Jump to content

Subaru Legacy V, BR modyfikacja zawieszenia


Dawid1

Recommended Posts

Czy montował ktoś do Legacy V np. kombi -  zawieszenie gwintowane?Nie chcę za mocno obniżać a chciałbym mieć sztywniejsze lub regulowane, i lub wyeliminować tzw. bujanie przód tył i na boki.

 

Zastanawiam się nad np. BC Racing wariant BR RA, z regulacją tłumienia za pomocą pokrętła i regulacją wysokości +/- fabrycznego.

 

W porównaniu do zawieszenia z Legacy MY04 to mocniej buja i potrafi być nie przyjemne przy szybkich zmianach kierunku jazdy.  

image.png.61a64e2bb29a0aefc955bd8062cb6170.png

Link to comment
Share on other sites

Najlepsze by były Bilsteiny B6 seryjnie montowane w Legacy 2,5GT.

Działają absolutnie wspaniale i nie są gwintowane.

Gwint do auta użytkowego na ulice jest trochę bez sensu. Szybko zardzewieje. Poza tym tego typu "tuningowe" zawieszenia są typowo robione pod kątem obniżenia/potencjalnych wypadów na tor, a nie wybierania ulicznych nierówności i zapewnienia autu odpowiedniej stabilności na normalnej, często nierównej drodze. To, o którym piszesz już z nazwy widać, że nie jest wyjątkiem (street&circuit).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Prześwit w aucie, według informacji z sieci powinno być 150mm. W legacy IV było to 150mm, w Legacy V jest to 200mm- więc dlaczego taka różnica ?? -   z tego powodu min. jest takie bujanie w zakrętach. 

Link to comment
Share on other sites

200mm jest w OBK-u, nie w Legacy.

Link to comment
Share on other sites

30 minut temu, Yanas napisał(a):

200mm jest w OBK-u, nie w Legacy.

No powinno być tak jak piszesz , niestety jest jakiś błąd nie wiem od czego to zależy,  ale coś jest grubo nie tak i nawet kilku sprzedawców Legacy V na olx się fatygowało dla mnie i weryfikowało prześwit i potwierdzają 19 - 20 cm z przodu i z tyłu. To nie jest tak, że u mnie tylko jest prawie 50mm więcej niż producent zapewnia. 

Link to comment
Share on other sites

Widziałem wiele razy te auta i one są znacznie niższe od OBK-a 4 gen na fabrycznym zawiasie. Może źle mierzyli? Najniższe miejsce zwykle jest pod katem lub środkowym wydechem. Pod zwisem tylnego zderzaka może być i 19cm, ale przecież tego się nie podaje w pomiarach producenta.

Edited by Yanas
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...