Dawid1 Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 Witam, Po kupieniu auta odkryłem, że nawiew kierowcy wyraźnie cieplejszy niż pasażera przy tych samych nastawach. Znalazłem, że problemem może być blend door actuator. Czy ktoś wie jak się do niego dobrać i czy jest możliwość bez rozbierania całego kokpitu??Ewentualnie wskazówki, od czego zacząć? Od razu mały update, kroki jakich chcę się podjąć w celu przywrócenia stanu OK: 0. Zmierzenie min. temp wyjściowej z klimy, nawet dla pasażera odczuwalnie szału nie ma - ile powinno być na LO w ciepły dzień? 1. Weryfikacja błędów/logów przez OBD. 2. Nabicie klimy - weryfikacja działania 4. Oringi na sprężarce - weryfikacja działania 5. Ostateczność ten aktuator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 4 godziny temu, Dawid1 napisał(a): Witam, Po kupieniu auta odkryłem, że nawiew kierowcy wyraźnie cieplejszy niż pasażera przy tych samych nastawach. Znalazłem, że problemem może być blend door actuator. Czy ktoś wie jak się do niego dobrać i czy jest możliwość bez rozbierania całego kokpitu??Ewentualnie wskazówki, od czego zacząć? Od razu mały update, kroki jakich chcę się podjąć w celu przywrócenia stanu OK: 0. Zmierzenie min. temp wyjściowej z klimy, nawet dla pasażera odczuwalnie szału nie ma - ile powinno być na LO w ciepły dzień? 1. Weryfikacja błędów/logów przez OBD. 2. Nabicie klimy - weryfikacja działania 4. Oringi na sprężarce - weryfikacja działania 5. Ostateczność ten aktuator. Masz typowe objawy zapchanej nagrzewnicy. Często zdarza się w Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikd Opublikowano 14 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2023 Witam, Po kupieniu auta odkryłem, że nawiew kierowcy wyraźnie cieplejszy niż pasażera przy tych samych nastawach. Znalazłem, że problemem może być blend door actuator. Czy ktoś wie jak się do niego dobrać i czy jest możliwość bez rozbierania całego kokpitu??Ewentualnie wskazówki, od czego zacząć? Od razu mały update, kroki jakich chcę się podjąć w celu przywrócenia stanu OK: 0. Zmierzenie min. temp wyjściowej z klimy, nawet dla pasażera odczuwalnie szału nie ma - ile powinno być na LO w ciepły dzień? 1. Weryfikacja błędów/logów przez OBD. 2. Nabicie klimy - weryfikacja działania 4. Oringi na sprężarce - weryfikacja działania 5. Ostateczność ten aktuator. zrzucic dolne oslony (nad nogami), przyjac parszywa pozycje w polowie za samochodem, z progiem w srodku plecow, glowa do gory i... przeklinajac tych inzynierow obserwowac jak pracuje ciegielko aktuatora do zrobienia bez zrzucania deskiSent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1 Opublikowano 14 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2023 Zacząłem od nabicia klimy i pomogło . @dominikd dzięki za wskazówkę, prędzęj czy później napewno się przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się