Jump to content

Jak powinien wygladac przeglad w Foresterze ???


Michu
 Share

Recommended Posts

Witam!!! Wczoraj byłem na pierwszym przeglądzie bo juz minełly 3 lata od zakupu. Jak podjechałem na stacje kontroli pojazdów to facet nie wiedział za bardzo jak sie zabrać za przegląd. Otworzył maskeę i stał z 3 min patrząc na silnik - :)) następnie wjechał na rolki - tylko nie przednimi lecz tylnymi kolami, właczył rolki i po chwili wrzucił jedynke i wyjechał. Powiedzcie mi czy przez to ze przednie kola stały a tylne sie kreciły na rolkach to nic nie mogło sie podziac z mechanizmem napedu na 4 koła( bo tak wydawało mio sie ja by cos chrupnelo ??? Czy jak by najechał przednimi na rolki tez by tylne stały??? Oświećcie mnie w tym temacie. Mam nadzieje ze mi nic nie spierdasił ten majster.... Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.

Link to comment
Share on other sites

Chodzi ci o badanie techniczne, i test hamulców? Spokojnie, przy tej prędkości jaka jest na rolkach nic się nie stało z napędem. Moja Impreza przechodziła to badanie już cztery razy i wszystko jest ok.

Link to comment
Share on other sites

Moj Forys przejezdza przez rolki najpierw przodem, potem tylem i za kazdym razem go kreca, Nic sie do tej pory nie stalo i autko nadal jezdzi dobrze i odpycha sie ciagle 4 kolami;) A moze jak tak stal przez te 3 minuty i sie patrzyl na silnik - to powdziwial arcydzielo sztuki japonskiej- u mnei raz diagnosta jak otworzyl maske to zaczal sie drapac w glowe- panie tutaj jest tak wszystko upchane ze nie ma gdzie rak wlozyc, nie to co w polonezie-to bylo odnosnie tego ze starsze polonezy maja na masce daszek wlotowy ( w tym jego mial) :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jak dobrze pamiętam to instrukcja obsługi mówi, że kiedy jedna oś jest napędzana, to druga powinna być w górze... W moim przypadku zrezygnowano z badania hamulców :lol: w obawie, że diagności coś popsują.

to samo zasugerowałem diagnoście na stacji :cool: -zgodził się

Link to comment
Share on other sites

A mi nie chciał podbić badań i kazał jechać tam gdzie jest specjalna linia do pomiarów napędu na 4 koła - tylne koła dawały mu za dużo opór i mówił, że się hamulce skiepściły.

Długo trwało przekonywanie. Ale z tego co wiem taki diagnosta może nie podbić badań.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...