Jump to content

Swap silnika ej20 115km na ej25 156km


adamlod927

Recommended Posts

Witam. Posiadam Impreze z 94r z silnikiem ej20 115km.  W garażu mam silnik ej25 156km konkretnie ej251 z 2002r z całym osprzętem i komputerem.

 

Co jeszcze bedzie potrzebne do takiego swapa?

 

Wiem że komputer na pewno bo ten ej20 ma MAF a ej251 MAP.  Jak wygląda sprawa z immobilizerem?  Czy dało by się przerobić obecną wiązkę?

Wiem że sprawa wyglądała by prościej gdybym miał wersje ej201 125km, a jak to wygląda przy obecnym silniku? 

 

Edited by adamlod927
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Generalnie jakikolwiek swap poliftowy do przedliftowego lubi generować problemy. Często są inne wtyczki po lifcie

Immo nie wiem jak jest w subaru ,ale lepiej będzie od razu wyciąć.

nie wiem ile danych ECU bierze z wiązki auta, ale jak masz drugi silnik z wiązką i ECU bez immo, to na chłopski rozum potrzebujesz + i - żeby to odpalić.

Edit: teraz czytam drugi raz- masz silnik, i ecu, a masz wiązke z komory, tzw silnikową?

Jak robicie coś takiego to zawsze prujcie z dawcy cały komplet. Silnik z wiązką aż do kompa i kompem

 

Edited by Matiz
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...