Stomek Posted January 24, 2022 Share Posted January 24, 2022 Dzień dobry! Sti z usa - inne wtryski, turbo, kolektor wydechowy, wydech, remap, chyba brak barometru? tzn jakiegoś czujnika ciśnienia powietrza na zewnątrz (to z tych ważnych spraw), wszystko robione w usa i było ok w usa. W Polsce też ok, trochę bogato chodził ale nie chciało mi się z tym robić. Od jakiegoś czasu miałem problem z lekkim szarpaniem, wskazania afr miały wahania. Stwierdziłem, że nie robię nic póki się nie zepsuje całkiem Lol .WydlocxulWyskoczył skoczył błąd od sondy (nie pamiętam dokładnie jaki, coś z grzaniem), afr zaczął latać na wolnych/równych obrotach 11-19, obroty falowały. Wymieniłem sondę (oryginał Denso), falowanie ustało, szarpanie też ale dalej chodzi bogato i chciałbym to w końcu naprawić. Po wymianie sondy - silnik rozgrzany, - 2 stopnie na zewnątrz, afr 14 na wolnych obrotach/tempomacie. Dzien później - silnik rozgrzany, - 20 stopni na zewnątrz, afr 13,6 na wolnych obrotach/tempomacie. Plus pod koniec 15km trasy wyskoczył błąd P2096. Gdzie szukać problemu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojnakrzys Posted January 24, 2022 Share Posted January 24, 2022 Gdzie szukać problemu?W Twoim podejściu do tematu... Podjedź do tunera który "ogarnia" Subaru, wrzuci auto na rolki lub przegoni po drodze z laptopem i zobaczy co i jak "podaję" albo co nie "robi".Chyba że nadal uparcie chcesz się męczyć sam, to do przeglądnięcia masz wszystko co związane z układem paliwowo-powietrznym.Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted January 24, 2022 Share Posted January 24, 2022 Zacznij od sprawdzenia czystości przepływomierza, ew podmień na inny. Widziałem takie dwa przypadki z bardzo brudnym przepływomierzem. Customer zignorował sprawę i wypaliło mu zawór albo gniazo - nie pamiętam Ale u niego było tak źle, że IAM spadał mu do zera. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stomek Posted January 25, 2022 Author Share Posted January 25, 2022 W dniu 24.01.2022 o 11:04, wojnakrzys napisał: W Twoim podejściu do tematu... Podjedź do tunera który "ogarnia" Subaru, wrzuci auto na rolki lub przegoni po drodze z laptopem i zobaczy co i jak "podaję" albo co nie "robi". Chyba że nadal uparcie chcesz się męczyć sam, to do przeglądnięcia masz wszystko co związane z układem paliwowo-powietrznym. Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka No o to chodzi, jakbym chciał proste rozwiązanie - wycieczkę gdzieś do speca - to bym podjechał. Po prostu liczę na jakieś wskazówki, jak użytkownika wyżej bo być może ktoś już to przerabiał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stomek Posted February 1, 2022 Author Share Posted February 1, 2022 Przepływomierz zmieniony, auto nadal chodzi bogato heh. Wczoraj trzymał 13,8 dziś 14,2. Posprawdzam raz jeszcze szczelność układu dolotowego i doładowania ale wątpię by nagle był z nim problem. Ech to subaru, z audi miałem mniej problemu lol Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted February 1, 2022 Share Posted February 1, 2022 a 14 4 nie jest właściwe na idle? przy doładowaniu ma spadać ale nie pamiętam do jakich wartości ale coś mi świta 11-12. więc czy dobrze definiujesz bogato? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now