Skocz do zawartości

Legacy V 2011 dual A/C


Dawid1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Po kupieniu auta odkryłem, że nawiew kierowcy wyraźnie cieplejszy niż pasażera przy tych samych nastawach. Znalazłem, że problemem może być blend door actuator. Czy ktoś wie jak się do niego dobrać i czy jest możliwość bez rozbierania całego kokpitu??Ewentualnie wskazówki, od czego zacząć?

 

Od razu mały update, kroki jakich chcę się podjąć w celu przywrócenia stanu OK:

0. Zmierzenie min. temp wyjściowej z klimy, nawet dla pasażera odczuwalnie szału nie ma - ile powinno być na LO w ciepły dzień?

1. Weryfikacja błędów/logów przez OBD.

2. Nabicie klimy - weryfikacja działania

4. Oringi na sprężarce - weryfikacja działania

5. Ostateczność ten aktuator.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Dawid1 napisał(a):

Witam,

 

Po kupieniu auta odkryłem, że nawiew kierowcy wyraźnie cieplejszy niż pasażera przy tych samych nastawach. Znalazłem, że problemem może być blend door actuator. Czy ktoś wie jak się do niego dobrać i czy jest możliwość bez rozbierania całego kokpitu??Ewentualnie wskazówki, od czego zacząć?

 

Od razu mały update, kroki jakich chcę się podjąć w celu przywrócenia stanu OK:

0. Zmierzenie min. temp wyjściowej z klimy, nawet dla pasażera odczuwalnie szału nie ma - ile powinno być na LO w ciepły dzień?

1. Weryfikacja błędów/logów przez OBD.

2. Nabicie klimy - weryfikacja działania

4. Oringi na sprężarce - weryfikacja działania

5. Ostateczność ten aktuator.

 

 

 

Masz typowe objawy zapchanej nagrzewnicy. Często zdarza się w Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Witam,
 
Po kupieniu auta odkryłem, że nawiew kierowcy wyraźnie cieplejszy niż pasażera przy tych samych nastawach. Znalazłem, że problemem może być blend door actuator. Czy ktoś wie jak się do niego dobrać i czy jest możliwość bez rozbierania całego kokpitu??Ewentualnie wskazówki, od czego zacząć?
 
Od razu mały update, kroki jakich chcę się podjąć w celu przywrócenia stanu OK:
0. Zmierzenie min. temp wyjściowej z klimy, nawet dla pasażera odczuwalnie szału nie ma - ile powinno być na LO w ciepły dzień?
1. Weryfikacja błędów/logów przez OBD.
2. Nabicie klimy - weryfikacja działania
4. Oringi na sprężarce - weryfikacja działania
5. Ostateczność ten aktuator.
 
 

zrzucic dolne oslony (nad nogami), przyjac parszywa pozycje w polowie za samochodem, z progiem w srodku plecow, glowa do gory i... przeklinajac tych inzynierow obserwowac jak pracuje ciegielko aktuatora ;)
do zrobienia bez zrzucania deski


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...