andriu Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Witam. Mam pytanie odnośnie wymiany klocków hamulcowych przy elektrycznym ręcznym. Czy to ma jakiś wpływ? Czy zwalniamy ręczny, odkręcamy koło, ściągamy jażmo, wyciągamy klocki, wkręcamy i wciskamy tłoczek itd. Czy elektryczny ręczny ma jakiś wpływ na standardową wymianę? Czy w jakiś sposób można uszkodzić ręczny? Dzięki za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 11 minut temu, andriu napisał: Witam. Mam pytanie odnośnie wymiany klocków hamulcowych przy elektrycznym ręcznym. Czy to ma jakiś wpływ? Czy zwalniamy ręczny, odkręcamy koło, ściągamy jażmo, wyciągamy klocki, wkręcamy i wciskamy tłoczek itd. Czy elektryczny ręczny ma jakiś wpływ na standardową wymianę? Czy w jakiś sposób można uszkodzić ręczny? Dzięki za odp. Przy elektrycznym ręcznym raczej bedziesz musiał cofnąć tłoczek jakimś komputerkiem ....tak przynajmniej jest w innych markach (w Subaru mam tradycyjny ale w tiguanie gdzie jest elektryczny cofałem vcds'em) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andriu Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 No właśnie przejrzałem Internet i dużo jest o innych markach. A już myślałem że będzie łatwo:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, andriu napisał: No właśnie przejrzałem Internet i dużo jest o innych markach. A już myślałem że będzie łatwo:/ Coś słabo przeglądałeś... Edytowane 27 Kwietnia 2020 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andriu Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Hej. Faktycznie słabo szukałem... Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 (edytowane) W dniu 27.04.2020 o 22:03, andriu napisał: Witam. Mam pytanie odnośnie wymiany klocków hamulcowych przy elektrycznym ręcznym. Czy to ma jakiś wpływ? Czy zwalniamy ręczny, odkręcamy koło, ściągamy jażmo, wyciągamy klocki, wkręcamy i wciskamy tłoczek itd. Czy elektryczny ręczny ma jakiś wpływ na standardową wymianę? Czy w jakiś sposób można uszkodzić ręczny? Dzięki za odp. W opisie masz Legacy V 2009, jeśli to pytanie dotyczy tego samochodu, to w ogóle nie dotykasz się hamulca postojowego. W Legacy V z tyłu są tarczo-bębny. Hamulec postojowy hamuje szczękami, a zasadniczy klockami. Sama wymiana klocków robi się tak samo jak z przodu. Odkręcasz zacisk, wymieniasz klocki, wciskasz tłoczek i skręcasz wszystko do kupy. Nie potrzebujesz żadnego komputera. Pamiętaj tylko, żeby wszystko wyczyścić, sprawdzić działanie prowadnic i przed wciśnięciem tłoczka sprawdź poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku, żeby przy wciskaniu nie przelał się. Edytowane 1 Maja 2020 przez ir3n3usz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andriu Opublikowano 1 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 Tak Legacy V. Dzięki Ir3n3usz za super wyjaśnienie. Jakoś muszę się zabrać za wymianę i sądziłem że może być jakiś problem z tylnią osią. Dzwoniłem do ASO zapytać o numery pasków wielorowkowych bo strasznie rano piszczą przez chwilę i przy okazji zapytałem ile tam kosztuje wymiana klocków no i 5x tyle co samemu się robi:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się