Skocz do zawartości

Swap silnika ej20 115km na ej25 156km


adamlod927

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam Impreze z 94r z silnikiem ej20 115km.  W garażu mam silnik ej25 156km konkretnie ej251 z 2002r z całym osprzętem i komputerem.

 

Co jeszcze bedzie potrzebne do takiego swapa?

 

Wiem że komputer na pewno bo ten ej20 ma MAF a ej251 MAP.  Jak wygląda sprawa z immobilizerem?  Czy dało by się przerobić obecną wiązkę?

Wiem że sprawa wyglądała by prościej gdybym miał wersje ej201 125km, a jak to wygląda przy obecnym silniku? 

 

Edytowane przez adamlod927
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Generalnie jakikolwiek swap poliftowy do przedliftowego lubi generować problemy. Często są inne wtyczki po lifcie

Immo nie wiem jak jest w subaru ,ale lepiej będzie od razu wyciąć.

nie wiem ile danych ECU bierze z wiązki auta, ale jak masz drugi silnik z wiązką i ECU bez immo, to na chłopski rozum potrzebujesz + i - żeby to odpalić.

Edit: teraz czytam drugi raz- masz silnik, i ecu, a masz wiązke z komory, tzw silnikową?

Jak robicie coś takiego to zawsze prujcie z dawcy cały komplet. Silnik z wiązką aż do kompa i kompem

 

Edytowane przez Matiz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...