adaś Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Nie mogę znaleźć więc zakładam nowy temat. Gdzie spuścić stary płyn i ile mieści się nowego? (ile do chłodnicy a ile do zbiorniczka?) Petrygo zimowy będzie dobry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Gdzie spuścić stary płyn w warsztacie :razz: i ile mieści się nowego? 6l wolny ssak, 7,5l turbo Petrygo zimowy będzie dobry? ja tam bym takiego nie kupil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 ja tam bym takiego nie kupil Jak byś nie kupił to napisz chociaż zamiennik... A nie w połowie zdania urywasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 ja tam bym takiego nie kupil Jak byś nie kupił to napisz chociaż zamiennik... A nie w połowie zdania urywasz. prosze bardzo: - Castrol Anti-Freeze - Valvoline MaxLife Coolant Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 28 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 ja tam bym takiego nie kupil a jak masz w lecie wodę w chłodnicy to zwykłą czy mineralną? na dole jest taki kureczek do spuszczania, tylko tamtędy pozbyć się wody, czy jeszcze gdzieś się spuszcza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 ja tam bym takiego nie kupil a jak masz w lecie wodę w chłodnicy to zwykłą czy mineralną? na dole jest taki kureczek do spuszczania, tylko tamtędy pozbyć się wody, czy jeszcze gdzieś się spuszcza? Daruj!! Kto jeździ w lecie z wodą w układzie chłodzenia? Chyba nie lubisz auta, a już na pewno nie kochasz :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 28 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 nie na wodzie, ale kiedy brakuje a nie ma w pobliżu stacji to szklankę można dolać! a moją niunie kocham baardzo powie mi ktoś czy oprócz tego koreczka jest coś jeszcze do spuszczania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 a jak masz w lecie wodę w chłodnicy to zwykłą czy mineralną? taka: zartuje oczywiscie. szkoda mi auta zeby na wodzie jezdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 28 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 taka: Obrazek ja mam taka w spryskiwaczach, tylko że gazowaną! chcę sobie wymienić całą zawartość, bo w chłodnicy siedzi poprzedni zimowy + cała woda z dolewek (z 1 litr) a jie mam zamiaru jechac do serwisu z tym! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 adam.str, Cała procedura wymiany płynu jest opisana w instrukcji do auta. Zerknij do tematu z manualami, zapewne coś znajdziesz. To nie prom kosmiczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 adam.str, Cała procedura wymiany płynu jest opisana w instrukcji do auta. Zerknij do tematu z manualami, zapewne coś znajdziesz. To nie prom kosmiczny w manualu ('98), w opisie procedury wyniamy coolant'u nie znalazlem nic o koreczku spustowym w bloku silnika - czyzby w bokserze takiego nie ma? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 fakt, o bloku nic nie ma, jest tylko ten na dole chłodnicy. Widocznie nie jest potrzebny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Jak w silniku zostanie troche starego coolantu to nic sie nie stanie. Jesli ktos bardzo chce, to moze przeplukac silnik z weza ogrodowego, albo nawet zalac go sama woda, troche pojezdzic i pozniej zalac coolantem. Inna sprawa, ze w bloku silnika Subaru jest korek, przez ktory mozna zlac coolant z silnika. W jego miejsce np mozna zamontowac grzalke, http://www.subaruparts.com/catalog/suba ... heater.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Jak w silniku zostanie troche starego coolantu to nic sie nie stanie. Jesli ktos bardzo chce, to moze przeplukac silnik z weza ogrodowego, albo nawet zalac go sama woda, troche pojezdzic i pozniej zalac coolantem.Inna sprawa, ze w bloku silnika Subaru jest korek, przez ktory mozna zlac coolant z silnika. W jego miejsce np mozna zamontowac grzalke, http://www.subaruparts.com/catalog/suba ... heater.pdf stanowcze nie - najwyzej tylko razem z Calgon'em :!: do silnika imho pasuje tylko woda dystylowana po raz kolejny odniose sie do Celiny i silnika 3S-GTE - tam po spuszczeniu starego coolant'a tylko z chlodnicy, w bloku pozostaje az 1.5L z 6.5L (czyli sporo) stary coolant z biegiem czasu traci swoje wlasciwosci, wiec jak zmieszamy nowy coolant z resztkami starego zuzytego plynu, efekt nie bedzie taki, jaki byc powinien... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 29 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 gdzie w imprezie jest siusiek do spuszczania z bloku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 adam.str, zapewne podobne miejsce jak to opisane w instrukcji montażu grzałki, zalinkowane przez Kubę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Jak w silniku zostanie troche starego coolantu to nic sie nie stanie. Jesli ktos bardzo chce, to moze przeplukac silnik z weza ogrodowego, albo nawet zalac go sama woda, troche pojezdzic i pozniej zalac coolantem.Inna sprawa, ze w bloku silnika Subaru jest korek, przez ktory mozna zlac coolant z silnika. W jego miejsce np mozna zamontowac grzalke, http://www.subaruparts.com/catalog/suba ... heater.pdf Albo grzałka jest potężnej mocy, albo trzeba długo grzać, ciekawe jak to w praktyce wychodzi :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi