kiero Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Witajcie:) Pojawiłem się na tym forum, jako, że wszystko zmierza ku temu, iż będą mnie wozić na gorący fotelu:) Ja i mój kierowca mamy za zadanie znaleźć sobie jakiś przystępny serwis, warsztat, gdzie Legacy Turbo znajdzie ukojenie i fachową pomoc po naszych KJSowych wypadach w Polskę Sponsor niestety nie wyraził zgody na każdorazowe przeglądy w profesjonalnych punktach na co dzień trudniących się szykowaniem aut do sportu:) Czy może znacie takowe miejsca, które moglibyście polecić? A zanim zaczniecie szukać takowych miejsc napiszę może od początku w czym leży nasz problem:) Od maja tegoż roku próbujemy swoich sił w KJSach za sterami mocnego tylno-napędowego auta: Mercedesa 190E 2.5-16V. Kierowca jak i pilot (czyli ja) zbieramy doświadczenia uczymy się rajdowego fachu:) Kierowca (nazwijmy go M) pali się do jazdy i nawet nieźle mu to wychodzi, apetyty obaj mamy wielkie, wola zwycięstwa jest w nas duża:D Na drodze do upragnionych pucharów oraz zwycięstw niestety stoją szybko poruszające się Subaru Legacy Turbo, które spędzają Nam sen z powiek:) Poza tym wiadomo, Subaru z napędem na cztery koła i turbo to jest to co lubimy obaj najbardziej:) Być może niebawem taki potwór będzie stał w garażu:) Na pewno czekać go będzie kilka zabiegów, które pozwolą bezpiecznie i szybko podróżować W planach mamy: - Klatkę bezpieczeństwa (raczej udział w szutrowych KJSach niż miejskiej pachołkolandii) - fotele kubełkowe sztuk dwa - pasy szelkowe - jako, że klatka, to wybebeszone wnętrze - lekko poprawione zawieszenie (sprężyny i może jakieś lepsze amortyzatory) - jakaś mała ingerencja w układ hamulcowy np. lepsze klocki ewentualnie wymiana również tarcz - bardzie "sportowa" wkładka filtra powietrza (K&N ma coś takiego w swojej ofercie) - zapinki na maskę - wyłącznik prądu - dodatkowe zegary: ciśnienia doładowania, ciśnienia i temperatury oleju) - przyjemniejsza w dłoni kierownica - może jakaś podstawka pod nogi pilota:) Powyższe zmiany (przede wszystkim wspawanie klatki bezpieczeństwa) będą wykonane w profesjonalnej firmie, tak aby było to zrobione fachowo i dobrze. Planujemy, aby normalny serwis (stan zawieszenia, luzy, stuki, póki) był wykonywany w zaprzyjaźnionym warsztacie serwisie. Jakie jest wasze zdanie? Z góry dziękuję za pomoc:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Mogę polecić Wiktora Kozłowskiego. Sam takim Legasiem się ściga i ma duże doświadczenie w tym zakresie. Namiar na PW :arrow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 wiktor zna legacy jak wlasna kieszen wiec smialo do niego. robi wszystkie legacy jezdzace w warszawskich i okolicznych kjs. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Cywilne też. Na przykład mojego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Niestety Wiktor nie może jeszcze :wink: zająć się profesjonalnie geometrią zawieszenia. Resztę mechaniki ogarnia znakomicie... ,tylko czasem mu się nie chce :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiero Opublikowano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Dziękuję wszytkim za pomoc:) Mam do Was pytanie:) Czy przypadkiem Wiktor Kozłowski nie jeździ razem z Pawłem Tomaszkiem, Pawłem Żeromińskim i Krzysztofem Szymańskim w KJSach? Jeśli tak, to chyba wszystkich miałem okazję poznać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 jezdzi z nimi wszystkimi. mikki, geometria bedzie sie mogl znowu zajac niebawem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiero Opublikowano 27 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 No to fajnie:) Miałem okazję wszystkich poznać, jak łoili Nam skórę na KJSach radomskich:) Oj długa droga przed Nami:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi