Jump to content

pomocy - pali na 3 gary


Ninja
 Share

Recommended Posts

Heeeeeeeeeeeeeeelp!

W przeddzien wyjazdu taki cyrk mi robi moj Legacy T!!!

Jak sie rozgrzeje to raz pali na 4 gary a raz na 3. I tak sobie przerywa! Raz ciągnie jak oszalaly a raz zmuła.

Kurna,świece byly niedawno nowe NGK przy okazji remontu głowic!

Kable? Cewka?A moze świeca gówniana i padła?

Czy jak cewka by padła to padła by na dobre i auto by chodzilo na 3cylindry caly czas czy dopiero po rozgrzaniu zaczeloby przerywac? Czy jakby cewka padła to raz by palił a raz nie na ten cylinder na ktorym padła czy poprostu przestałby palic wogole i chodzilby na 3cyl. bez przerywanego cyklu??

Dwa dni temu auto chodzilo ok i nie bylo wywyzszych objawów.

Dzis wsiadam i strzeliło focha. Ot tak poprostu samo z siebie.

 

Normalnie witki mi opadają! Nie mialo sie kiedy spierniczyc!

Please pomocy! Jutro mam czas do popoludnia zeby to naprawic i trza jechać na R.Polski!

 

P.S. Jest podobny temat http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... light=gary

ale u mnie objawy nie są az takie ze mam marchewy z rury wydechowej i nie strzela mi raczej w wydech.

Link to comment
Share on other sites

Heeeeeeeeeeeeeeelp!

W przeddzien wyjazdu taki cyrk mi robi moj Legacy T!!!

Jak sie rozgrzeje to raz pali na 4 gary a raz na 3. I tak sobie przerywa! Raz ciągnie jak oszalaly a raz zmuła.

Kurna,świece byly niedawno nowe NGK przy okazji remontu głowic!

Kable? Cewka?A moze świeca gówniana i padła?

Czy jak cewka by padła to padła by na dobre i auto by chodzilo na 3cylindry caly czas czy dopiero po rozgrzaniu zaczeloby przerywac? Czy jakby cewka padła to raz by palił a raz nie na ten cylinder na ktorym padła czy poprostu przestałby palic wogole i chodzilby na 3cyl. bez przerywanego cyklu??

Dwa dni temu auto chodzilo ok i nie bylo wywyzszych objawów.

Dzis wsiadam i strzeliło focha. Ot tak poprostu samo z siebie.

 

Normalnie witki mi opadają! Nie mialo sie kiedy spierniczyc!

Please pomocy! Jutro mam czas do popoludnia zeby to naprawic i trza jechać na R.Polski!

 

P.S. Jest podobny temat http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... light=gary

ale u mnie objawy nie są az takie ze mam marchewy z rury wydechowej i nie strzela mi raczej w wydech.

 

wychodzi ze masz jedna z cewek padnieta, albo modul zaplonowy(ignitor)

Link to comment
Share on other sites

foch minał. dzis jak reka odjął. Moze kurcze wilgoć czy co? Bo w trawie stał pare dni. Moze jakie kable na izolacji są juz nie teges. Sam nie wiem. Zrobilem ze 40km ostro go nawet pałując i nic. Chodzi jak zegarek.Jakby cewa była padaka to objawy ot tak sobie mogly ustapic?Czy caly czas jak sie nagrzeje by przerywał? No nic. Modlcie sie by nie padł w trasie.

 

 

W Pn bedzie klient go ogladał. Oby wszystko bylo si.

Link to comment
Share on other sites

Sprawdz sobie kable napiecia, jesli mowisz ze stal w wilgoci, to moze byc objaw jakiejsc nieszczelnosci wlasnie kabli wysokiego napiecia.

 

ale jakich kabli? Do swiec? Legacy turbo nie ma kabli tylko 4 cewki bezposrednio na swiecach, tak samo stare Gtki

Link to comment
Share on other sites

Sprawdz sobie kable napiecia, jesli mowisz ze stal w wilgoci, to moze byc objaw jakiejsc nieszczelnosci wlasnie kabli wysokiego napiecia.

 

ale jakich kabli? Do swiec? Legacy turbo nie ma kabli tylko 4 cewki bezposrednio na swiecach, tak samo stare Gtki

zgadza sie. Moze gdzies sie wilgoć dostala? Jest taka mozliwosc? I wtedy by tak dziwnie pracowal.

Link to comment
Share on other sites

Sprawdz sobie kable napiecia, jesli mowisz ze stal w wilgoci, to moze byc objaw jakiejsc nieszczelnosci wlasnie kabli wysokiego napiecia.

 

ale jakich kabli? Do swiec? Legacy turbo nie ma kabli tylko 4 cewki bezposrednio na swiecach, tak samo stare Gtki

zgadza sie. Moze gdzies sie wilgoć dostala? Jest taka mozliwosc? I wtedy by tak dziwnie pracowal.

 

Cewka po rozgrzaniu moze zle pracowac, ale sprawdz czy nie ma uszkodzenia mechanicznego, na obudowie plastikowej i kapturku gumowym.

Link to comment
Share on other sites

Cewka po rozgrzaniu moze zle pracowac, ale sprawdz czy nie ma uszkodzenia mechanicznego, na obudowie plastikowej i kapturku gumowym.

nie ma uszkodzenia. Są gdzieniegdzie kable w niektorych miejscach nieosłonięte gumowym kondomem. I byc moze sie tam dostała wilgoc. CHGW.

Cewka sie napewno rozgrzała przez 40km i nic. Chodzilo dzis normalnie. Jakby cewka padła to pewnie niezaleznie od tego czy jest dzis 7 czy tez 8 czerwca objawy by byly tak czy inaczej? Wczoraj padaka,dzis normal. Gupie to to siakieś...

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...