Michał Chrościcki Opublikowano 18 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2020 Legacy 2.0 DOHC LPG 165KM 2006 Cześć, mam następujący problem z obrotami. Opiszę sytuację w jakiej problem występuje: Podjeżdżam pod światła zatrzymuje się obroty stoją, słyszę załączając się sprężarkę, obroty rosną i zaczynają oscylować od 500-900 obrotów. Wystarczy lekko podjechać albo przełączyć skrzynie na N i wróci na D i problem znika do następnych świateł. Dzieje się to nieregularnie nie za każdym włączeniem sprężarki. Na podwórku nie da się tego zauważyć bo obroty stoją w miejscu. Próbowałem za symulować sytuacje ze świateł na postoju ale się nie da. Dzieję się to tylko w czasie jazdy na rozgrzanym silniku. Nie widzę żadnej konkretnej reguły. Na benzynie falują w mniejszym zakresie, na LPG w większym. Zawory regulowane 35 tys km temu. Ma ktoś jakiś pomysł, co mogę sprawdzić ? Nie lubię jeździć do serwisu z problemem który raz jest raz nie ma. Wiadomo pojadę do serwisu problem zniknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 18 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2020 powiedz mi, w jaki sposób opisany problem wpływa na komfort jazdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 18 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2020 Ja obstawiam na brudną przepustnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Chrościcki Opublikowano 18 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2020 13 minut temu, lutek34 napisał: powiedz mi, w jaki sposób opisany problem wpływa na komfort jazdy? tym że obroty spadają do 500, buda się trzęsie, światła przygasają no i nie jest to normalne. 2 minuty temu, ewemarkam napisał: Ja obstawiam na brudną przepustnicę. Psikałem ją ostatnio środkiem od Liqui Moly, różnicy nie zauważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 18 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2020 54 minuty temu, Michał Chrościcki napisał: Psikałem ją ostatnio środkiem od Liqui Moly, różnicy nie zauważyłem. Psikać to można raidem na muchy, trzeba ją wyjąć i wyczyścić. Bo tak opłuczesz tylko stronę od filtra powietrza a druga będzie brudna. Tak samo nie wyczyścisz ośki. Pędzelek i benzyna ekstrakcyjna, albo ten specyfik o którym wspomniałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się