Jump to content

Legacy V 2011 dual A/C


Dawid1

Recommended Posts

Witam,

 

Po kupieniu auta odkryłem, że nawiew kierowcy wyraźnie cieplejszy niż pasażera przy tych samych nastawach. Znalazłem, że problemem może być blend door actuator. Czy ktoś wie jak się do niego dobrać i czy jest możliwość bez rozbierania całego kokpitu??Ewentualnie wskazówki, od czego zacząć?

 

Od razu mały update, kroki jakich chcę się podjąć w celu przywrócenia stanu OK:

0. Zmierzenie min. temp wyjściowej z klimy, nawet dla pasażera odczuwalnie szału nie ma - ile powinno być na LO w ciepły dzień?

1. Weryfikacja błędów/logów przez OBD.

2. Nabicie klimy - weryfikacja działania

4. Oringi na sprężarce - weryfikacja działania

5. Ostateczność ten aktuator.

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Dawid1 napisał(a):

Witam,

 

Po kupieniu auta odkryłem, że nawiew kierowcy wyraźnie cieplejszy niż pasażera przy tych samych nastawach. Znalazłem, że problemem może być blend door actuator. Czy ktoś wie jak się do niego dobrać i czy jest możliwość bez rozbierania całego kokpitu??Ewentualnie wskazówki, od czego zacząć?

 

Od razu mały update, kroki jakich chcę się podjąć w celu przywrócenia stanu OK:

0. Zmierzenie min. temp wyjściowej z klimy, nawet dla pasażera odczuwalnie szału nie ma - ile powinno być na LO w ciepły dzień?

1. Weryfikacja błędów/logów przez OBD.

2. Nabicie klimy - weryfikacja działania

4. Oringi na sprężarce - weryfikacja działania

5. Ostateczność ten aktuator.

 

 

 

Masz typowe objawy zapchanej nagrzewnicy. Często zdarza się w Subaru.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Witam,
 
Po kupieniu auta odkryłem, że nawiew kierowcy wyraźnie cieplejszy niż pasażera przy tych samych nastawach. Znalazłem, że problemem może być blend door actuator. Czy ktoś wie jak się do niego dobrać i czy jest możliwość bez rozbierania całego kokpitu??Ewentualnie wskazówki, od czego zacząć?
 
Od razu mały update, kroki jakich chcę się podjąć w celu przywrócenia stanu OK:
0. Zmierzenie min. temp wyjściowej z klimy, nawet dla pasażera odczuwalnie szału nie ma - ile powinno być na LO w ciepły dzień?
1. Weryfikacja błędów/logów przez OBD.
2. Nabicie klimy - weryfikacja działania
4. Oringi na sprężarce - weryfikacja działania
5. Ostateczność ten aktuator.
 
 

zrzucic dolne oslony (nad nogami), przyjac parszywa pozycje w polowie za samochodem, z progiem w srodku plecow, glowa do gory i... przeklinajac tych inzynierow obserwowac jak pracuje ciegielko aktuatora ;)
do zrobienia bez zrzucania deski


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...