Knurek1111 Opublikowano 7 Stycznia Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia Nie znalazłem tematu więc zamieszczam. Otóż dopadła mnie przypadłość, że podczas hamowania przed progiem zwalniającym (lub inną hopką na drodze) zapalała się 'choinka' (ABS, trakcja, hill holder itd.). Szybkie wyszukiwanie pokazało, że temat jest szeroko znany. Za radą krakowskiego ASO nabyłem zestaw 83319FJ000, który jak się później dowiedziałem jest dedykowany do akcji serwisowej (ale ta była tylko w Stanach). Strona powyżej bardzo dobrze tłumaczy jak sobie poradzić (wygląda to na kopię procedury dla ASO). U mnie (w XV1) obeszło się bez demontażu elementów kokpitu i bez dedykowanego narzędzia. Największe wyzwanie to trafić wypustkami spodniej nakrętki w otwory na wsporniku pedałów (a w czasie regulacji pilnować żeby nie wyskoczyła z tych otworów). No i zanim wyjmie się stary włącznik warto zaobserwować w którym położeniu pedału włączają się światła stop (żeby nowy włącznik ustawić tak samo). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 7 Stycznia Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 3 godziny temu, Knurek1111 napisał(a): Nie znalazłem tematu więc zamieszczam. Otóż dopadła mnie przypadłość, że podczas hamowania przed progiem zwalniającym (lub inną hopką na drodze) zapalała się 'choinka' (ABS, trakcja, hill holder itd.). Szybkie wyszukiwanie pokazało, że temat jest szeroko znany. Za radą krakowskiego ASO nabyłem zestaw 83319FJ000, który jak się później dowiedziałem jest dedykowany do akcji serwisowej (ale ta była tylko w Stanach). Strona powyżej bardzo dobrze tłumaczy jak sobie poradzić (wygląda to na kopię procedury dla ASO). U mnie (w XV1) obeszło się bez demontażu elementów kokpitu i bez dedykowanego narzędzia. Największe wyzwanie to trafić wypustkami spodniej nakrętki w otwory na wsporniku pedałów (a w czasie regulacji pilnować żeby nie wyskoczyła z tych otworów). No i zanim wyjmie się stary włącznik warto zaobserwować w którym położeniu pedału włączają się światła stop (żeby nowy włącznik ustawić tak samo). W Polsce też była akcja, tylko okazuje się, że za mało samochodów było objęte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 8 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 18 godzin temu, ir3n3usz napisał(a): W Polsce też była akcja, tylko okazuje się, że za mało samochodów było objęte. A to ciekawe, ciekawe też dlaczego nie zostałem zaproszony. Mam samochód z polskiej dystrybucji, co prawda jestem drugim właścicielem (ale kontakt z ASO mam). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 8 Stycznia Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia (edytowane) 22 minuty temu, Knurek1111 napisał(a): A to ciekawe, ciekawe też dlaczego nie zostałem zaproszony. Mam samochód z polskiej dystrybucji, co prawda jestem drugim właścicielem (ale kontakt z ASO mam). Po prostu nie wszystkie samochody są objęte kampanią. Praktyka pokazuje, że problem jest bardziej powszechny. https://srt.subaru.pl/ aktywne kampanie można sprawdzić na tej stronie, wystarczy wpisać VIN Edytowane 8 Stycznia przez ir3n3usz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się