Bobek666 Opublikowano 4 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2022 (edytowane) Odgrzeję własnego kotleta... W międzyczasie urwałem dwa mocowania wahaczy od sanek i uziemiłem auto na miesiąc, spokojnie szykując nowe sanki, montując itp. Auto wróciło do robienia km (a zrobiło ich ponad 3 tysiące)… aż pewnego razu znów sobie zgasł, nie chciał odpalić, znów obroty na jałowym na ponad 1000. Wymieniony reduktor LPG Wymieniona ta uszczelka pod silniczek krokowy i krokowiec wyczyszczony. Póki co sporadycznie, występują wszystkie problemy z postu na górze. Dzisiaj na przeglądzie zgasł Panu diagnoście, odpalił za 3 razem z trudem, mocno kopcąc, obroty na tysiaka. Sygnalizator wskazał na złe spaliny. Nie zainwestowałem w tego kkla jeszcze. Skłaniam się ku wymianie ECU (tylko na razie brak takiego w internetach). Nie ma pomysłu co może nie działać, później działać przez miesiąc, dwa... A teraz znów płatać figle. Edytowane 4 Sierpnia 2022 przez Bobek666 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris16 Opublikowano 5 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2022 Co do kabla vag KKL nie działa w 98 r ani w 99 tam masz ssm 1 . Protokół nie jest zgodny z obd 2. Możesz poczytać o old age Subaru 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobek666 Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Odłączyłem ECU na piętnaście minut (wyjąłem kostki z przewodami). Odłączyłem sondę lambda (jest tylko jedna przed kat.) Póki co działa bez zarzutu, problemy ustały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonard17 Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 424 nalotu to jestem pod wrażeniem, mój SF 2001 przekroczył co dopiero 150 to jeśli nie zgnije dobrze wróży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonard17 Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 W dniu 15.08.2022 o 16:58, Bobek666 napisał: Odłączyłem ECU na piętnaście minut (wyjąłem kostki z przewodami). Odłączyłem sondę lambda (jest tylko jedna przed kat.) Póki co działa bez zarzutu, problemy ustały Dziwie się że jest tylko jedna sonda, ja dziś wymieniałem ta druga za kat ale mój jest 2001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobek666 Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2022 W dniu 18.08.2022 o 00:12, leonard17 napisał: 424 nalotu to jestem pod wrażeniem, mój SF 2001 przekroczył co dopiero 150 to jeśli nie zgnije dobrze wróży Aktualnie już 431. 150k - nówka sztuka. W dniu 18.08.2022 o 00:14, leonard17 napisał: Dziwie się że jest tylko jedna sonda, ja dziś wymieniałem ta druga za kat ale mój jest 2001 No to jednak ciut nowszy silnik. U mnie sonda nadal odpięta i auto pięknie chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobek666 Opublikowano 1 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2022 W dniu 24.08.2022 o 22:14, Bobek666 napisał(a): U mnie sonda nadal odpięta i auto pięknie chodzi. Przestało pięknie chodzić już na początku września. Od nowa te same problemy. Podmieniłem przepustnicę ze wszystkimi czujnikami, ECU, sterownik gazu, czujnik położenia wału, cewkę. Bez skutku. Ostatecznie winowajcą, mam nadzieję, że w 100% okazał się czujnik temperatury cieczy, za całe 36zł...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się