Saval Opublikowano 7 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 a ja bym nie zamienial. Wolalbym poczekac kilka miesiecy na nowa Turbo bude :?: :?: :?: Ale ponoc nie ma byc WRXow w Europie :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 :shock: chyba go teraz nie słyszałeś nie ma żadnej róznicy pomiedzy moim starym a nowym, no może stary robił mniejsze marchewwy Jest, jest. Naprawdę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Znajomy który jeździł moim Wrx-em był trochę zszokowany tzn. Mówił, że nowy Wrx ma dużo lepszy moment. :cool: W ogóle, że to inne auto. :smile: Od razu od dołu ciągnie :wink: No i ma ksenony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue76 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zdaje sobie rowniez sprawe, ze w PL SIP nie montuje PPP do zwyklych WRXow. Kiedyś się o to pytałem. Jest możliwe, w dodatku taniej niż do STi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bilex Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zdaje sobie rowniez sprawe, ze w PL SIP nie montuje PPP do zwyklych WRXow. Kiedyś się o to pytałem. Jest możliwe, w dodatku taniej niż do STi. Czyli za ile? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 7 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zdaje sobie rowniez sprawe, ze w PL SIP nie montuje PPP do zwyklych WRXow. Kiedyś się o to pytałem. Jest możliwe, w dodatku taniej niż do STi. Czyli za ile? Tu w NL, 2,5 kilo ojro. (taniej niz w STI, bo w STI dodatkowo wymienia sie pompe paliwa. No i wiadomo, ze do STI powietrze do kol jest nawet drozsze ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zdaje sobie rowniez sprawe, ze w PL SIP nie montuje PPP do zwyklych WRXow. Kiedyś się o to pytałem. Jest możliwe, w dodatku taniej niż do STi. Może i jest, ale gwarancję zabierają... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 :shock: chyba go teraz nie słyszałeś nie ma żadnej róznicy pomiedzy moim starym a nowym, no może stary robił mniejsze marchewwy Jest, jest. Naprawdę. Chyba carfit lepiej wie niz ty bo jezdzi nim na codzien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 30 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Mam juz zalozony PPP i brzmi o niebo lepiej niz stockowy wydech (a jeszcze nie przepalony! ) Natomiast targaja mna pewne watpliwosci co do charakterystyki rozwoju mocy/momentu obecnego wrx2007 w porownaniu do poprzedniego (wrx2005 z PPP). Nie ma juz tak odczuwalnego "kopa" jak w 2005, wszystko jakos tak gladko/cywilizowanie. Odczucie (mam nadzieje ze tylko odczucie ) mniejszego przyspieszenia. Przejechalem nim dopiero 3 kkm. Czy moge liczyc na poprawe doznan? Czy wszystko co mialo sie ulozyc juz sie ulozylo i jedyne co zyskam to przyjemniejszy bulgot gdy sie wydech dobrze przepali? Pozdrawiam. Saval Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Nie ma juz tak odczuwalnego "kopa" jak w 2005, wszystko jakos tak gladko/cywilizowanie.Odczucie (mam nadzieje ze tylko odczucie ) mniejszego przyspieszenia. To tylko odczucie: dzięki silnikowi 2.5L i innej turbinie jest mniejszy lag i nie ma kopa w plecy, gdy włącza się turbina. Wszyscy to mówią :cool:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Nie ma juz tak odczuwalnego "kopa" jak w 2005, wszystko jakos tak gladko/cywilizowanie.Odczucie (mam nadzieje ze tylko odczucie ) mniejszego przyspieszenia. To tylko odczucie: dzięki silnikowi 2.5L i innej turbinie jest mniejszy lag i nie ma kopa w plecy, gdy włącza się turbina. Wszyscy to mówią :cool:. Eee i zapomni że jak kogoś weźmiesz na przewózkę to po kopie usłyszysz np . O Kurwagon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Intakwrx, to inna sprawa. Wszyscy dobrze wiemy, że MY'06 to najbardziej cywilizowany/miejski/nijaki (niepotrzebne skreślić ) z modeli imprez i nie zapewni tylu różnych wrażeń, co modele poprzednie 8). Choć muszę dodać, że ludzie załamywali ręce nad brakiem bulgotu wydawanego przez MY'06 i faktycznie tak było, dopóki tłumiki się nie przepaliły, natomiast po przepaleniu i drobnych zmianach (wciąż w świecie 2.5", z pozostawionymi catami) mój wóz gada jak klasyczny subarak. Czyli nie jest tak źle 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 30 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 No trudno :razz: Ale generalnie