Jump to content

Michał Chrościcki

Nowy
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Michał Chrościcki

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Legacy IV 2.0 DOHC MY06 LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Odnośnie cięgien z forestera to nie pasują. Chwilowo poradziłem sobie w ten sposób: https://drive.google.com/drive/folders/1NzYToHOUa31pXqzRsYycYEtcgZvNtVUu?usp=sharing Wydrukowałem te przeguby na drukarce 3D, będę testował zobaczymy jak długo wytrzymają. Siedzą ciasno, nasmarowane, luzów brak. Jakby ktoś chciał to mogę po kosztach tzn. piwo + koszty wysyłki wydrukować. Na razie nie daję gwarancji, można to traktować jako test, póki nie wytrzymają roku. Po roku można uznać że jest ok. (Robię miesięcznie koło 2 tys km więc byłby to jakiś wyznacznik) . Jako że mam ju
  2. Ok, a mógłbym prosić mimo wszystko o zmierzenie, może znajdę jakieś inne.
  3. Zaczyna mi się robić luz na wycieraczkach, zaczynają opadać na podszybie. Mam pytanie czy takie cięgna będą pasować do Legacy IV 2006 ? https://allegro.pl/oferta/subaru-forester-mechanizm-wycieraczek-ciegno-nowe-7914171465 Wydaję się ciekawą alternatywa, dla kupna całego mechanizmu 86510 zamiennik koszt 400 zł lub dopasowywania a przede wszystkim zdobycia najpierw zestawu Dorman
  4. Właśnie pisałem w wątku forestera https://forum.subaru.pl/topic/54661-pompa-powietrza-wtórnego/page/4/?tab=comments#comment-2917649 Zastosowałem patent joki99. I wszystko ok. Pompę odłączyłem żeby nie wyła po rozruchu, teraz zastanawiam się nad zaślepieniem otworu w bloku specjalnymi zaślepkami (wymiary były gdzieś w wątku, będę je wypalała na laserze, więc jak ktoś jest chętny to może mi dać znać). Tylko widzę jest tam ciężki dostęp od góry, więc myślę żeby tylko odłączyć wąż od pompy i go zaślepić od strony bloku, aby ten syf nie szedł do pompy mimo wszystko. Dobrze myślę ? Bo rozumiem
  5. Odświeżam temat bo mam kilka pytań. Zrobiłem tak jak powyżej, błąd się już nie pojawia Ale pompa wyje niemiłosiernie po uruchomieniu silnika, więc odłączyłem od niej wtyczkę, nie uruchamia się jest ok. Zastanawiam się czy jest sens zamontować zaślepki w bloku, czy zostawić tak jak jest, wszystko. Jak robiliście ?
×
×
  • Create New...