Michał Chrościcki Posted December 18, 2020 Share Posted December 18, 2020 Legacy 2.0 DOHC LPG 165KM 2006 Cześć, mam następujący problem z obrotami. Opiszę sytuację w jakiej problem występuje: Podjeżdżam pod światła zatrzymuje się obroty stoją, słyszę załączając się sprężarkę, obroty rosną i zaczynają oscylować od 500-900 obrotów. Wystarczy lekko podjechać albo przełączyć skrzynie na N i wróci na D i problem znika do następnych świateł. Dzieje się to nieregularnie nie za każdym włączeniem sprężarki. Na podwórku nie da się tego zauważyć bo obroty stoją w miejscu. Próbowałem za symulować sytuacje ze świateł na postoju ale się nie da. Dzieję się to tylko w czasie jazdy na rozgrzanym silniku. Nie widzę żadnej konkretnej reguły. Na benzynie falują w mniejszym zakresie, na LPG w większym. Zawory regulowane 35 tys km temu. Ma ktoś jakiś pomysł, co mogę sprawdzić ? Nie lubię jeździć do serwisu z problemem który raz jest raz nie ma. Wiadomo pojadę do serwisu problem zniknie Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted December 18, 2020 Share Posted December 18, 2020 powiedz mi, w jaki sposób opisany problem wpływa na komfort jazdy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted December 18, 2020 Share Posted December 18, 2020 Ja obstawiam na brudną przepustnicę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michał Chrościcki Posted December 18, 2020 Author Share Posted December 18, 2020 13 minut temu, lutek34 napisał: powiedz mi, w jaki sposób opisany problem wpływa na komfort jazdy? tym że obroty spadają do 500, buda się trzęsie, światła przygasają no i nie jest to normalne. 2 minuty temu, ewemarkam napisał: Ja obstawiam na brudną przepustnicę. Psikałem ją ostatnio środkiem od Liqui Moly, różnicy nie zauważyłem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted December 18, 2020 Share Posted December 18, 2020 54 minuty temu, Michał Chrościcki napisał: Psikałem ją ostatnio środkiem od Liqui Moly, różnicy nie zauważyłem. Psikać to można raidem na muchy, trzeba ją wyjąć i wyczyścić. Bo tak opłuczesz tylko stronę od filtra powietrza a druga będzie brudna. Tak samo nie wyczyścisz ośki. Pędzelek i benzyna ekstrakcyjna, albo ten specyfik o którym wspomniałeś. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now