Dawid1 Posted May 11, 2023 Share Posted May 11, 2023 Witam, Po kupieniu auta odkryłem, że nawiew kierowcy wyraźnie cieplejszy niż pasażera przy tych samych nastawach. Znalazłem, że problemem może być blend door actuator. Czy ktoś wie jak się do niego dobrać i czy jest możliwość bez rozbierania całego kokpitu??Ewentualnie wskazówki, od czego zacząć? Od razu mały update, kroki jakich chcę się podjąć w celu przywrócenia stanu OK: 0. Zmierzenie min. temp wyjściowej z klimy, nawet dla pasażera odczuwalnie szału nie ma - ile powinno być na LO w ciepły dzień? 1. Weryfikacja błędów/logów przez OBD. 2. Nabicie klimy - weryfikacja działania 4. Oringi na sprężarce - weryfikacja działania 5. Ostateczność ten aktuator. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ir3n3usz Posted May 11, 2023 Share Posted May 11, 2023 4 godziny temu, Dawid1 napisał(a): Witam, Po kupieniu auta odkryłem, że nawiew kierowcy wyraźnie cieplejszy niż pasażera przy tych samych nastawach. Znalazłem, że problemem może być blend door actuator. Czy ktoś wie jak się do niego dobrać i czy jest możliwość bez rozbierania całego kokpitu??Ewentualnie wskazówki, od czego zacząć? Od razu mały update, kroki jakich chcę się podjąć w celu przywrócenia stanu OK: 0. Zmierzenie min. temp wyjściowej z klimy, nawet dla pasażera odczuwalnie szału nie ma - ile powinno być na LO w ciepły dzień? 1. Weryfikacja błędów/logów przez OBD. 2. Nabicie klimy - weryfikacja działania 4. Oringi na sprężarce - weryfikacja działania 5. Ostateczność ten aktuator. Masz typowe objawy zapchanej nagrzewnicy. Często zdarza się w Subaru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dominikd Posted June 14, 2023 Share Posted June 14, 2023 Witam, Po kupieniu auta odkryłem, że nawiew kierowcy wyraźnie cieplejszy niż pasażera przy tych samych nastawach. Znalazłem, że problemem może być blend door actuator. Czy ktoś wie jak się do niego dobrać i czy jest możliwość bez rozbierania całego kokpitu??Ewentualnie wskazówki, od czego zacząć? Od razu mały update, kroki jakich chcę się podjąć w celu przywrócenia stanu OK: 0. Zmierzenie min. temp wyjściowej z klimy, nawet dla pasażera odczuwalnie szału nie ma - ile powinno być na LO w ciepły dzień? 1. Weryfikacja błędów/logów przez OBD. 2. Nabicie klimy - weryfikacja działania 4. Oringi na sprężarce - weryfikacja działania 5. Ostateczność ten aktuator. zrzucic dolne oslony (nad nogami), przyjac parszywa pozycje w polowie za samochodem, z progiem w srodku plecow, glowa do gory i... przeklinajac tych inzynierow obserwowac jak pracuje ciegielko aktuatora do zrobienia bez zrzucania deskiSent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawid1 Posted June 14, 2023 Author Share Posted June 14, 2023 Zacząłem od nabicia klimy i pomogło . @dominikd dzięki za wskazówkę, prędzęj czy później napewno się przyda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now