Jump to content

Fachowcy od mocnych wersji Legacy bardzo mile widziani:-)


kiero
 Share

Recommended Posts

Witajcie:) Pojawiłem się na tym forum, jako, że wszystko zmierza ku temu, iż będą mnie wozić na gorący fotelu:) Ja i mój kierowca mamy za zadanie znaleźć sobie jakiś przystępny serwis, warsztat, gdzie Legacy Turbo znajdzie ukojenie i fachową pomoc po naszych KJSowych wypadach w Polskę:) Sponsor niestety nie wyraził zgody na każdorazowe przeglądy w profesjonalnych punktach na co dzień trudniących się szykowaniem aut do sportu:)

 

Czy może znacie takowe miejsca, które moglibyście polecić?:)

 

A zanim zaczniecie szukać takowych miejsc napiszę może od początku w czym leży nasz problem:)

 

Od maja tegoż roku próbujemy swoich sił w KJSach za sterami mocnego tylno-napędowego auta: Mercedesa 190E 2.5-16V. Kierowca jak i pilot (czyli ja) zbieramy doświadczenia uczymy się rajdowego fachu:) Kierowca (nazwijmy go M) pali się do jazdy i nawet nieźle mu to wychodzi, apetyty obaj mamy wielkie, wola zwycięstwa jest w nas duża:D Na drodze do upragnionych pucharów oraz zwycięstw niestety stoją szybko poruszające się Subaru Legacy Turbo, które spędzają Nam sen z powiek:) Poza tym wiadomo, Subaru z napędem na cztery koła i turbo to jest to co lubimy obaj najbardziej:)

 

Być może niebawem taki potwór będzie stał w garażu:) Na pewno czekać go będzie kilka zabiegów, które pozwolą bezpiecznie i szybko podróżować:) W planach mamy:

- Klatkę bezpieczeństwa (raczej udział w szutrowych KJSach niż miejskiej pachołkolandii)

- fotele kubełkowe sztuk dwa

- pasy szelkowe

- jako, że klatka, to wybebeszone wnętrze

- lekko poprawione zawieszenie (sprężyny i może jakieś lepsze amortyzatory)

- jakaś mała ingerencja w układ hamulcowy np. lepsze klocki ewentualnie wymiana również tarcz

- bardzie "sportowa" wkładka filtra powietrza (K&N ma coś takiego w swojej ofercie)

- zapinki na maskę

- wyłącznik prądu

- dodatkowe zegary: ciśnienia doładowania, ciśnienia i temperatury oleju)

- przyjemniejsza w dłoni kierownica

- może jakaś podstawka pod nogi pilota:)

 

Powyższe zmiany (przede wszystkim wspawanie klatki bezpieczeństwa) będą wykonane w profesjonalnej firmie, tak aby było to zrobione fachowo i dobrze.

 

Planujemy, aby normalny serwis (stan zawieszenia, luzy, stuki, póki) był wykonywany w zaprzyjaźnionym warsztacie serwisie.

 

Jakie jest wasze zdanie?:)

 

Z góry dziękuję za pomoc:)

Link to comment
Share on other sites

Dziękuję wszytkim za pomoc:)

 

Mam do Was pytanie:)

 

Czy przypadkiem Wiktor Kozłowski nie jeździ razem z Pawłem Tomaszkiem, Pawłem Żeromińskim i Krzysztofem Szymańskim w KJSach?:) Jeśli tak, to chyba wszystkich miałem okazję poznać:)

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...