Marcin Jędrzejewski Posted September 9, 2020 Posted September 9, 2020 Hej, od roku jestem posiadaczem subaru outback z 2010 roku 2.0 diesel. Do tej pory w samochodzie nie było nic robione (poza wycięciem dpf) - wiem bo kupiłem od znajomego. Obecnie samochód ma 155kkm i kopci (mocno) jak się wciśnie pedał gazu (mocno) na obrotach poniżej 1800rpm. Później na załączonej turbinie jest ok. Najbardziej jest to widoczne przy słabiej pogodzie (deszcz) Dodatkowo potrafi puścić chmurkę (czarno-szarego dymu) przy odpalaniu - bez żadnej reguły, że dłużej stał, czy po trasie. Obecnie na zimnym silniku na niskich obrotach silnik stuka - nie mocno, nie często i tak bardziej... plastikowo. Po rozgrzaniu - żadnych dodatkowych hałasów poza pracą silnika. Niestety auto mocno oszukuję na spalaniu - komputer pokazuje 7l/100 - realnie jest to 8,5 - spora różnica. I jako, że czasami jeżdżę w dłuższe trasy z rodziną i chciałbym się nacieszyć dłuższą żywotnością tego samochodu (silnika) i uniknąć niespodzianki będąc gdzieś w Polsce: SZUKAM DOBREGO MECHANIKA OD TEGOŻ WŁAŚNIE SILNIKA (najlepiej w Warszawie i okolicach)
Ayu Posted September 9, 2020 Posted September 9, 2020 Zgodnie z regulaminem nie polecamy na tym forum innych firm niż ASO. Przyjedź na spota w Warszawie to się dowiesz gdzie serwisować lub ktoś wyśle Ci info na PW. Mój zaufany mechanik nie lubi się babrać w dieslu no i muszę Cię zmartwić ale dnie tego silnika są policzone. Naprawa będzie kosztowała kilkanaście tysięcy złotych lub używany silnik "zagadka".
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.