Skocz do zawartości

Jaki rozmiar do WRXa 215/45/17 czy 215/40/17


misiekwaw

Rekomendowane odpowiedzi

Nie pytam o to jaki rozmiar jest fabrycznie (to wiem :mrgreen: ) tylko co byście polecali i dlaczego :?:

 

Za 215/40 przemawia nizszy profil, zakladam ze beda jeszcze sztywniejsze i mniejsza srednica - krotsze przelozenie.

 

215/45 to poprostu seria

 

225/45 nie chce bo nie :razz: auto mi przestanie jezdzic :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pytam o to jaki rozmiar jest fabrycznie (to wiem :mrgreen: ) tylko co byście polecali i dlaczego :?:

 

Za 215/40 przemawia nizszy profil, zakladam ze beda jeszcze sztywniejsze i mniejsza srednica - krotsze przelozenie.

 

215/45 to poprostu seria

 

225/45 nie chce bo nie :razz: auto mi przestanie jezdzic :mrgreen:

 

Na drogi 215/17/45 najlepsza do WRXsa. Nie robi problemów w koleinach i w miare przeżywa spotkana z dziurami.

 

215/17/40 hmm może być dla niektórych za twarda :)

 

225 w WRXsie to walec, na parkingu najlepiej to czuć, i w koleinach średnio, natomiast super na torze :)

 

P.S. 225 nie zakładałem na seryjne felgi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na drogi 215/17/45 najlepsza do WRXsa. Nie robi problemów w koleinach i w miare przeżywa spotkana z dziurami.

 

jezdzilem na 215/45/17 w Octavii i bylo dosc twardo w połączeniu z pozostałymi elementami zawieszenia :mrgreen: w WRXie jest... normalnie :lol: jest bardziej komfortowy od Octavii na 225/45/17 :shock: :roll:

 

215/17/40 hmm może być dla niektórych za twarda :)

 

zastanawiam sie właśnie czy u mnie wystepuje opcja za twarda :lol: :wink:

w Felicji miałem gwint skrecony tak, ze jedyne wyczuwalne ugiecie auta jakie mozna uzyskac na postoju to opona 185/55 nabita na 2.5 bara sie uginala :lol:

 

225 w WRXsie to walec, na parkingu najlepiej to czuć, i w koleinach średnio, natomiast super na torze :)

 

P.S. 225 nie zakładałem na seryjne felgi.

 

225/45 mam w Octavii... miedzy innymi dlatego ich nie chce do WRXa :roll:

seryjne felgi to chyba 7 cali - 225 na nich to nie problem :idea: :cool:

zreszta na lato i tak mam jakies OZ, zakladam ze 7 cali :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamontowane i przetestowane. RE070 + OZ Ultraleggera = rewelacja :mrgreen:

 

pogadamy jak popada :mrgreen:

 

u mnie tez załozone, zacząłem od zaczepienia wydechem o podjazd przy wyjezdzie z warsztatu :mrgreen: jest wyraznie nizej :cool: i ciszej w porownaniu z fuldami, wiecej wrazen pozniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdze na codzień na Rainsportach, na miasto są fajne, miękkie i komfortowe, na wodzie lepszych opon nie ma, poprostu nawet powyżej 120 w strugach deszczu ma się pełną przyczepność. Niestety opona nie nadaje się na upalanie, np. do Ułęża. Opony mają przebieg prawie 50 tys km i pozostało nadal ~6mm bieżnika (nowy ma 8 mm)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 225/45/17 POTENZA RE50...roznicy na prostej nie widze za to w jaka widze w zakretach

 

Mam taki sam zestaw (nawet nas takim samym aucie) i po 215 różnica w zakrętach jest widoczna.

 

PS JonesB Twoja Bielawa to ta pod Konstancinem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Moja Bielawa to ta koło Wrocławia (70km) :) Tak sie dzisiaj zastanawiam czy 225 nie robia duuuzych oporow toczenia w porownaniu z 215 bo mnie z kreski Prelude 2.2 VTI objechała :) Fakt ze sprzeglo mi sie juz slizga jak strzelam z odcinki i Honda na serie nie wyglada. Stawałem na tych samych opnach z Volwo T4 200KM i na jedynce juz w lusterku go widziałem a dzisiaj zonk :) Po gorach do czech jechałem (Matador Tuning Party) i srednie spalanie wyszło 9.5 l wiec tragedii chyba nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...