JakoTako Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia Cześć, W październiku Forek zaczął bardziej szarpać niż zwykle, jak przyszły pierwsze przymrozki dostał strasznych kangurów i na szczęście wywaliło Check - 23 Mass Air Flow Sensor. Mass Air Flow 609,54 g/s Intake Air Temperature -40 C Po wymianie przepływomierza w końcu prawie wszystkie szarpania ustąpiły, auto zbiera się jak nigdy. Pozostał jednak odczyt Intake Air Temperature -40 C który o dziwo nie generuje checka. Przepływomierz jest wstawiony OE_22794AA010, wtyczka od wiązki jest niby 5 pinowa, ale ostatniego pinu brak we wtyczce, są tylko 4 kabelki. W tym momencie Forek czasami delikatnie jeszcze poszarpuje w zakresie obrotów 2,000 - 2,500 RPM przy delikatnym turlaniu się w zabudowanym. Z braku innych podejrzanych zastanawia mnie ta temperatura -40 C, czy może być powodem takiego zachowania. Silnik był swapowany 2 lata temu z Forka 1998 do Forka 1999. Ponieważ po swapie (i serwisie ustawianie luzów zaworowych, świece, etc.) Forek bardzo marnie jeździł (nagłe zmulenia, kangury, brak mocy) były wymieniane: kable zapłonowe czujnik spalania stukowego (był check) przepływomierz sonda lambda pompa paliwa komputer rura od turbo (pękła) katalizator i ostatnio właśnie drugi raz przepływomierz tym razem na nowy oryginalny OE_22794AA010 Czy mógłbym poprosić o naprowadzenie, czy w Forku S-Turbo przedlift jest osobny czujnik IAT na kolektorze (patrzyłem, ale nie mogę go zlokalizować) ? Czy może jest w przepływomierzu, ale mam uwaloną wiązkę silnika? A może w ogóle Intake Air Temperature nie jest czytane w tym modelu i zawsze pokaże -40 C? Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia (edytowane) Z tego co pamiętam w sturbo 170KM nie ma pomiaru temperatury powietrza zasysanego. Edytowane 14 Stycznia przez jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JakoTako Opublikowano 17 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego Super, dziękuję bardzo za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego No, niema. z ciekawości popsikaj IPĄ wtyczki łączące wiązke kolektora z resztą budy. Wtyczki mieszczą się za akumulatorem. Przyjrzyj sie czy są dobrze dociśniete - czesto sprawiaja takie wrazenie a w rzeczywistosci jest niedocisnieta generujac buble. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się