynia PPG klowa 17tys - ewentualnie skrzynka STI ok 8 tys - kute graty do silnika +poskladanie 10tys - mega hebel 10tys - dyfry 9 tys no i na gofry zostanie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 a gdzie remap, wydech i masa innych [moderator czuwa]... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 a gdzie remap, wydech i masa innych [moderator czuwa]... no to wlasnie sa te gofry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Gracowy, towiele razy było liczone, GT szybsze od STi wyjdzie bliżej 120-150 tys. i będzie niekomfortowe w użytkowaniu na ulicy w porównaniu z STi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Gracowy, towiele razy było liczone, GT szybsze od STi wyjdzie bliżej 120-150 tys. i będzie niekomfortowe w użytkowaniu na ulicy w porównaniu z STi. eeee... w Tychach jakos swoim Gtkiem , w ktorgo nie wsadzilem ... jeszcze 120 tys zostawilem mase STI za soba .... z tego co pamietam to chyba tylko 2 byly przed nami ( seryjny hebel, seryjna skrzynia, super poAdamusowe opony :roll: :wink: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Gracowy, kwestia modyfikacji kierowcy i stopnia ich zaawansowania. Abt ma słabsze auto od CIebie i leje ludzi, ale Abt w STi...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 GT szybsze od STi wyjdzie bliżej 120-150 tys. az mi sie nie chce wierzyc :shock: Za 120tys to chyba bedzie znacznie szybsze i to w kazdych warunkach (tor, ulica, cwiartka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 kashmere, powinno być szybsze, ale przy okazji będize nadłubaną wydumką a nie seryjnym autem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Abt ma słabsze auto od CIebie i leje ludzi auto ma slabsze , ale hebel duzo lepszy ,szpere i skrzynke RA ... :wink: Gracowy, kwestia modyfikacji kierowcy i stopnia ich zaawansowania. znaczy JED powinien kupic WRX i zainwestowac w modyfikacje kierownika ... zartuje JED kupuj STI !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Gracowy, ja wiem ile kosztuje zbudowanie nnaprawdę szybkiego GC8 i jak wydatki rosną wykładniczo. Ba wiem ile kosztuje urzymanie serii spro jeżdżonej w idealnym stanie technicznym. Niestety nie jest to tanie, nowsze auto ma swoje zalety, mimo że GT to jednak GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 mimo że GT to jednak GT dziekuje :wink: sam mysle ostatnio o bialym STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Gracowy, białe coupe fajniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Wiem wiem slyszalem .... :wink: Ja swojego na bialo juz dawno chcialem malowac :razz: obawiam sie tylko ze za chwile chedzie ich jak szybko policze min 3 .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Gracowy, zacytuję właściciela: "nie-ASO nie będzie dawało taryfy ulgowej, albo grubo albo wcale" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 albo grubo albo wcale" no to gdzie te cztery turbosprężarki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 JED daj spokoj kup dobrego GTka a reszte kasy wpakuj w kucizne, skrzynke, hebel i dyfry... kazdego STI bedziesz ganial jak tylko zechcesz :!: Jeżeli samochód ma służyć do jazdy na co dzień, to bardzo kiepskie rozwiązanie. Seryjnym STI (ew z minimalnymi zmianami) możesz przejeździć w cholerę kilometrów i nic się nie dzieje, możesz jechać na drugi koniec europy i nie drżysz, czy coś się w każdej chwili nie wysra. Wszystkie mocno przerobione samochody, co zresztą pokazują przykłady z forum (w dodatku przykłady, o których trudno powiedzieć żeby były robione oszczędzając na tym co najlepsze), nadają się tylko do zabawy jako drugi/trzeci samochód. Na pewno nie do codziennej eksploatacji, kiedy chcesz po prostu rano wsiąść i dojechać tam gdzie potrzebujesz. I tak samo jutro, pojutrze, za tydzień... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 kashmere, nie ilość się liczy lecz jakość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Wszystkie mocno przerobione samochody, co zresztą pokazują przykłady z forum (w dodatku przykłady, o których trudno powiedzieć żeby były robione oszczędzając na tym co najlepsze), nadają się tylko do zabawy jako drugi/trzeci samochód. Na pewno nie do codziennej eksploatacji, kiedy chcesz po prostu rano wsiąść i dojechać tam gdzie potrzebujesz. I tak samo jutro, pojutrze, za tydzień... ... jezdze swoim GT na codzien do biura i upalam regularnie. Owszem dbam o to auto na maxa, czesto serwisuje, i inwesuje , ale na luzie wsiadam i trzepie traske z Wawy do 3ki i spowrotem jednego dnia ... nie kumam dlaczego ma byc tylko do zabawy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Gracowy, in time you will learn about great many things Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Jest jeszcze inna kwestia, jeżdżenie STi po europie daje pewność że nic się nie zepsuje. Ale jest to mechanika więc wszystko może nawalić, napewno mniejsze prawdopodobieństwo jest w STi niż w GC8. Jednak jeśli dodamy do tego kwestie porównania seri STi ze zmodyfikowanym GC8 dochodzi nam problem serwisu jak coś się stanie np we włoszech oraz dostępności nieseryjnych części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 bart, wydaje mi sie, ze dostepnosc czesci do sti w europie rowniez jest na slabym poziomie (wiekszosc do zamowienia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się