Tojamt Opublikowano 18 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2020 Witam mam prośbę czy ktoś z was wie może jak podpiąć oryginalny zegarek żeby wyświetlało temperaturę zewnętrzną i spalanie, ale raczej bardziej zależy mi o temperaturze, wcześniej miałem ori navigację i nie wiem czy da się wykonać taki zabieg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 18 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2020 (edytowane) 2 godziny temu, Tojamt napisał: Witam mam prośbę czy ktoś z was wie może jak podpiąć oryginalny zegarek żeby wyświetlało temperaturę zewnętrzną i spalanie, ale raczej bardziej zależy mi o temperaturze, wcześniej miałem ori navigację i nie wiem czy da się wykonać taki zabieg? Powinno się dać bez specjalnego problemu. Poszukaj za schowkiem/nawigacją białej 10-pinowej wtyczki. Jak jest, to operacja plug & play. Edytowane 18 Października 2020 przez WOJO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tojamt Opublikowano 25 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2020 Nistety problem tkwi w tym że navi ma inne wtyczki, może ktoś się orientuję czy można przelutować piny i czy będzie działało?Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 25 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2020 3 godziny temu, Tojamt napisał: Nistety problem tkwi w tym że navi ma inne wtyczki, może ktoś się orientuję czy można przelutować piny i czy będzie działało? Wtyczki powinny być zdublowane. Szukałeś? Zegarek ma takie wyjścia: Jak widzisz, połączony jest na 2 pinie z BIU i 5 pinie z licznikiem. To są dwa kable sygnałowe. Reszta to zasilanie stałe BAT+, zasilanie ACC, zasilanie IGN, masa GND i podświetlanie ILL. Możesz próbować pobrać sygnały CAN L i CAN H z wtyczki wyświetlacza nawigacji: ale nie jestem pewien, czy to zadziała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tojamt Opublikowano 25 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2020 Dzięki za schematy na dniach mam mieć zegarek i będę brał się za lutowanie zobaczę co z tego wyniknie Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tojamt Opublikowano 2 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Witam ponownie doszedł zegarek i próbuje podpinać, tzn lutować i sprawa wygląda tak że nie mam w tym zegarku tego pinu '2' zostaje tak jak by tylko ten pin 5, po podpięciu zasilania wyświetla godzinę i error : ERRBrakuje mi chyba w zegarku tego BIU jest to możliwe? Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 3 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 (edytowane) 8 godzin temu, Tojamt napisał: Witam ponownie doszedł zegarek i próbuje podpinać, tzn lutować i sprawa wygląda tak że nie mam w tym zegarku tego pinu '2' zostaje tak jak by tylko ten pin 5, po podpięciu zasilania wyświetla godzinę i error : ERR Brakuje mi chyba w zegarku tego BIU jest to możliwe? Jaki model zegarek przyszedł? Zegarek większość danych pobiera z BIU, z wtyczki A, z pinu 30. Dla porównania ekran nawigacji też ma sygnały CAN-L i CAN-H pobierane z BIU. Nawet ta sama wtyczka A, tylko piny 26 i 27. Pozostaje Ci pociągnąć kabelek bezpośrednio do pinu 30 wtyczki A BIU. Warunkiem jest posiadanie modelu zegarka od przedlifta IV. Edytowane 3 Listopada 2020 przez WOJO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tojamt Opublikowano 3 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 Z przedlifta kurde sprawdzę numer dziś i wyśle a jaki numer powinienem mieć, ale najprawdopodobniej kupiłem z polifta...Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 3 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 46 minut temu, Tojamt napisał: Z przedlifta kurde sprawdzę numer dziś i wyśle a jaki numer powinienem mieć, ale najprawdopodobniej kupiłem z polifta... Pokaż fotkę zegarka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikd Opublikowano 3 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 2 minuty temu, WOJO napisał: Pokaż fotkę zegarka. ma przycisk bright? