Jump to content

Orientacyjny koszt zakucia silnika??


kukiluki
 Share

Recommended Posts

Witam,

Chodzi mi ostatnio po głowie żeby może wrzucić troche kutych elementów do estiaja.

Pierwsza sprawa:

Jest to 2,0T 2004 rok. Co jest niezbedne do wymiany w silniku i jakie sa z tym powiazane dodatkowe czynnosci ( obrobka itp.)??

Druga sprawa:

Koszty??

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Na takiej średniej półce:

- tłoki 2500

- korby 1800

- panewki 500

- uszczelki komplet silnik i pod glowice 1200

- szpilki arp 1000 ale o tym mati nie pisal.

 

Oczywiscie tloki najwyzszej klasy np Omega kosztuja 2 razy tyle.

 

Czułem, że kwota bedzie sie krecic w okolicach 10 tys zł.

 

A jak wygląda koszt robocizny np. w nie-ASO??

Link to comment
Share on other sites

Akurat od Gruppe-S to bym silnika nie kupil, ale jest paru innych dostawców w USA, ktorym ufam.

No i mam watpliwosci, czy na koniec dnia w Polsce wyjdzie to taniej.

 

A czy przypadkiem STI 2.0T nie miało zakutego silnika

Nie.

 

A czemu miałoby nie wyjsc taniej?? Skoro ceny w stanach wahaja sie w okolicach 3000$?

 

pozdro...

Link to comment
Share on other sites

A czy przypadkiem STI 2.0T nie miało zakutego silnika :?:

 

Pozdrawiam

Roli

 

z tego co sie orientuje korby i tloki chemoutwardzane

 

 

A czemu miałoby nie wyjsc taniej?? Skoro ceny w stanach wahaja sie w okolicach 3000$?

 

pozdro...

 

to juz jest 9k pln do tego ok. 3,5% clo, 22% VAT no i po pierwsze transport - morski ok. 400-500$ - z lotniczym moze byc problem bo linie w USA nie za bardzo chca brac taki towar - moze Lufa by wziela ale wtedy to $3/kg wagi przeliczeniowej

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...