Jump to content

pytanie o zachowanie wrx


Joe_Pichet
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

Wlasnie dzisiaj wykonalem pierwsza trase (360 km) moim niedawno kupionym WRX 2001r.

W zwiazku z objawami jakie zaobserwowalem podczas i po jezdzie mam nastepujace pytania:

 

w czasie jazdy midzy 20 a 70 km/h z tylu slyszalne jest dosc glosne huczenie zgodne

z obracjacymi sie kolami i szybkoscia, ktore przy wiekszych predkosciach tez wystepowalo

jednak bylo duzo mniej uciazliwe.

Jako ze samochod kupowalem niedawno, byl na przegladzie przedzakupowym w serwisie gdzie zwrocili uwage na huczace przednie lozyska (wiec po kupnie nastapila wymiana) Natomiast to co teraz jest slyszalne skomentowane zostalo jako odglos z opon (potenza e11) Jako ze nie jezdzilem inna Impreza nie mam zadnego porownania. Czy sa to w miare normalne objawy? Jako, ze wczesniej jezdzilem przednionapendowcem, zastanawiam sie jaki wplyw na glosnosc wal?

 

Druga kwestia to po zaparkowaniu w garazu, odczekaniu minutki :) i wylaczeniu silnika

zrobilem mala inspekcje. I dziwne wydalo mi sie ze o ile maska na srodku nie byla goraca

to bardzo cieple byly blotniki zaraz na laczeniu maski z blotnikami. Po otworzeniu maski

elementy plastkowe po bokach silnika tez byly bardzo cieple.

 

Doradzcie prosze czy powyzsze to normalne zachowania dla wrx

 

Pozdrawiam

Wojtek

Link to comment
Share on other sites

Jako ze samochod kupowalem niedawno, byl na przegladzie przedzakupowym w serwisie gdzie zwrocili uwage na huczace przednie lozyska (wiec po kupnie nastapila wymiana) Natomiast to co teraz jest slyszalne skomentowane zostalo jako odglos z opon (potenza e11) Jako ze nie jezdzilem inna Impreza nie mam zadnego porownania. Czy sa to w miare normalne objawy? Jako, ze wczesniej jezdzilem przednionapendowcem, zastanawiam sie jaki wplyw na glosnosc wal?

 

Głośne huczenie jest conajmniej dziwne. W seryjnym WRXie powinno być jak w każdym innym aucie.

 

 

Druga kwestia to po zaparkowaniu w garazu, odczekaniu minutki i wylaczeniu silnika

zrobilem mala inspekcje. I dziwne wydalo mi sie ze o ile maska na srodku nie byla goraca

to bardzo cieple byly blotniki zaraz na laczeniu maski z blotnikami. Po otworzeniu maski

elementy plastkowe po bokach silnika tez byly bardzo cieple.

 

Maska jest alu i jako taka dobrze oddaje ciepło, ogólnie auta turbo generują niezłe piekiełko pod maską.

Link to comment
Share on other sites

Maska jest alu i jako taka dobrze oddaje ciepło, ogólnie auta turbo generują niezłe pekiełko pod maską.

 

Kuba, a maska nie jest przypadkiem alu dopiero od 2006?

 

Moj 2005 ma aluminiowa...tak mi powiedziano.

Link to comment
Share on other sites

Maska jest alu i jako taka dobrze oddaje ciepło, ogólnie auta turbo generują niezłe piekiełko pod maską.

 

Co da się wyczuć po włączeniu nawiewu, ale bez klimy - w ciepły dzień robi się w wozie wędzarnia :twisted:.

 

Co do huczenia: a to nie dyfry...? :roll: Nie wydaje mi się, by opony mogły jakoś bardzo huczeć. Albo inaczej - ja na huczenie opon jestem kompletnie głuchy :cool:.

Link to comment
Share on other sites

Potwierdzam, R888 powyżej 120 km/h wydają taki huk że koleżanka się mnie pytała czy coś się przypadkiem nie popsuło... a ja jej nie słyszałem :roll:

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...