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tojamt Opublikowano 3 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 Brak przycisku brightWysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tojamt Opublikowano 3 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 Pokaż fotkę zegarka.Takie cośWysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 3 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 Wygląda na to, że kupiłeś model z OBK wersji 2009 DIESEL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tojamt Opublikowano 3 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 Wygląda na to, że kupiłeś model z OBK wersji 2009 DIESEL.I w tej wersji nie ma wskaźnika temperatury? Nie znam różnic...Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tojamt Opublikowano 3 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 Trochę nie w temacie ale czytałem wcześniejsze posty że radio z polifta pasuje do mojego przedlifta. I przyszło mi dziś radio po podpięciu białej wtyczki działa radio po wpięciu dużej czarnej działa sterowanie z kierownicy. A wentylatory nic. Dopiero po wpięciu czarnej małej 8 pin działają nawiewy ( w radiu przedlift) a radio po lift nie posiada tak owego złącza, moje pytanie brzmi co tu jest grane a dodam że temperatura zegarek i spalanie w oryginalnej navi działa po jednej wtyczce opisanej wyżej 16 pinowej czyli sygnał jest. Jeśli chodzi o zdjęcia stare radio z tyłu z czarną małą wtyczką 8 pin nowe z białąA i wersja subarki to legacy h6 2003 r sedan z radiem kaseciakiem i navigacją, jeśli by to miało jakieś różniceWysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tojamt Opublikowano 4 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2020 Trochę nie w temacie ale czytałem wcześniejsze posty że radio z polifta pasuje do mojego przedlifta. I przyszło mi dziś radio po podpięciu białej wtyczki działa radio po wpięciu dużej czarnej działa sterowanie z kierownicy. A wentylatory nic. Dopiero po wpięciu czarnej małej 8 pin działają nawiewy ( w radiu przedlift) a radio po lift nie posiada tak owego złącza, moje pytanie brzmi co tu jest grane a dodam że temperatura zegarek i spalanie w oryginalnej navi działa po jednej wtyczce opisanej wyżej 16 pinowej czyli sygnał jest. Jeśli chodzi o zdjęcia stare radio z tyłu z czarną małą wtyczką 8 pin nowe z białąA i wersja subarki to legacy h6 2003 r sedan z radiem kaseciakiem i navigacją, jeśli by to miało jakieś różniceWysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Narobiłem zamieszania wszysko działa p&p nic nie musiałem lutować. moje (aż wstyd się przyznać) przeoczenie kostki panelu klimatyzacji która jest zaraz przy panelu klimatyzacjiteraz radio czeka na aux ale to już wiem z poprzednich tematówNadal planuję włożyć ten zegarek prosił bym o jakieś pokierowanie jaki ten zegarek muszę miećWysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tojamt Opublikowano 3 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 A więc kupiłem zegarek z przed lifta i po podpięciu to samo mruga error, wyczaiłem ze do ori navi odpowiedzialny pin różowy CAN-H jest za temperaturę jak i spalanie jak odpiołem pin fioletowy CAN-L nie zauważyłem różnicy jest odpowiedzialny za coś innego, nie mam już pomysłu co mogę robić źle albo czy nie ma opcji podpięciaWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 3 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 45 minut temu, Tojamt napisał: A więc kupiłem zegarek z przed lifta i po podpięciu to samo mruga error, wyczaiłem ze do ori navi odpowiedzialny pin różowy CAN-H jest za temperaturę jak i spalanie jak odpiołem pin fioletowy CAN-L nie zauważyłem różnicy jest odpowiedzialny za coś innego, nie mam już pomysłu co mogę robić źle albo czy nie ma opcji podpięcia Jest opcja podpięcia. Sprawdziłeś, że kabelki fioletowy i różowy podają sygnał CAN mogący być interpretowany jedynie przez nawigację. Pozostaje Ci podpiąć się pod odpowiednie kabelki sygnałowe, jak na oryginalnych