3eci Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 Dziwna sprawa..... zamontowałem sobie wskażnik doładowania turbiny, ale nie o tym chcialem, mianowicie w palne dni lub podczas duzego obciazenia turina zaczna ladowac do 0,4 bara, normalnie laduje do 0,7 z hakiem, w kazdym razie, objaw ustepuje samoistnie, zastanawia mnie czy jest w tym Legacy jakis kaganiec elektroiczny czy cos, czego to mogą byc za objawy? Wiem na pewno, ze to nie wina wskaznika, gdyz spadek mocy jest odczuwalny, czy mozliwe jest, ze jest tam jakis czujnik temperatury, ktory odcina turbine? Jestem mocno zmartwiony.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 Dziwna sprawa..... zamontowałem sobie wskażnik doładowania turbiny, ale nie o tym chcialem, mianowicie w palne dni lub podczas duzego obciazenia turina zaczna ladowac do 0,4 bara, normalnie laduje do 0,7 z hakiem, w kazdym razie, objaw ustepuje samoistnie, zastanawia mnie czy jest w tym Legacy jakis kaganiec elektroiczny czy cos, czego to mogą byc za objawy? Wiem na pewno, ze to nie wina wskaznika, gdyz spadek mocy jest odczuwalny, czy mozliwe jest, ze jest tam jakis czujnik temperatury, ktory odcina turbine? Jestem mocno zmartwiony.... Sprawdz czujnik spalania stukowego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
3eci Posted August 28, 2007 Author Share Posted August 28, 2007 Sprawdz czujnik spalania stukowego. A gdzie tego szukać, jak to wygląda i jak to sprawdzic, jesli sie da bez serwisu?? :???: Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 Sprawdz czujnik spalania stukowego. A gdzie tego szukać, jak to wygląda i jak to sprawdzic, jesli sie da bez serwisu?? :???: ok, to lepiej oddaj auto do serwisu :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
3eci Posted August 28, 2007 Author Share Posted August 28, 2007 Dobra, dziki za pomoc...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
3eci Posted September 2, 2007 Author Share Posted September 2, 2007 Problem znikl, w momencie kiedy nalalem benzyny 98 oktanow, wczesniej lalem zeby go troszke przeczyscic v-power racing 100 oktanow, na poczatku bylo lepiej, jednak pozniej zaczely dziac sie takie rzeczy, wiec nalalem 98 i jest spokuj. Znow mozna poszalec :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now