Skocz do zawartości

Konserwacja podwozia


Macieknowy

Rekomendowane odpowiedzi

jeden pies wszystkie japońskie auta oprócz Toyot są biodegradowalne. Jeżeli  wdarł się już rudzielec którego pokryjesz konserwacją to narobisz sobie więcej szkody niż pożytku. Oddaj auto najpierw na usunięcie rdzy a dopiero później na konserwacje. Staraj się nie garażować - przedłużysz żywot blacharki o parę ładnych lat ( spowolnisz lub unikniesz pojawienia się zjawiska korozji elektrochemicznej  )  ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Karas napisał:

jeden pies wszystkie japońskie auta oprócz Toyot są biodegradowalne. Jeżeli  wdarł się już rudzielec którego pokryjesz konserwacją to narobisz sobie więcej szkody niż pożytku. Oddaj auto najpierw na usunięcie rdzy a dopiero później na konserwacje. Staraj się nie garażować - przedłużysz żywot blacharki o parę ładnych lat ( spowolnisz lub unikniesz pojawienia się zjawiska korozji elektrochemicznej  )  ...

Z garażowania nie zrezygnuje bo po długich latach wybudowałem w końcu dom i spełnienie marzeń garaż 40 metrów hehe Ale za resztę uwag szczerze dziękuje pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Macieknowy napisał:

Chłopaki kupiłem Samochód z 2013 roku i lekko widać ze jest troszkę rudy od spodu. Co sądzicie o inwestycji w konserwacje podwozia. Mazdy to tez jak się nie zakonserwuje to silnik zostanie a reszta zgnije. Jak jest z subaru?

 

nie lecz objawów tylko przyczyny, porządne odrdzewienie to podstawa, dopiero później bierz się na zabezpieczenie tego autka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

jeśli blacha/element konstrukcyjny ma korozje powierzchniową wyczyścisz go mechanicznie przy pomocy szlifierki i do niej np włosów murzyna, szczotki drucianej mosiężnej.

jednak korozja ma tendencje do tworzenia porowatości w materiale i teraz jeśli pory są głębokie to możesz nie usunąć korozji do końca z materiału. i tutaj pojawia się problem neutralizatory rdzy różnie sobie radzą niektóre słabo.

dlatego najlepszą metodą jest piaskowanie dodatkowo element po takiej obróbce dostaje swoistej porowatości, lakier ma do takiej powierzchni najlepszą przyczepność.

 

konserwacji nie należy żałować, mnie poszło z tego co pamiętam paręnaście  kilo konserwacji i i tak wszystko nie jest nią pokryte. nie używam baranków lecz konserwacji w formie wosku tutaj mamy małe ryzyko rozwoju dużego ogniska korozji pod warstwą zabezpieczającą.

 

szczególną uwagę zwrócić proponuje w miejscach takich jak progi belka tylna szczególnie górna jej część, nadkola (szczególnie na tylnej osi) miejsca nad układem wydechowym gdyż tam następuje korozja termiczna.

 

Pytanie jest takie z jakiego kraju i z jakiej jego części jest samochód?

 

Z niektórych rejonów świata/danego kraju samochody wykazują ponadnormatywną korozje wraz z ich wiekiem/przebiegiem

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...