piotr89ryb Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Witam. Od dłuższego czasu świecił mi się check oraz mrugająca kontrolka z tempomatu. Błąd P0030. Dzisiaj wymieniłem sondę na Denso. Pojechałem skasować błąd i od razu pojawia się ponownie, nie da się skasować. Cały czas dopisek "historyczny" lecz nie da się go skasować. Dodam, że ten dopisek był również przed wymianą. Gdzie szukać przyczyny? Żaden inny błąd się nie pojawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farmer Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Czym próbowałeś skasować i w jaki sposób? Czy błąd się kasuje i za chwilę pojawia, czy nie da się skasować? Jeśli kasuje się na chwilę to masz problem z obwodem grzałki. Musisz go sprawdzić i naprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr89ryb Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Kasuje się i od razu się pojawia. Jak sprawdzić ten obwód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Jesteś pewny że skaner kasuje błąd? trzeba sprawdzić napięcie na w pinach i sprawdzić czy jest napięcie na grzałce. Sprawdź sobie jaką masz sondę i jakie kolory masz przewodów poszukaj teraz sondy uniwersalnej z denso zobacz która sonda uniwersalna pasuje. następnie będziesz miał opisane tam który pin jest od czego. Możesz poszukać pinout swojej sondy. Sprawdź czy Grzałka w starej i nowej sondzie ma przejście i jaka ma oporność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się