to sknocili to auto: 1. Kopa nie ma. 2. Licznik pokazuje rzeczywista predkosc (sprawdzone z GPSem), wiec odciecie paliwa nastepuje przy ca. 240 km/h a nie jak poprzednio przy 258 km/h. To byly te dwie rzeczy, ktorymi wywieralem wrazenie na gawiedzi. Trzeba sie zatem zabrac za podnoszenie skilla...a schylic po niego trzeba sie nisko :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Potrzebujesz jakies duze turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 30 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Potrzebujesz jakies duze turbo. Pewnie tak, ale szlag trafi gwarancje i pewnie jeszcze pare rzeczy :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Eeee tam turbo. Silnik z japońskiej wersji. On ma 2.0l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Saval, eee tam. WRX MY'06 Blue76 chodzi, jak wściekły - nie wiem, co Ci nie pasuje w Twoim. Jak chcesz poprawić wrażenie, zmień elementy wydechu (back box, center i drugi/trzeci cat - WRXie są chyba trzy; pierwszy cat zostawiasz, żeby nie stracić gwarancji). Wóz będzie fajnie gadał i się odetka. Nie doradzałbym Ci zmian likwidujących gwarancję - bez gwarancji to można se taki wóz z ju-es-and-ej sprowadzić i dużo mniej zapłacić 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue76 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Saval, eee tam. WRX MY'06 Blue76 chodzi, jak wściekły - nie wiem, co Ci nie pasuje w Twoim. Jak chcesz poprawić wrażenie, zmień elementy wydechu (back box, center i drugi/trzeci cat - WRXie są chyba trzy; pierwszy cat zostawiasz, żeby nie stracić gwarancji). Wóz będzie fajnie gadał i się odetka. Nie doradzałbym Ci zmian likwidujących gwarancję - bez gwarancji to można se taki wóz z ju-es-and-ej sprowadzić i dużo mniej zapłacić 8). Polecam wymianę całego wydechu, samochód zdecydowanie odżywa P.S. Saval, uważaj z tymi prędkościami maksymalnymi. Po założeniu EGT i kilku obserwacjach staram się nie przekraczać 200, impreza chyba tego nie lubi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Polecam wymianę całego wydechu, samochód zdecydowanie odżywa Ale wtedy serwis może mieć jakieś "ale" w przypadku spłynięcia silnika . Po założeniu EGT i kilku obserwacjach staram się nie przekraczać 200, impreza chyba tego nie lubi. Lubi, dopóki ma wszystkie caty, rezonatory i inne zbędne badziewie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 saval wrx 2l i 2,5l to 2 inne auta.wrx 2006 to torpeda.mimo wielu miesiecy jezdzenia tym autem ja nadal sie go boje.wrx 2004 ktorego mialem wczesniej to zwykly dupowoz.szczerze polecam zmiane.a jak wsadzisz kompletnego supersprinta to juz kompletny odjazd.szkoda tylko ze hamulce maja te wrxy do dupy...nie sluchaj przemka zmieniaj caly wydech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 vert, jechałeś kiedyś 260 konnym WRXem 2.0l? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 vert, jechałeś kiedyś 260 konnym WRXem 2.0l? Taki, to już zupełnie nie zwalnia (hamuje)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 nie sluchaj przemka zmieniaj caly wydech Chyba nie ma na tym forum takiego, który by mnie słuchał . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 sssssoo prafda do prafda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 30 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 saval wrx 2l i 2,5l to 2 inne auta.wrx 2006 to torpeda.mimo wielu miesiecy jezdzenia tym autem ja nadal sie go boje.wrx 2004 ktorego mialem wczesniej to zwykly dupowoz.szczerze polecam zmiane.a jak wsadzisz kompletnego supersprinta to juz kompletny odjazd.szkoda tylko ze hamulce maja te wrxy do dupy...nie sluchaj przemka zmieniaj caly wydech No nie wiem. Mialem (mam) wrazenie, ze wlasnie moj wrx2005 + PPP to byla torpeda - pewnie przez juz omawianego kopa. Co do zmiany, to juz nastapila. Jezdze teraz wrx 2007+PPP (zestaw: program, intake hose, katalizator i koncowa pucha). Jak juz pisalem zaczal gadac i wiem z doswiadczenia, ze po 2-3 tysiacach bedzie piekny bulgot. Tylko jakos nie moge sie jeszcze przyzwyczaic do braku kopa (wiem, wiem marudze ale jak zobaczylem na www, ze auto ma miec 420 Nm, to sie spodziewalem KOPA) No ale pewnie mi przejdzie jak sie z kims zmierze i zobacze ze bez kopa auto tez sie zbiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się