kukiluki Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Witam, Chodzi mi ostatnio po głowie żeby może wrzucić troche kutych elementów do estiaja. Pierwsza sprawa: Jest to 2,0T 2004 rok. Co jest niezbedne do wymiany w silniku i jakie sa z tym powiazane dodatkowe czynnosci ( obrobka itp.)?? Druga sprawa: Koszty?? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Tak na szybko: wyjęcie + rozmontowanie silnika szlif wału korbowego kute korbowody kute tłoki panewki komplet uszczelek złożenie + włożenie silnika pewnie ok. 8k pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiluki Opublikowano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Dzieki mati... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 kukiluki, to taki kosztorys na oko, Azrael, lub marcin@klubsubaru pewnie będą mogli dokładniej coś powiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Tak na szybko:wyjęcie + rozmontowanie silnika szlif wału korbowego kute korbowody kute tłoki panewki komplet uszczelek złożenie + włożenie silnika pewnie ok. 8k pln a czy w gt koszt bedzie podobny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 a czy w gt koszt bedzie podobny? praktycznie taki sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiluki Opublikowano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 kukiluki, to taki kosztorys na oko, Azrael, lub marcin@klubsubaru pewnie będą mogli dokładniej coś powiedzieć. Rozumiem, tak przypuszczałem, że to bedzie w tych okolicach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Części koło 6-6,5 tysiąca, robocizna to zależy gdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Części koło 6-6,5 tysiąca, robocizna to zależy gdzie Marcin 6tys :?: :roll: Cos malo jak dla mnie. 6yts to same dobre tloki i korby kosztuja.... IMHO bez 10tys nie ma co startowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Na takiej średniej półce: - tłoki 2500 - korby 1800 - panewki 500 - uszczelki komplet silnik i pod glowice 1200 - szpilki arp 1000 ale o tym mati nie pisal. Oczywiscie tloki najwyzszej klasy np Omega kosztuja 2 razy tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Albo grubo ....albo NIC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiluki Opublikowano 27 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Na takiej średniej półce:- tłoki 2500 - korby 1800 - panewki 500 - uszczelki komplet silnik i pod glowice 1200 - szpilki arp 1000 ale o tym mati nie pisal. Oczywiscie tloki najwyzszej klasy np Omega kosztuja 2 razy tyle. Czułem, że kwota bedzie sie krecic w okolicach 10 tys zł. A jak wygląda koszt robocizny np. w nie-ASO?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 To już proszę o bezpośredni kontakt z serwisem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roli Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 A czy przypadkiem STI 2.0T nie miało zakutego silnika :?: Pozdrawiam Roli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Moze bys sprzedal komus swoj blok i kupil gotowy, zakuty? Powinno wyjsc taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiluki Opublikowano 27 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Moze bys sprzedal komus swoj blok i kupil gotowy, zakuty? Powinno wyjsc taniej. O widzisz, o tym nie pomyslalem, hehe... dzieks.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Wprawdzie to jest 2.5, ale tutaj poskladane bloki zaczynaja sie juz od $2800. http://www.gruppe-s.com/Subaru/submotors.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiluki Opublikowano 27 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Wprawdzie to jest 2.5, ale tutaj poskladane bloki zaczynaja sie juz od $2800.http://www.gruppe-s.com/Subaru/submotors.htm Heh, to faktycznie bedzie taniej niz kuc stary motor.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Akurat od Gruppe-S to bym silnika nie kupil, ale jest paru innych dostawców w USA, ktorym ufam. No i mam watpliwosci, czy na koniec dnia w Polsce wyjdzie to taniej. A czy przypadkiem STI 2.0T nie miało zakutego silnika Nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiluki Opublikowano 27 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Akurat od Gruppe-S to bym silnika nie kupil, ale jest paru innych dostawców w USA, ktorym ufam.No i mam watpliwosci, czy na koniec dnia w Polsce wyjdzie to taniej. A czy przypadkiem STI 2.0T nie miało zakutego silnika Nie. A czemu miałoby nie wyjsc taniej?? Skoro ceny w stanach wahaja sie w okolicach 3000$? pozdro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 No tak, zawsze możesz przywieźć w plecaku i nie zapłacić żadnych opłat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 A czy przypadkiem STI 2.0T nie miało zakutego silnika :?: Pozdrawiam Roli z tego co sie orientuje korby i tloki chemoutwardzane A czemu miałoby nie wyjsc taniej?? Skoro ceny w stanach wahaja sie w okolicach 3000$? pozdro... to juz jest 9k pln do tego ok. 3,5% clo, 22% VAT no i po pierwsze transport - morski ok. 400-500$ - z lotniczym moze byc problem bo linie w USA nie za bardzo chca brac taki towar - moze Lufa by wziela ale wtedy to $3/kg wagi przeliczeniowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Czy nie jest tak ze silniki STi v7 (bug eye) byly kute fabrycznie, a v8 (to co ma kukiluki) juz nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi