Macieknowy Opublikowano 1 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2022 Witam jest to moje 1 subaru dotąd jeździłem tylko Mazdą. Dpf miga gały czas lecz auto w trybie miejskim śmiga bez zarzutu wkręca się na obroty lecz na trasie jak już jadę chwile jednostajna prędkością robi się mułowaty i nie chce lub bardzo wolno przekracza 3 tys obrotów. Lecz gdy go zatrzymam i zgaszę odpalę na nowo jest znów żwawy lecz za jakaś chwile problem wraca dodam ze ma przejechane 209 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 1 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2022 Dpf do wypalenia, czyszczenia, wymianyWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 1 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2022 Lepiej jedź do serwisu, niech ktoś sprawdzi DPF(podejrzewam, że jest już śmietnikiem) zanim zarżniesz silnik przez rozrzedzony olej. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macieknowy Opublikowano 2 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2022 Dziękuje Chłopaki jadę właśnie go wymontować i oddać do czyszczenia. Pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macieknowy Opublikowano 4 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2022 Był zasyfiony dpf po czyszczeniu niby rok gwarancji zobaczymy cały koszt operacji 800 zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 7 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2022 W dniu 4.05.2022 o 17:09, Macieknowy napisał: Był zasyfiony dpf po czyszczeniu niby rok gwarancji zobaczymy cały koszt operacji 800 zl Podejrzewam, że problem szybko wróci. Zapchany DPF to zazwyczaj skutek awarii, przyczyna leży zwykle w osprzęcie silnika(zacinający się egr, blokująca się geometria w turbo, padnięte wtryski). Zwróć uwagę na poziom oleju w silniku, jaki jest obecnie i czy za 2-3tyś km nie wzrośnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macieknowy Opublikowano 9 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2022 Jeśli wzrośnie to wtedy z tych 3 jest jedna główna przyczyna czy są te możliwości które wymieniłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 9 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2022 (edytowane) 10 godzin temu, Macieknowy napisał: Jeśli wzrośnie to wtedy z tych 3 jest jedna główna przyczyna czy są te możliwości które wymieniłeś? Niestety, ale może być wszystko po trochu. Powyżej 200tyś km EGR można w ciemno wymienić, na bank jest już w słaby stanie jeśli nie był wymieniany. Albo zaraz sam padnie. Geometrię w turbo można sprawdzić podłączając podciśnienie do gruszki i będzie widać, czy idzie płynnie. Oczywiście potrzebny jest do tego podnośnik/kanał, każdy mechanik to ogarnie, bo to standardowy problem w dieslach zwłaszcza zamulanych po mieście. Wtryski można sprawdzić tylko po wymontowaniu na stole probierczym. Niektórzy powiedzą, że można sprawdzić korekty, ale to nieprawda. Na stale dopiero wychodzi w jakim są stanie. Ewentualnie można zrobić czyszczenie chemią, całkiem fajne efekty to przynosi. Kolejna sprawa: po takim przebiegu pewnie czujnik ciśnienia w kolektorze jest oklejony smołą, trzeba go wyczyścić. Równie istotna jest czystość całego układu dolotowego, pewnie zawory dolotowe są tak samo zaklejone smołą i ogranicza to przepływ powietrza. Za mało tlenu=większe dymienie, czyli zapychanie DPF. Jest to bardziej złożony problem. Edytowane 9 Maja 2022 przez ir3n3usz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macieknowy Opublikowano 10 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2022 20 godzin temu, ir3n3usz napisał: Irek ten diesel zaczyna mnie przerażać hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 10 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2022 No coz nie jest to niesmiertelne 1.9tdi krol i krolowa polskiej wsi. NiestetyWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubForek Opublikowano 30 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2023 Cześć @Macieknowy! Właśnie przeszukuję forum w odpowiedzi na podobne problemy, jakie Ty miałeś w swoim aucie. Pokonałeś je? Jaka była przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się