Skocz do zawartości

Pierwsze Kupno subaru


Kubix180

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Stoje przed kupnem auta, wybór padł na subaru ze względu na to że ma reduktor. Auto potrzebne mi jest do jazdy na codzień, raz na jakiś czas będzie musiało pociągnać cięższa przyczepke. 

Zastanawiam się między outback 2gen 2.5 benzyna a foresterem 2gen 2.0 benzyna. 

Czy jest jak różnica techniczna między tymi samochodami? Budżet to około 15 tys zł. 

Czy ktoś mógłby mi doradzić? 

Wszystkie poprzednie moje auta to audi wiec jestem zielony w temacie subaru, chciałbym auto które mi pojeździ. 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko na ten temat juz bylo na forum. Ogolnie silnik 2.0 jest bardziej niezawodny niz 2.5 ale tez i slabszy. Do ciagniecia przyczepy lepsze jest auto z automatyczna skrzynia. OBK jest bardziej komfortowy niz Forester ale przy kilkunastoletnich pojazdach najwazniejszy jest stan egzemplarza.

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym budżecie rozglądałbym się za Foresterem SG 2.0 125KM - jeżeli trafisz na takiego w dobrym stanie blacharskim to nie zastanawiaj się nawet. Silnik 125KM nie jest zbyt dynamiczny, ale w wersji z manualną skrzynią biegów z reduktorem powinien dać radę. Z reduktorem uzyskasz moment odpowiedni do rozpędzenia, a dalej już możesz spokojnei wyłączyć reduktor i jechać normalnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach