lelenbp Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 Siemka. Mam takie pytanko. Mam dodatkowy zegar pokazujący temp płynu chłodniczego zamontowany w górnym przewodzie do chłodnicy lecz chce przejść na silikon i tu moje pytanie czy jest jakieś inne miejsce gdzie można go zamontować by wskazywał normalną temp? Chodzi o ten czujnik. Pacjent to impreza gf 98r 2.0t 211kunia Link to comment Share on other sites More sharing options...
WaldemarGompka Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 Silikon możesz przeciąć i użyć łącznika z miejscem na czujnik Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThatSubiBoy Posted October 14, 2020 Share Posted October 14, 2020 Koledze chodzi o to ze nie chce ciac nowego silikonu. Moglbys go zainstalowac w glowicy za 4tym cylindrem ale tam jest najwyzsza temperatura chlodzenia wiec lipa najbardziej optymalnym miejscem do tego pomiaru jest ten gorny silikon. Plyn wychodzi prosto z silnika wiec jest najbardziej precyzyjny pomiar. Chyba ze ktos ma jakies inne doswiadczenia... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted October 14, 2020 Share Posted October 14, 2020 A na przewodzie do nagrzewnicy? Dorobić trójnik tak aby dało się wsadzić czujnik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThatSubiBoy Posted October 15, 2020 Share Posted October 15, 2020 Nie wydaje mi się aby tam płyn chłodniczy krążyła non stop do puki nie otworzysz elektrozaworu ( mogę się mylić) zawsze możesz założyć czujnik na dolnym wezu od chłodnicy tylko tam będzie już blisko gorących kolektorów;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted October 15, 2020 Share Posted October 15, 2020 Nie wydaje mi się aby tam płyn chłodniczy krążyła non stop do puki nie otworzysz elektrozaworu ( mogę się mylić) zawsze możesz założyć czujnik na dolnym wezu od chłodnicy tylko tam będzie już blisko gorących kolektorów;) Jakiego elektrozaworu? Czy w GT'ku układ chłodzenia różni się w znaczący sposób od wolnossaka? Są jakieś zawory? Chyba jedyny to termostat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThatSubiBoy Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 Wlaczajac cieply nawiew musisz miec jakis zawor krtory wpauszcza to cieple powietrze (plyn chlodniczy) w obieg. Nie rozumiem w dalszym cigu dlaczego nie chcesz tego zamontowac w gornym silikonie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 Wlaczajac cieply nawiew musisz miec jakis zawor krtory wpauszcza to cieple powietrze (plyn chlodniczy) w obieg. Nie rozumiem w dalszym cigu dlaczego nie chcesz tego zamontowac w gornym silikonie ?To nie opel czy BMW. Nie ma żadnego zaworu przed nagrzewnica. Temperatura jest sterowana przez klapę powietrza, która odpowiednio kieruje powietrze. Albo na nagrzewnice albo nie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now