schematach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tojamt Opublikowano 3 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 Jest opcja podpięcia. Sprawdziłeś, że kabelki fioletowy i różowy podają sygnał CAN mogący być interpretowany jedynie przez nawigację. Pozostaje Ci podpiąć się pod odpowiednie kabelki sygnałowe, jak na oryginalnych schematach.Mógł podać taki schemat albo mnie trochę nakierować? Byłbym bardzo wdzięczny Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 4 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 9 godzin temu, Tojamt napisał: Mógł podać taki schemat albo mnie trochę nakierować? Byłbym bardzo wdzięczny Schemat "Clock System" jest w wiadomości z 3 listopada. Skoro poradziłeś sobie z napięciami, pozostaje Ci wyciągnąć licznik i wpiąć się w jego wtyczkę jednym kabelkiem, a drugim sygnałowym wpiąć się pod kolumną kierownicy w moduł BIU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tojamt Opublikowano 4 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 Schemat "Clock System" jest w wiadomości z 3 listopada. Skoro poradziłeś sobie z napięciami, pozostaje Ci wyciągnąć licznik i wpiąć się w jego wtyczkę jednym kabelkiem, a drugim sygnałowym wpiąć się pod kolumną kierownicy w moduł BIU.A miał byś taką rozpiskę kostki jak wyżej wysyłałeś kolor i co od czego, idę zaraz rozgrzebać to będę próbował myśleć nad tym choć pierwszy raz mam do czynienia z tymi schematamiWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 4 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 37 minut temu, Tojamt napisał: A miał byś taką rozpiskę kostki jak wyżej wysyłałeś kolor i co od czego, idę zaraz rozgrzebać to będę próbował myśleć nad tym choć pierwszy raz mam do czynienia z tymi schematami Nie miałem potrzeby rozpisywać kostki licznika, ani kostek BIU, więc kolorowych schematów brak. Dasz radę bez rozpiski. Ostrożnie wyciągaj licznik, by nie porysować tapicerki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tojamt Opublikowano 4 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 Nie miałem potrzeby rozpisywać kostki licznika, ani kostek BIU, więc kolorowych schematów brak. Dasz radę bez rozpiski. Ostrożnie wyciągaj licznik, by nie porysować tapicerki.Licznik wyciągnięty dzięki za rady ale nie wiem jak czytać z tych schematów który pin jest od czego próbuje tak przykładać do kostki od zegarów bo już nie mam pomysłu (chyba że musi być licznik podpięty?)Edit.Wnioskując w mojej głowie jest to pin 18 w liczniku którego ja nie mam w kostce...Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkEdit 2 Brak 30 pinu w kostce BIU już się załamuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 4 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 1 godzinę temu, Tojamt napisał: Licznik wyciągnięty dzięki za rady ale nie wiem jak czytać z tych schematów który pin jest od czego próbuje tak przykładać do kostki od zegarów bo już nie mam pomysłu (chyba że musi być licznik podpięty?) Edit. Wnioskując w mojej głowie jest to pin 18 w liczniku którego ja nie mam w kostce... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edit 2 Brak 30 pinu w kostce BIU już się załamuje... Spokojnie. Zdjęcia coś wyjaśniają? Twój licznik wygląda tak samo? Odszukaj pod kierownicą moduł BUI. Jedna z tam wpiętych kostek (Kostka A) zawiera 35 pinów. Masz w tej kostce odnaleźć kabel zielony (G) na pinie 30 (stąd oznaczenie A30). Do niego podepnij odpowiedni kabelek od zegarka. Drugi kabelek sygnałowy podepnij do kabelka (jeżeli jest) w zielonej 22 pinowej kostce licznika, do pinu 18. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tojamt Opublikowano 4 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 Sprawa wyglada tak robię przeszczep pinów tzn dodaje w puste miejsce kostki i10 pin 18(gdyż miejsce jest puste a w liczniku złącze jest, to tez adaptuje we wtyczce biu jestem, w liczniku zrobiłem zabieram się za i86, nie rozumiem dlaczego mój model jest pozbawiony tych złącz?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się