Michał Grzesik Opublikowano 24 Lutego Udostępnij Opublikowano 24 Lutego Witam wszystkich. Mam taki problem Forester podczas przyspieszania dławi się i czuć wtedy jakby silnik się bujał przy niższych obrotach. Jak się już napędzi to jest ok. Najbardziej odczuwalne jak wyjeżdżam i wtedy cała kita i zaczyna bujać całym autem. Co to może być ? Paliwo ? Sonda ? Przepływka jest nowa oryginał zawory zrobione miesiąc temu. Pomóżcie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Marca Udostępnij Opublikowano 28 Marca Wszystko szczelne? jaki IAM? Jakie korekty na przepływce? Czy to samo po resecie ECU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 28 Marca Udostępnij Opublikowano 28 Marca W dniu 24.02.2024 o 07:58, Michał Grzesik napisał(a): odczuwalne jak wyjeżdżam i wtedy cała kita Jak będziesz "tak wyjeżdżał" na zimnym silniku to długo tak nie powyjeżdżasz. Tak jak pisze @AdaSch, najpierw jakaś diagnostyka, korekty paliwowe, spalanie stukowe (knock`i), korekty wyprzedzenia zapłonu, zmienne fazy w dolocie, misfire`y i takie tam. Kup za parę złotych jakiś kabelek VAG jak jeszcze nie masz, zainstaluj np. darmowy https://www.romraider.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=7397&sid=8b0c7ae2b117dc13a953b11374b4dff0 to będziesz od razu widział podstawowe parametry, które "widzi" ecu i jak reaguje na to i inne "wyjeżdżanie". Szczelnośc dolotu to podstawa. A co może być? Wszystko to co wymieniłeś i mnóstwo innych przyczyn. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się